Uitgerekend augustus

Zo herkenbaar om alles op jezelf te betrekken... vandaag zei de verloskundige; als het hartje eenmaal klopt, is er nog maar 3 a 4 % dat het misgaat. Dus 96 a 97 % dat het gewoon goed gaat!!! Dat is bijna 100... 
De dokter zei verder niets. Haha, hoort erbij, gaat wel eer over. Ook wel lekker om even zo nuchter iemand te horen, ook al vind ik het pittig allemaal. Vandaag heeft een vriendin gewoon voor ons gekookt. Zo lief! Zulke kleine dingen maken zoveel goed. En natúúrlijk dat ♡ vanochtend!

Citrus: ik kan je niet vinden. Krijg een hele lijst. Kun je me de link doen? We zitten allemaal met onze echte naam in de groep. We kunnen je toevoegen. 1 van dr andere is beheerder. Heb haar al ingelicht. Of zoek me op mijn voornaam en dan Driessen (heb een dubbele naam maar je herkent mijn account vast snel ?)  
Ik had met 34 weken zoveel harde buiken dat ze dachten dat ik al weeën had.  Dat was wel even spannend  en vorige week gevallen en voelde haar vandaag wat minder dus extra controles gehad.  
Ik hoop dat je mij kunt vinden nu. Kletsen we daar verder ?

Agnes ben je de nacht een beetje goed doorgekomen? Alsof je je niet al slecht genoeg voelt... krijg je de griep er ook nog eens bij.  Heel veel beterschap ?
Pareltje wat spannend en leuk weer een echo vandaag. Heel erg veel plezier en genieten ?
Wat fijn dat je je wat beter voelt citrus, een verademing lijkt me dat ?
Hin wat fijn zo'n vriendin... dat doet je wel goed inderdaad!   Fijn zulke vrienden om je heen. 
Ik zit een beetje in mijn piek ofzo van misselijk en vermoeid zijn bah.  Hopelijk is het echt weg met de 12de week!  Vervelend zeg! Naast dat gaat het eigenlijk best goed.  Ik wilde bij mijn vorige zwangerschap ook zo'n ding aanschaffen maar is uit mijn hoofd gepraat want wat als je het niet hoort... aan groeit bij mij de onzekerheid. Zo leuk al die nieuwe dingen maar ik ga voor back to basic denk ik!  Ik kan me wel voorstellen dat je het leuk vind ? 

Ja melissa, opzich slaap ik prima.
Maar ik heb veel slijm en droge keel en snotterig vooral snachts.. en dat maakt toch dat ik wel minder goed slaap. En dat merk ik wel.. ik ga vandaag beetje uitrusten nog en hoop dat ik morgen weer kan werken. 
Ik verveel me ook beetje thuis. Wel beetje huishouden doen maja energie is laag dus das wel vervelend.. 
Vandaag komt wel mijn bestelling van noppies binnen dus dat is wel erg leuk! Zwangerschapsbroeken passen yes! Mijn gewone broekken zitten voor geen meter meer dus hoop dat deze goed zitten!

Ik heb ook de broeken van noppies . Superfijn!
Voor de zomer heb ik toen van marktplaats  broeken gehaald en afgeknipt. Zwangerschapskleding is zooo duur! Ik ben toen naar de noppieswinkel in Arnhem geweest. Goed geslaagd toen. Veel plezier met je bestelling haha. Op een gegeven moment ontkom je er niet aan dat je zo'n broek aan moet ? ik kan nog wel mijn eigen broeken aan maar in de avond gaat de joggingbroek aan of de knoop en rits open ?

Jaa ik heb ook gescoord op Marktplaats! Een heel pakket in mijn maat met 38 kledingstukken (waaronder 4 lange broeken, een korte broek en een driekwartbroek), jurkjes, tshirts, tankini's, etc. voor 112,50! Meteen klaar. :) Heb ik niks meer nodig, buiten als ik gewoon iets voor 'de leuk' wil. 
Fijn dat het weinige energie herkenbaar is. Ik werk inderdaad nog gewoon fulltime dus is wel pittig. Mijn directe collega's heb ik vorige week op de hoogte gebracht zodat ze ook wat meer begrip krijgen als ik me niet lekker voel/iets later ben omdat de 6km fietsen voelt als een bergetappe. Haha!

Vanochtend de 2de echo gehad zag er super goed uit alles erop en eraan. En druk bewegen zelfs bijna een week naar voren gezet dat gaat lekker snel zo! Ipv 9w en 6 dagen nu 10w en 5 dagen. Mijn uitgerekende datum is nu 10 aug. De termijn echo moet nu dus ook eerder dus ipv over 3 weken mogen we over 2 weken weer spieken. :) 

Wat fijn Lavendeltje, en lekker dat je de dagen er gewoon gratis bij krijgt haha. Goed bezig! 
Ik heb bij Zalando het eea aangeschaft, komt van de week binnen :)
Vanmorgen ziek wakker geworden, gadver de gadver. En spierpijn van het sporten maandag, iets te veel gedaan na 3 weken niks. Echt strontziek en zo zielig voel ik mij. Ben er beetje klaar mee en wil mij een keer actief voelen. Elke keer tegen de kinderen zeggen, nee want mama voelt zich niet lekker...ook niet tof. 

Terug
Bovenaan