Uitgerekend augustus

Hai allemaal, ben ff niet geweest. Ben alleen maar moe en naar weeïg gevoel. En m'n hormonen! Ben gewoon niet blij... lijkt wel steeds wat erger te worden. Vandaag eerder van werk naar huis gegaan, trok het gewoon niet. Hele middag geslapen en kan nu al weer uitzien naar het moment dat ik naar bed ga. Ben volgens mij nu 7 weken. Aankomende dinsdag echo en ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, misschien even bloedprikken ofzo, voor de moeheid. Is het erger als het een tweeling zou zijn, of heeft dat er niks mee te maken? Sorry voor m'n geklaag...?

Haha wat leuk Citrus... ja heerlijk zo'n caravan,  ik wilde geen risico meer lopen om een tent op te moeten zetten met regen!  Vorig jaar regelmatig ermee gestaan al en goed uitgeprobeerd.  Wij hebben links en rechts en bed van 140. Waar mijn dochter slaapt hebben we in de breedte gewoon een slaapplek gemaakt met een hoge plank voor het eruit vallen en klimmen.  Nu aan de andere kant ook een maken en dan kunnen we er in het midden gewoon staan ? mijn vriend maakt van ons gedeelte ook een vast bed met klep zodat we de bakken eronder nog kunnen gebruiken en ff matrasjes kopen. Dan is ie voor nu weer klaar.  We willen nog wel misschien overstappen naar een stapelbed dan heb je indd nog zo'n zit in het midden. Dat hebben we nu niet maar missen het ook niet hoor. We zitten alleen maar in de voortent. Lekker petroleumkacheltje gehaald,  lekker warm!  Ik heb er wel weer zin in! 
Hin wat rot dat je je zo voelt... ik omarm het maar ik vind het ook supervervelend. Mijn darmen rommelen als een gek na te hebben gegeten, ook met heel veel lawaai. Ben soms ineens aan de diarree hierdoor en vreselijke buikkrampen. Mijn lichaam is ook erg van slag. Steeds beroerder ben ik, ook irritant. Val ook alleen maar af. Normaal blij mee want ik mag wel wat kilo's kwijt maar nu niet zo handig!  
Hoe is het met jou Jamie? Ben je weer thuis? 

Hoi hoi,
ben 7weken en 5dagen zwanger van m’n 1e kindje. We hebben afgelopen maandag 1e echo gehad en er was een embryo en kloppend hartje. Heeel fijn om te zien maar ben nog steeds zo gespannen en angstig dat er wat mis is of mis gaat. Wil zekerheid maar die kan ik nergens vinden, kan alleen maar wachten!
heeel irritant! Hopelijk herkenbaar?!

Wat mooi Melissa, echt al een hele baby zo ineens!!
Ik lees inderdaad veel dat tweelingmoeders vaak heftigere misselijkheid e.d. hebben. Ook niet zo gek, maakt natuurlijk ook meer andere stofjes aan. Bij mij valt het tot nu toe mee (afkloppen). Nu 7+2. Vanavond voor de tweede keer moeten overgeven. Vorige keer was echt meer dan een week geleden dus dacht dat ik er goed vanaf kwam. Nu na het eten van gemixte ongezouten nootjes. Eekk!! Die raak ik de komende jaren ook niet meer aan nadat ze omhoog kwamen... Verder ben ik ook erg moe. Maar weet niet of dat meer is dan een gemiddelde vrouw die zwanger is van 1 kindje... 
Onzekerheid hier ook wel vaak, vooral omdat het er hier 2 zijn en je zo vaak nare verhalen leest. Niet te veel over nadenken, maak je jezelf alleen maar gek mee.
Groetjes, Kim

Hoi Dames,

Even een vraagje aan jullie. Wij hadden al een vakantie geboekt voor dit jaar en de dag van vliegen zal ik 31.2 weken zijn. De reis gaat naar Turkije, Side. Ik sta nog erg in twijfel of ik dit moet gaan doen, of dat we gaan kijken of we de vakantie naar voren kunnen halen. 
Wat zouden jullie doen?

Liefs

Hey Boogschutter. Ik las in een ander topic dat je alleen mag vliegen met een fit to fly document na 28 weken. Google maar eens. Deze moet je aanvragen bij je huisarts, als ze je op het vliegveld tegen houden en je buik zien dan mogen ze je weigeren namelijk. 
Ook moet je je papieren van de VK meenemen om aan te kunnen tonen hoever je bent. 
Dit is het probleem op zich niet, wel zodra je dat document niet krijgt. 
Op zich kun je het dan wel weer verhalen op je reisverzekering..
Ik zou het even uitzoeken. Zelf gevlogen met 20 weken en had zo'n dikke buik dat ze me bijna niet geloofde. Ik mocht ook niet bij de nooduitgang omdat ze vonden dat ik niet snel of makkelijk genoeg de deur open kon doen. Weet je met wie ik moest ruilen?? Een stokoude man!! En ik voelde mij goed, fit en 21 jaar! Beetje vreemd was dat ?

Terug
Bovenaan