Oh Boogschutter! Wat spannend! Grappig dat jij niet zenuwachtig bent, maar nieuwsgierig hihi. Je kon mij echt Oprapen van ellende ??. Echt goed van je. Laat maar weten hoe het was.
En Jep, eens! Ik twijfel nu dus ook... Ik heb de VK gebeld en ze stelde een adviesgesprek voor over 3 weken, dan ben ik 11 weken en als we besluiten hem te doen, dan kan het ook meteen, scheelt weer een extra afspraak. Heel fijn, meedenkende mensen

zijn al druk zat met 2 kinderen en eigen bedrijf.
Rmoona, gefeliciteerd!! En welkom hier. Er is nog een topic geopend door iemand "uitgerekend eind aug begin september" zoiets...met als vraag wie er mee komt kletsen op fb, zij kan je dan toevoegen. Geloof dat wij hier in dit topic, hier blijven schrijven.
Wat wil jij? Als je blijft dan zet ik je op een lijstje zodat we overzicht hebben van iedereen hier en wanneer uitgerekend is, 20 weken echo, jongen of meisje..
Sam lijkt mij toch wel erg spannend hoor, wist niet dat ze daar ook al naar keken, dacht alleen 20 weken echo. Of was het puur toevallig? Heb je miss dan nog binnenkort een echo? Of maken ze zich ook niet zo druk.