Uitgerekend augustus

Hoi lieve dames,
Wat fijn dat jullie willen weten hoe het met me gaat! Ik ben gisteren om 11.00u thuis gekomen en toen meteen 2 uur geslapen, haha. Ik heb in het ziekenhuis erg slecht geslapen, dus moest wat inhalen volgens mij. Ik moet het vooral heel rustig aan doen, maar infuus in combinatie met medicatie heeft me goed gedaan. Ik moest weer even helemaal resetten. Nu thuis in de gaten houden dat ik genoeg blijf drinken, zodat ik niet weer uitdroog. Zowel ik als de verloskundige in het ZKH verwachten wel dat ik weer ziek ga worden, maar door voldoende te hydrateren en op tijd mijn medicatie te pakken, zou het redelijk onder controle gehouden moeten kunnen worden... Dus we zien het wel. Ik ben deze week in principe nog thuis, vrijdag ga ik 2 uurtjes proberen te werken om te kijken hoe ik daarop reageer. Zo kan ik ook beslissen of een halve dag werken inderdaad gaat lukken, of dat ik gewoon even in de ziektewet moet, want ik ben natuurlijk nog steeds slap en niet 100%. 
Ik heb tussendoor wel gelezen hoe het met jullie gaat, dus hou jullie zeker in de gaten! 

Hoi Hoi,
Ik ben nieuw hier. Ik ben 29 augustus uitgerekend van ons eerste kindje.  Morgen de officiële eerste afspraak voor een echo bij de verloskundige. Heb alleen afgelopen week al 2x in het ziekenhuis gezeten voor een echo omdat ik al bijna 2 weken redelijk veel bloed verlies. Gelukkig ziet alles er goed uit. Verder ben ik ontzettend misselijk en moet ik vaak spugen. Hier krijg ik tabletjes voor.
Al met al een paar heftige eerste weken maar het is voor een goed doel. 

Lisanne 

Hallo allemaal,
Daar zijn we weer!
Op dit moment aan het werk tot 15:00uur en meteen raak en moeten overgeven :( Gelukkig mag ik het wel afkloppen want tot nu toe pas 3x in 9 weekjes...
Afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik aan onze ouders verteld dat ze opa's en oma's worden en ze zijn súper blij!
Volgende week maandag weer een echo gepland en dan moeten wij beslissen of wij de NIPT-test willen doen.

Hopelijk gaat het jullie allemaal goed.

Groetjes,

Goedemorgen! 
Wij hebben afgelopen week alle familie ingelicht dat we zwanger zijn! Heel leuk en spannend om te doen. Iedereen had wel verwacht dat we binnenkort een keer wat zouden komen vertellen, maar dat het om een tweeling gaat had niemand verwacht. 
Nu eerst mijn vaste contract ondertekenen en dan kan ik het ook op mijn werk vertellen.
Bij een buurtborrel heb ik ook al de buren moeten inlichten omdat er port in de quiche bleek te zitten die ik in mijn handen gedrukt had gekregen, Oeps! 
Toch wel makkelijk als straks iedereen op de hoogte is en je dan dit soort situaties niet meer hebt! 
Wij wachten nu met spanning op 21 en 22 januari . Dan mogen we weer naar de verloskundige en de gynaecoloog. 
Wat betreft de vakantie, wij gingen al niet vliegen maar moeten hem wel helemaal afzeggen. Uitgerekende datum is 17 aug en de vakantie stond gepland van 24 juli tot 4 aug. En omdat het om een tweeling gaat worden ze niet later dan 38 weken geboren. 
En ook de Zwarte Cross zal ik dit jaar over moeten slaan! Dan loop ik als het goed is ook al te ver op het einde! 
Wat betreft de nipt test, wij hadden besloten dit wel te willen doen. Omdat we het van Partau en edwards toch graag zouden willen weten. Maar de nipt is geen optie bij een tweeeiige tweeling.
Zo een heel verhaal. Ik stap maar eens uit bed om aan deze werkweek te beginnen! 
Goede week allemaal! 

Wij hebben vanochtend de eerste echo gehad! Wat bijzonder, alles erop en eraan! Uitgerekende datum is 16 augustus. 
De echoscopiste zag alleen een verdikte nekplooi.. hoeft niks te betekenen maar kan ook een afwijking zijn.. een beetje een domper maar we proberen positief te blijven. We zaten nog binnen de grens dus niet er overheen! As vrijdag met de verloskundige er verder over praten. Ik wil sowieso wel een Nipt test doen. Daarna zien we wel verder. 
We proberen het bewegende beeld van ons kindje vast te houden en ons niet te druk te maken! 

Hoi dames, 
Wij waren heel stellig in ons besluit om geen Nipt te doen. Omdat ik vertrouw op mijn lichaam, de 20 weken echo en de stress zo erg bij mij kan oplopen dat ik heel ziek wordt. Dat was het niet waard. 
Ik ben daar op teruggekomen. Ik denk veel aan, wat als en merk dat ik mij nu nog 32 weken druk ga maken, terwijl ik anders 2 weken mij druk maak. Ik heb vanmiddag een gesprek met de VK om het er toch even over te hebben.  Pfff lastig hoor allemaal.
Anyhoe! 
Ik zie weer nieuwelingen, gefeliciteerd en ik zet jullie op het lijstje! Zal hem weer uploaden straks. 
Leuk dat alle familie is verrast! 
Jamie, van dat je weer thuis bent. Take it easy! 
Ik heb vanmorgen weer gesport, na 3 weken, weer even wennen maar ik pak het weer op :) was heerlijk. 

Fijne middag! X

Terug
Bovenaan