Uitgerekend augustus

Oh beterschap ook Agnesz! Vervelende timing. Gelukkig kun je de dagen aftellen om te mogen spieken :) 
Sunshinexxx vergeten...cactus heeft zich afgemeld zag ik :(  ik was haar aan het zoeken na jouw berichtje en kon haar niet vinden, toen zag ik in het Juni topic een bericht van anounimous en iemand reageerde op haar als, hey cactus, dus zodoende. Ik weet ook even niet of ze nu wel of niet zwanger was? Jammer, hopelijk gaat het wel goed. 

Hey meiden, 
Morgen mijn 2de echo dan 9 weken en 6 dagen. Vandaag de angelsound binnen gekregen. Dacht ga hem niet gebruiken morgen hebben we een echo maar kon het niet laten! En na even zoeken heb ik wel de hartslag gevonden teminste hoorde een Zacht maar snel keboem, keboem. Dus hoop dat het niet m'n eigen hartslag was haha. Het was heel laag soort van bij het schaambod beetje links. Schuin naar benenden  Meestal hoor je het met 12 /14 weken maar er waren Oveel vroege positieve verhalen op internet dat ik het niet kon laten. Iemand hier ook ervaring met de angelsound? 

Ben ik weer even dames, wachtend op de huisarts. Vanochtend een kloppend hartje gezien! Heel blij om. Voor de rest gaat het niet echt eigenlijk. Zit nu dus bij de huisarts om even te vragen of 't ie advies heeft. Dacht vanmiddag ook ineens; floradix! Heb ik nog liggen, volgens mij goed voor je ijzer en zo.
Wat fijn dat je je weer beter voelt Citrus! Hoop daar ook zo op!
En Agnes ziek, niks fijn... beterschap. En bijijijna de echo!
Ik heb me deze week ook ziek gemeld. Ben zooo futloos en zooo moe. Gelukkig lieve reactie van leidinggevende. Blijf in ieder geval deze week thuis.
Lavendeltje; ik had de angel sound bij de tweede. Vond het toen fijn. Had hem geleend. Denk niet dat ik er 1 aan ga schaffen.
Kimkeertwee; hier dus ook 0 energie... werk je nog 5 dagen? Respect!
Melissa; voel jij je al wat beter? Was ook flink beroerd toch? Wat heerlijk relaxed ben jij over inwendige echo!!! Haha.
Boogschutterwaterman; ik hou ook zo niet van inwendig! Zei het ook gewoon vanochtend, haha, niet dat ik bang was dat het zeer zou doen, maar gewoon stom, zo in je blote komt, haha.
Nou, de arts laat nog even op zich wachten. Ga ook even vragen of ze iets voor me kunnen betekenen, ben natuurlijk automatisch mantelzorger, omdat mijn man een handicap heeft. Heb daarom hulp in de huishouding, heel fijn! Maar de indicatie loopt af, dus mee kan een huisarts daar nog iets in. (En anders gaan we gewoon een hulp betalen, maar als 't gratis kan, ben en blijf Nederlander! Hahaha.)

@Citrus wat fijn dat het goed gaat. Ik snap dat je onzeker bent. De groep heet ovneb. 
In welke ronde ben jij nu zwanger geworden? Wij krijgen idd een meisje. Het is wel gek om weer in februari te bevallen idd. Maar ons zoontje is van de 28e en ik mag nu niet overtijd lopen dus ga voor die tijd bevallen. Het is geen onbezorgde zwangerschap geweest. Maar we proberen elke keer positief te blijven en genieten ook echt wel. Ik vind het wel prettig om te weten wanneer ik ingeleid wordt. Wist dit de vorige keer natuurlijk ook al dus helemaal nieuw is dat niet. 
Laat me even weten of je de groep kunt vinden.  X

Sunshine. Ik kan het forum niet vinden. Ik heb even een ander account aangemaakt, misschien dat je mij dan kan vinden? Ik heet verrassend genoeg "citrus" en plaatje met 3 halve citrusvruchten haha. 
Ik ben uiteindelijk in de 7de ronde zwanger geraakt, dus half december, mooi het jaar afgesloten. 
Jammer dat het geen onbezorgde zwangerschap was/Is. Is dit dan vooral mentaal of waren er complicaties ook? Wat leuk dat je een meisje krijgt, tot nu toe heb ik altijd meegemaakt dat je altijd van het andere geslacht krijgt bij een doodgeboren kindje of bijvoorbeeld net na bevalling. Lijkt mij zodat het niet als vervanging kan gaan voelen, dat idee. Je niet schuldig zal voelen, ik weet het niet, ik vind het in ieder geval erg mooi. 
Fijn dat jullie toch wel kunnen genieten, maar jullie zullen nog extra opgelucht zijn z9dra je haar kroelend in je armen hebt. Maar dat schiet al op! Nog maar een paar weekjes, heel spannend. (Leuke spanning)
Laat maar even weten hoe ik hem beter kan vinden, ik weet nog wel je echte voornaam, die had je toen nog voor deze naam ;) maar daarop kan ik je niet vinden denk ik hihi. 

Hai allemaal, sorry dat ik een tijdje niks heb laten horen. Ik merk dat ik heel erg van slag raak door negatieve verhalen, nu ook weer over een bloeding met 11 weken en dat het hartje dan inderdaad gestopt blijkt, ik kan daar niet zo goed tegen.
Zelf totaal geen last van bloedingen, maar gisteren had mijn hartslag in rust ineens een dip en merk dat ik daarvan al bijna overstuur raak. Vanmorgen was ie weer  hoger, heb even een dansje gedaan, echt stom haha.
Onze eerste echo was goed met 7 weken. Zagen het hartje heel snel kloppen. Super om te zien. Hebben nu volgende week woensdag de termijn echo, denk dan richting 11 weken te zijn. Hoop stiekem iets verder. Van mij mogen die 12 weken echt om zijn. Voor mij gevoel kan ik dan ECHT genieten.
En wil graag zijn doppler kopen zodat ik zelf het hartje kan horen. Dat niet hebben van controle, ik kan er zo slecht tegen. 
Maar verder voel ik me eigenlijk best goed. Wel erg moe, en heb vooral s avonds last van mijn borsten en steken onderin mijn buik maar daar ben ik stiekem blij om hihi.
Zo lang verhaal weer. Om de afgelopen weken te compenseren haha! 

Hey Pareltje, snap ik, ik ga het ook vaak bij mezelf zoeken, bij die berichten. Als ik jou was zou ik toch lekker hier blijven lezen want so far gaat het super goed met iedereen! En dan bedoel ik mooie echo's en hartjes, voor de rest zijn we veelal ziek zwak en misselijk hihi. Maar dat zijn mooie tekenen. 
Met mij gaat het ietsje beter en zelfs dan maak ik mij weer zorgen, vanmiddag wel weer rete moe dus dan denk ik, ja dat zit vast goed ?. Vermoeiend allemaal. 

Hehe ik hoop echt dat we straks met zn allen na de 12weken een energiebom krijgen zoals de meeste websites en dingen voorspellen! Cant wait!
Maja nu nog ff volhouden en de vermoeidheid te lijf gaan en lekker veel slapen. Hihi

Terug
Bovenaan