Hoi lieve dames,
Wat fijn dat jullie willen weten hoe het met me gaat! Ik ben gisteren om 11.00u thuis gekomen en toen meteen 2 uur geslapen, haha. Ik heb in het ziekenhuis erg slecht geslapen, dus moest wat inhalen volgens mij. Ik moet het vooral heel rustig aan doen, maar infuus in combinatie met medicatie heeft me goed gedaan. Ik moest weer even helemaal resetten. Nu thuis in de gaten houden dat ik genoeg blijf drinken, zodat ik niet weer uitdroog. Zowel ik als de verloskundige in het ZKH verwachten wel dat ik weer ziek ga worden, maar door voldoende te hydrateren en op tijd mijn medicatie te pakken, zou het redelijk onder controle gehouden moeten kunnen worden... Dus we zien het wel. Ik ben deze week in principe nog thuis, vrijdag ga ik 2 uurtjes proberen te werken om te kijken hoe ik daarop reageer. Zo kan ik ook beslissen of een halve dag werken inderdaad gaat lukken, of dat ik gewoon even in de ziektewet moet, want ik ben natuurlijk nog steeds slap en niet 100%.
Ik heb tussendoor wel gelezen hoe het met jullie gaat, dus hou jullie zeker in de gaten!