Zo, ben ik even. Ik was natuurlijk weer letterlijk ziek van de zenuwen! Om half 11 afspraak en om 10:20 lag ik al haha, meteen mooi in beeld, kloppend hartje en wat uitsteeksels die armpjes moesten voorstellen. Ik kon er weinig van maken, ik vertrouw erop dat ze het wel wist haha. Wat heerlijk was het om hem weer te zien ?. En de zenuwen die ik gister kreeg of er groeiachterstand was... tja, niet dus. Zelf er wat cadeau gekregen. Ben nu 7.3 weken!
Joena , hoe is het mogelijk, ook dezelfde datum! Maar over paar weken de termijn echo dus kan nog 1 of 2 dagen veranderen. Voel me nu niet kotsmisselijk meer maar wel goed futloos, geen energie, geen trek, dan weer wel, vlagen misselijk.
Gefeliciteerd met jullie huis! Wat fijn dat he je dan wel goed voelt! Hoop werk. Succes!
Welkom nieuwelingen! Als jullie nog even de uitgerekende datum doorgeven dan zet ik je erbij op het lijstje, hebben we een beetje een overzicht.
Fijne dag! X
Joena , hoe is het mogelijk, ook dezelfde datum! Maar over paar weken de termijn echo dus kan nog 1 of 2 dagen veranderen. Voel me nu niet kotsmisselijk meer maar wel goed futloos, geen energie, geen trek, dan weer wel, vlagen misselijk.
Gefeliciteerd met jullie huis! Wat fijn dat he je dan wel goed voelt! Hoop werk. Succes!
Welkom nieuwelingen! Als jullie nog even de uitgerekende datum doorgeven dan zet ik je erbij op het lijstje, hebben we een beetje een overzicht.
Fijne dag! X