Uitgerekend augustus

Ik ben ook nieuw hier, uitgerekende datum nu gesteld op 25 augustus! 
@gummybeer: heel herkenbaar wat je schrijft. Ook in onze familie ging zwanger raken niet zonder slag of stoot, maar bij ons ook in één keer raak. Ik moet ook nog even wennen. 
Dinsdag eerste echo gehad, kloppend hartje gehoord en gezien. Het blijft een groot wonder. 

@agnesz ik nu ook 15 augustus en de 23e januari ook de volgende echo! Grappig zeg! Ik voel mij eigenlijk sinds 2 dagen super! Alleen in de ochtend een beetje misselijk en thats it! Werken is soms wel zwaar inderdaad! 

Gefeliciteerd allemaal! 
Jamie doe lekker rustig aan en knap maar goed op :)
Wij gisteren echo gehad...omstreeks 10 wkn volgende week termijnecho. Echo was goed gisteren kleine was heel beweeglijk ♡
Uitgerekende datum nu 11 augustus, Citrus wil je me ook toevoegen aan het lijstje?
Grtz 

Leuk @gelukkig en ik zag @lavendeltje ook op de15e 
Haha gelukkig spannend eh.. en maar wachten! Ik ben nu echt vooral super moe de hele week al rond 20.00 en 20.30 naar bed.. byzar gwn hoe moe je lijf kan zijn door zown klein wurmpje.. ik ben er aan de andere kant ook wel blij mee dan weet ik dat ik nogsteeds zwanger ben en dat kleintje nogsteeds aan het groeien is!
Vandaag gelukkig halve dag werken en dan lekker weekeenndd!

Jami wauw.. sterkte meis leef met je mee! Gelukkig kunnen ze je nu goed in de gaten houden. Liefs
Ohen het vertellen bijna iedereen weethet al.. behalve op werk daar waxht ik de eerste echo ff af en dan ga ik het vertellen en op gesprek. Ben benieuwd hoe ze reageren hehe.

Miniwondertjes met mijn dochter is het goed gegaan. Liep alleen heel erg uit. Ik had mijn moeder meegenomen voor steun haha. Ze is er gelukkig nog niet ziek van. Kon ook een week later dus duim dat we geluk hebben! Wat fijn dat je echo goed was,  altijd erg spannend! Zo'n opluchting en blijdschap voel je dan...
Jomie wat goed dat je aan de bel hebt getrokken... laat je maar even lekker vertroetelen ? maar leuk is dit natuurlijk  niet. Wel fijn dat je daarom een echo kreeg en dan ook goed was ! 
Gummybeer , Miesi en Nadine gefeliciteerd en welkom ?
Ik ga het volgende week op mijn werk vertellen. Ik ben benieuwd hoe ze reageren. Niemand verwacht  blijkbaar dat we er nog weer aan durfden te beginnen... en ik wil het nu ook aan al mijn vriendinnen vertellen ? zo leuk! 

Ik dacht ik stuur mijn echo maar geen idee hoe ik dat kan doen... weet iemand dat?  Als ik op dat icoontje druk vraagt ie om de directe link!

Terug
Bovenaan