Ben ik weer even dames, wachtend op de huisarts. Vanochtend een kloppend hartje gezien! Heel blij om. Voor de rest gaat het niet echt eigenlijk. Zit nu dus bij de huisarts om even te vragen of 't ie advies heeft. Dacht vanmiddag ook ineens; floradix! Heb ik nog liggen, volgens mij goed voor je ijzer en zo.
Wat fijn dat je je weer beter voelt Citrus! Hoop daar ook zo op!
En Agnes ziek, niks fijn... beterschap. En bijijijna de echo!
Ik heb me deze week ook ziek gemeld. Ben zooo futloos en zooo moe. Gelukkig lieve reactie van leidinggevende. Blijf in ieder geval deze week thuis.
Lavendeltje; ik had de angel sound bij de tweede. Vond het toen fijn. Had hem geleend. Denk niet dat ik er 1 aan ga schaffen.
Kimkeertwee; hier dus ook 0 energie... werk je nog 5 dagen? Respect!
Melissa; voel jij je al wat beter? Was ook flink beroerd toch? Wat heerlijk relaxed ben jij over inwendige echo!!! Haha.
Boogschutterwaterman; ik hou ook zo niet van inwendig! Zei het ook gewoon vanochtend, haha, niet dat ik bang was dat het zeer zou doen, maar gewoon stom, zo in je blote komt, haha.
Nou, de arts laat nog even op zich wachten. Ga ook even vragen of ze iets voor me kunnen betekenen, ben natuurlijk automatisch mantelzorger, omdat mijn man een handicap heeft. Heb daarom hulp in de huishouding, heel fijn! Maar de indicatie loopt af, dus mee kan een huisarts daar nog iets in. (En anders gaan we gewoon een hulp betalen, maar als 't gratis kan, ben en blijf Nederlander! Hahaha.)