Uitgerekend augustus

Zo, ben ik even. Ik was natuurlijk weer letterlijk ziek van de zenuwen! Om half 11 afspraak en om 10:20 lag ik al haha, meteen mooi in beeld, kloppend hartje en wat uitsteeksels die armpjes moesten voorstellen. Ik kon er weinig van maken, ik vertrouw erop dat ze het wel wist haha. Wat heerlijk was het om hem weer te zien ?.  En de zenuwen die ik gister kreeg of er groeiachterstand was... tja, niet dus. Zelf er wat cadeau gekregen. Ben nu 7.3 weken! 
Joena , hoe is het mogelijk, ook dezelfde datum! Maar over paar weken de termijn echo dus kan nog 1 of 2 dagen veranderen.  Voel me nu niet kotsmisselijk meer maar wel goed futloos, geen energie, geen trek, dan weer wel, vlagen misselijk. 
Gefeliciteerd met jullie huis! Wat fijn dat he je dan wel goed voelt! Hoop werk. Succes! 
Welkom nieuwelingen! Als jullie nog even de uitgerekende datum doorgeven dan zet ik je erbij op het lijstje, hebben we een beetje een overzicht. 
Fijne dag! X

Goed nieuws. . De kleine doet het goed. Kloppend hartje,  maagvulling,  was mooi koppeltjes aan het duikelen. Ook ons kruimeltje heeft een groeispurt gemaakt. Sta nu op 10+1 , 7 aug uitgesteld. Pff wat ben ik weer opgelucht .
Fijn citrus dat bij jou ook alles goed was . Opluchting hé! 
Er was er nog een die een echo had ben ff vergeten wie. Hoop  dat alles goed is. 
Reageer vanavond ff weer. Nu weinig tijd voor. 

Melissa derky, ik mag vanavond pas ? duurt lang!! Gelukkig vandaag een lekker druk dagje en dochter lief houd me ook wel bezig ?
Hoe is het met de prik gegaan vandaag? Arm kind...
dat is voor jou zeker een drukke periode joena!! Succes met alles. 

Wij hebben een kleine vkpraktijk met 4 leuke dames die daar werken ?

Hoi dames. Even een berichtje van mij weer. Ik ben vandaag in het ziekenhuis opgenomen omdat ik toch veel te weinig binnen kreeg en vooral omdat mijn vochtgehalte te laag was. Dus ik hang nu aan een infuus en waarschijnlijk moet ik hier tot zaterdagmiddag blijven. Ben heel blij dat ik aan de bel getrokken heb! Wel stiekem dus al een echo gehad en een kloppend hartje gezien ❤ Voorlopige datum 26-08, maar ze konden geen hele duidelijke meting maken. Volgende week zou ik naar de verloskundige moeten voor een inwendige echo (vandaag was uitwendig), dus ik verwacht dat ze dan een betere meting kunnen doen.
Over de praktijk, wij hebben hier een kleine praktijk met maar 2 vaste verloskundigen. Ik moet zeggen dat me dat heel erg goed bevalt, altijd persoonlijk contact! Maar zoiets is ook zo ontzettend persoonlijk. Vooral doen wat voor jou goed voelt, denk ik.

Ik kom me ook even melden en vind het vooral ook wel leuk om mee te lezen. Ik moet nog steeds heel erg wennen aan het idee. Ik had verwacht (gezien familiegeschiedenis) dat ik erg veel moeite zou hebben met zwanger worden maar we zijn meteen zwanger geworden. Het idee is daarom nog niet zo geland.
Ben er wel steeds blijer mee. Ik heb het deze week mijn moeder verteld en ze vond het geweldig. Gister de eerste echo gehad. Hartje klopt en alles dus dat is fijn, de echoscopiste gaf de echo een 10 :). Toch maak ik me wel soms bang omdat ik dacht 8 weken en een dag te zijn en haar meting 7 en 2 dagen zei. Dus ik hoop dat het wel goed groeit.
Vandaag de eerste dag dat ik me niet hondberoerd voel in 2 weken. Ik heb wel soms het gevoel ook dat ik er geestelijk totaal niet bij ben. Werken vind ik echt moeilijk ik wil steeds vanalles opzoeken, zit gewoon vol in mn babyhoofd.
Dus ik dacht goed om dat hier te delen ;) en leuk ook dat er meer rond dezelfde ontwikkeling zitten. Hebben jullie het allemaal al gedeeld met mensen of houden jullie het geheim tot na de 10 weken echo? Of 13 weken?

Gefeliciteerd met het mooie nieuws!!
Onze echo was goed! Baby en een knipperlichtje! Voorlopige berekening 7+5 ik dacht vandaag 8 weken. 
Jamiejw wat balen zeg! Fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden en goed dat je zelf aan de bel hebt getrokken!!!

Heel veel sterkte Jamie! Hoop dat het snel beter gaat en inderdaad super dat je het op tijd hebt gemeld. Beterschap!
Ik heb zojuist via Marktplaats mooi een stapel zwangerschapskleding ingeslagen. Ook fijn! Scheelt weer wat kosten, zal duur genoeg worden met twee monsters straks, haha.
Groetjes,
Kim

Terug
Bovenaan