Uitgerekend augustus

Hee Dames,
Vanavond de eerste echo bij de VK. Ik moest ook alvast het 1 en ander lezen over de NIPT. Ik was er vorige week heilig van overtuigd het niet te doen, maar begin nu toch weer te twijfelen.. vanavond maar even een aantal vragen stellen en dan de knoop doorhakken.
Voor de echo ben ik nog niet zenuwachtig, maar wel heeeeel benieuwd. Heb er ook echt zin in!

Ik laat jullie vanavond (hopelijk) goed nieuws horen?

Fijne dag dames!

Hi dames!
1e kerstdag een positieve test, mooi kerstcadeautje! Voel me niet top, misselijk,extreem moe, op vrije dagen slaap ik alleen maar. Maar dat mag de pret niet drukken! :)
Aankomende donderdag onze 1e echo, erg spannend! 
Volgens mijn eigen berekening ben ik 30 augustus uitgerekend
Is er trouwens ook een Facebook groep voor de augustus mama’s?
groetjes,

ramoon

Oh Boogschutter! Wat spannend! Grappig dat jij niet zenuwachtig bent, maar nieuwsgierig hihi. Je kon mij echt Oprapen  van ellende ??. Echt goed van je. Laat maar weten hoe het was. 
En Jep, eens! Ik twijfel nu dus ook... Ik heb de VK gebeld en ze stelde een adviesgesprek voor over 3 weken, dan ben ik 11 weken en als we besluiten hem te doen, dan kan het ook meteen, scheelt weer een extra afspraak. Heel fijn, meedenkende mensen :) zijn al druk zat met 2 kinderen en eigen bedrijf.
Rmoona,  gefeliciteerd!! En welkom hier. Er is nog een topic geopend door iemand "uitgerekend eind aug begin september" zoiets...met als vraag wie er mee komt kletsen op fb, zij kan je dan toevoegen. Geloof dat wij hier in dit topic, hier blijven schrijven. 
Wat wil jij? Als je blijft dan zet ik je op een lijstje zodat we overzicht hebben van iedereen hier en wanneer uitgerekend is, 20 weken echo, jongen of meisje..
Sam lijkt mij toch wel erg spannend hoor, wist niet dat ze daar ook al naar keken, dacht alleen 20 weken echo. Of was het puur toevallig? Heb je miss dan nog binnenkort een echo? Of maken ze zich ook niet zo druk. 

We waren bij een andere echopraktijk dan bij onze eigen vk. Deze vrouw zei dat ze verplicht was te zeggen als er iets opvalt.. ik ben best wel nuchter en probeer te denken dat er nog veel kan veranderen de komende tijd. Mijn vriend had het vandaag wel lastiger. We reden weg en werden gelijk gebeld doot onze eigen vk. Die stelde ons gerust en zei dat het niks hoeft te betekenen. Over 2 weken weer echo.  Ben dan 11+3. Maar mijn vriend gaat dan voor 3 weken aan het werk dus mogen we de 12 weken echo wat eerder. Probeer het voor deze 2 weken maar los te laten. 

Citrus Ik had die vrouw toegevoegd die het FB groepje voor eind aug/begin sept was begonnen maar ze had privé gereageerd dat ze geen nieuwe leden wilde omdat ze het klein wilde houden... Wel jammer maarja. In dit topic voel ik me nog wel welkom. ;-) 

Fijn Jomie dat je je wat beter voelt. Hopelijk blijft dat nu zo ?
Welkom nieuwe mamas , gezellig dat jullie mee kletsen!
Lis anne wat vreselijk onzeker is dat inderdaad zoveel bloedverlies.  Gelukkig dat alles wel goed is!
Frummel irritant en supernaar om je zo te voelen! BLÉ
Inge een vast contract tekenen,  gefeliciteerd!  Dat is fijn met verlof gaan ?
Samm laat je niet gekmaken voor die verdikte nekplooi . Ze  hebben het heel vaak mis. En vind het eerlijk gezegd wel wat vroeg dat ze je er mee belasten! 
Wij doen geen nipt. Het is als er wat is een  hele onbetrouwbare test. Dus vertrouw op mijn echo's en mijn onderbuik. Denk er goed over na dames. Ik heb de ervaring dat het je hele zwangerschap kan verpesten en erg veel stress op kan leveren. Keuze is ieder voor zich! 
Verder ben ik erg moe en beroerd en soms niet de puf om te reageren. Lees wel gezellig mee ?

Samm,  ah ok, nou zou me ook niet druk maken nee, vroeg inderdaad, dat ze je er nu al mee opzadelt.
Kim-keertwee Oh jammer. Ja, zeker welkom hier! Gezellig. 
Melissa, Sterkte met beroerd en moe voelen! Bleehh 
Off-topic =》 Sunshinexxx, Ik reageer morgen op je berichtje :) Trusten! X

Terug
Bovenaan