Uitgerekend augustus

Oh dat is wel raar inderdaad Kim.  Iedereen zou dan welkom moeten zijn denk ik dan. Zij is de enige die dat dan kan bepalen?  Vind ik wel een beetje flauw... hier ben je iig welkom ?
Dankjewel Citrus haha. We blijven lachen ?

Hee Dames!
Goed nieuws! Alles was goed.. een mooie inimini garnaal en een kloppend hartje! 
Wel even mijn angst onder ogen moeten komen, want inwendig was er toch mooier beeld..en dit wilde ik eigenlijk absoluut niet! Maar toch gedaan, want wilde toch weten of alles goed was!
28 januari een gesprek over de Nipt en 4 feb weer een echo..
Ik dacht zelf 8+4 te zijn, maar het bleek toch 8 te zijn.. kon nog weer veranderen dus ben benieuwd!

Liefs

Fijn dat het goed was boogschutter. Die dagen veranderen in het begin nog steeds. Niet druk om maken. Had ik ook en met de termijnecho had de kleine ineens een inhaalslag gedaan. Voor nu goed bericht,  gefeliciteerd!  Ik heb in het begin altijd liever inwendig. Ik heb fibromyalgie en doordat ze dan best wel moeten drukken op de onderbuik doet me dat heel zeer. Ik ben mijn schaamte ook allang voorbij haha. En je hebt inderdaad mooier beeld ?

[quote quote=10154613]@Citrus: off topic: ik heb het juiste topic gevonden en wacht rustig af. Super leuk om je weer gevonden te hebben! X[/quote]
Hey! 
Hier gaat ie lekker, wel enorm mega upper onzeker haha. Ben nu 8.1week en begin me wat beter te voelen, wat mij dan ook weer onzeker maakt. Soms best irritant. Geloof dat ik moet genieten dat ik weer wat kan. Veel ellendig gevoeld, misselijk en moe.
Ik heb al 2 mooie echo's gehad en was allemaal goed :) 
Jij dus ingeleid, spannend hoor, dus je weet de datum ook al? Gek idee lijkt mij en dan zullen de dagen nu wel langzaam gaan. Kun je het handelen omdat het vorige keer ook februari was?  Krijg je nu een meisje? Heb ik me dat goed herinner? Of ben ik in de war. 
Heel leuk om weer wat van je te horen :) Hoe kom ik ook alweer in het juni FB? Ik was ook uitgenodigd voor de Whatsapp groep, maar hou het liever bij forum of fb. 
Nou ik moet er vandoor, afspraak bij mijn pedicure ?
Tjuus! X

Pff andere dames die helemaal gesloopt zijn? Ik heb zo weinig energie!! Fietsen naar mijn werk (6km) doe ik normaal zonder moeite, 5 dagen in de week. Vanochtend voelde het alsof ik een bergpas aan het fietsen was! Vandaag ook last van hoofdpijn. Weet iemand van jullie of je paracetamol mag innemen als je zwanger bent? 't Is vandaag echt even dikke ellende haha. Zo, nu klaar met klagen! :D
Groetjes,
Kim

Jaaa ik ben ook helemaal gesloopt.
Ik had ook echt precies het zelfde met fietsen.. nu zit ik al twee dagen thuis met zware verkoudheid en koorts.. zakt gelukkig wel wat afmaar mijn energie level is nu nog lager.. pf volgende week maar op werk vertellen dat we in verwachtig zijn. 
Ik baal wel als een stekker.. werk op een basisschool maar gelukkig is er een vervanger die de hele week kan dus hoef me voor nu ff geen zorgen te maken. 
Ik neem nu ook telkens paracetamol das gwn prima en helpt ook best. 
Nog 8 dagen en dan mogen wij ons kleintje voor het eerst zien.. aftellen is begonnen.haha 

Terug
Bovenaan