Hoi dames,
Sorry, ben even afwezig geweest. Deze week vooral op mezelf gefocust en gezorgd dat ik weer een beetje hersteld ben. Het gaat gelukkig al een stuk beter, qua energie ben ik weer hoger inzetbaar en morgen een half dagje werken om te kijken hoe me dat lukt! Ik eet in ieder geval weer prima (alleen qua hoeveelheid gewoon de helft van wat ik altijd at) en ik heb nu een app op mijn telefoon om me te herinneren aan het drinken. Ik ben niks meer aangekomen, maar ook niet meer afgevallen, dus dat is positief. Vandaag voor het eerst ook weer de hele dag alleen samen met onze zoon, tot nu toe gaat het goed (behalve dan dat meneer nu niet wil gaan slapen, terwijl hij beneden bijna omviel).
Afgelopen dinsdag hebben we de officiële echo 1e (goede!) echo gehad en ik bleek dus zo ver te zijn als dat ik dacht. Dus uitgerekende datum is weer 25 augustus. Over 3 weken hebben we de termijnecho, dan ben ik 11+2. Ik verwacht niet dat deze datum gaat veranderen, dus dan kan ik daarna kraamzorg aan gaan vragen. Vanochtend eerste gesprek bij de verloskundige en die zei dat er hier in het dorp erg veel mensen in augustus uitgerekend zijn, dus dat ik ivm vakantie er snel bij moet zijn met het aanvragen. Wow, dus dan doen we dan maar!
Wij krijgen later in de zwangerschap extra echo's, omdat onze zoon erg klein was met zijn geboorte. Hij woog maar 2700 gram. Nu ben ik zelf iniminie en mijn man is wellicht wel groot in lengte, maar is erg dun. Dus een grote baby gaat er bij ons nooit komen. Maar om de groei van de kleine extra in de gaten te houden krijgen wij straks dus ook met 28 en 32 weken een extra echo. Vind het niet zo erg, verwacht er geen rare dingen uit behalve gewoon weer een klein kind en zo kunnen we de baby gewoon vaker zien, hihi.
Citrus, ik zou gewoon lekker zelfmedelijden hebben. Boeien, je bent zwanger, hallo. Je bent kei hard aan het werken, af en toe jezelf zielig vinden mag best

Maar misschien volgende keer even niet zo hard sporten dan, haha.