Uitgerekend augustus

Ja klopt. 
Google op Mupload 
Klik op bestand uploaden
Dan krijg je 4 links, selecteer en kopieer de bovenste
Dan hier op het icoontje de link plakken en verzenden.
Succes! 

Wauw Melissa!
Wat leuk! Toch altijd weer speciaal eh die foto's van de echo!
:D Jou kleintje!

Dames EINDELIJK WEEKEND! haha.. .lekker uitrusten.
Morgen gaan we onze slaapkamer af maken (lees behangen) en volgende week krijgen we eindelijk onze EIGEN kledingkast!
Dan kunnen we de 'logeerkamer' opruimen en klaar gaan maken voor de kleine! Zo LEUK! Dan is eindelijk ook ons huisje bijna klaar! :D De baby versnelt het een en ander en dat vind ik helemaal niet erg!
hehe!

Ja lekker hé weekend.  Morgen moet mijn vriend nog even traphekjes maken ( hij is interieurbouwer ) voor ons en dan gaan we campings bekijken om een voorseizoen te gaan staan. Aangezien zomervakantie er niet in zit dit jaar ?. We hebben vorig jaar een caravan gekocht dus moeten we natuurlijk wel gebruik van maken. Zo hebben we dan ook nog een beetje vakantie.  Dan nog hopen  op een mooi voorjaar net als vorig jaar ?

Oh toevallig! Wij hebben ook een caravan gekocht vorig jaar. En iedereen zich afvragen waarom zo'n grote, (2persoons vast bed, vast uitgedeelde en ook een stapelbed, omdat de jongens toch lekker in een tentje gaan? Nu kan ik eindelijk zeggen dat zo'n ding met 3 kinderen wel veel praktischer is haha. Wij gaan ook dan in het voorjaar. 
En mooie foto! Wat een verschil met die van mij, 2 weken jonger, nog niet echt duidelijk hoofd en romp te onderscheiden haha. En nee, wist ik ook niet, ook geleerd van iemand op het forum. 
JamieJW, hoe gaat het nu? 
Agnes, succes met behangen! 
Nieuwelingen, welkom! Jullie staan op het lijstje. 
Hier sinds gisteravond weer ok! Was denk ik dus ook veel spanning wat niet lekker zat. Vandaag kon ik weer gewoon de dag draaien, nog wel moe en soms naar gevoel maar dat gooi ik op zwanger zijn en de 3de. Zal vast wat zwaarder worden. Ik heb het er voor over :) 
Iedereen een heel erg fijn weekend! 
Xx

Terug
Bovenaan