Uitgerekend augustus

Oh wat fijn lavendeltje ! heerlijk dat je zohet vaak en dicht op elkaar mag kijken!
citrus vervelend eh! Meestal als ik.normaalIk ziek ben voel ik me helemaal niet zielig maar nu ook heel erg! Haha zelfmedelijden.is soms goedwel ff rustig aan doen.

Ja erg he? Heb enorme zelfmedelijden ny en ik zie mezelf gewoon zielig zijn en daar word ik dan weer gek van, stel je niet aan! (Hormonen?) Te sneu...Echt. Maar ja, toegeven zeggen ze he? 

Nou kim dat heb je netjes gedaan... goeie deal ? dat je fulltime werkt moest ik niet aan denken zeg!  Heb nu 3 dagen achter elkaar gewerkt en ben kapot. Normaal doe ik nog ff de boodschappen na het werk omdat ik dat dan lekker zonder kind kan doen want ze is de woensdag altijd bij de opvang. Dit is niet gelukt.  Had ook niet meer de energie om te koken. Merk dan niet altijd evenveel begrip van mijn vriend. Dat vind ik wel eens storend maar ja hij is ook druk geweest en heeft zwaar werk. Denk dan ook weer hij kan het ook niet helpen maar soms wens ik wel dat hij mij ff wat helpt... hebben jullie dit ook? 
Lavendeltje gefeliciteerd ? en je schuift gewoon ff zo een week vooruit.  Toe maar haha lekker hoor! 
Citrus ik snap dat je verdrinkt in je zelfmedelijden haha het is zo al afzien , laat staan als je ook nog eens ziek wordt. Heel veel beterschap ?

Hm.. melissa mijn vriend heeft liefst dat ik heel rustig doe haha.. hij vind helemaal niet vervelend maar ja.. miss is het werk ook anders. Hij is schilder wel veel lichamelijk werk maar wij doen altijd samen boodschappen op zaterdag. Maja wij hebben dan ook nog geen kids.
Misschien is picknick.nl wat voor je? Doen vrienden van ons ook die bestellen de boodschappen gwn en wordt lekker op jou tijd thuisbezorgd. Kost volgensmij niks. 
Lekker makkelijk! 

Is misschien een oplossing inderdaad Agnes maar ben daar eigenlijk niet zo in thuis haha. Mijn vriend heeft niet zo'n leuke werkplek en heeft daar ook wel de nodige stress van. Werkdruk en verschrikkelijke werksfeer. De baas is niet zo fijn met zijn personeel. en hij durft  niet te wisselen van werkplek ivm vast inkomen. Ik durf wel een gokje te wagen want je gaat je werk niet eerder opzeggen natuurlijk dan je wat anders hebt maar hij vind dat moeilijk en moddert zo maar door. Ik accepteer het vaak wel maar soms kan ik er ff niet meer tegen zoals nu met mijn fijne hormonen haha. Morgen ben ik vrij en is het weer een nieuwe dag ? nieuwe kansen!

Hoi dames,
Sorry, ben even afwezig geweest. Deze week vooral op mezelf gefocust en gezorgd dat ik weer een beetje hersteld ben. Het gaat gelukkig al een stuk beter, qua energie ben ik weer hoger inzetbaar en morgen een half dagje werken om te kijken hoe me dat lukt! Ik eet in ieder geval weer prima (alleen qua hoeveelheid gewoon de helft van wat ik altijd at) en ik heb nu een app op mijn telefoon om me te herinneren aan het drinken. Ik ben niks meer aangekomen, maar ook niet meer afgevallen, dus dat is positief. Vandaag voor het eerst ook weer de hele dag alleen samen met onze zoon, tot nu toe gaat het goed (behalve dan dat meneer nu niet wil gaan slapen, terwijl hij beneden bijna omviel).
Afgelopen dinsdag hebben we de officiële echo 1e (goede!) echo gehad en ik bleek dus zo ver te zijn als dat ik dacht. Dus uitgerekende datum is weer 25 augustus. Over 3 weken hebben we de termijnecho, dan ben ik 11+2. Ik verwacht niet dat deze datum gaat veranderen, dus dan kan ik daarna kraamzorg aan gaan vragen. Vanochtend eerste gesprek bij de verloskundige en die zei dat er hier in het dorp erg veel mensen in augustus uitgerekend zijn, dus dat ik ivm vakantie er snel bij moet zijn met het aanvragen. Wow, dus dan doen we dan maar!
Wij krijgen later in de zwangerschap extra echo's, omdat onze zoon erg klein was met zijn geboorte. Hij woog maar 2700 gram. Nu ben ik zelf iniminie en mijn man is wellicht wel groot in lengte, maar is erg dun. Dus een grote baby gaat er bij ons nooit komen. Maar om de groei van de kleine extra in de gaten te houden krijgen wij straks dus ook met 28 en 32 weken een extra echo. Vind het niet zo erg, verwacht er geen rare dingen uit behalve gewoon weer een klein kind en zo kunnen we de baby gewoon vaker zien, hihi. 
Citrus, ik zou gewoon lekker zelfmedelijden hebben. Boeien, je bent zwanger, hallo. Je bent kei hard aan het werken, af en toe jezelf zielig vinden mag best ;) Maar misschien volgende keer even niet zo hard sporten dan, haha.

jomie wat fijn om te horen en ook dat je gewicht ff gewoon stabiel is!gwn rustig elke keer kleine porties eten.. dan komt er iig iets binnen. En doe rustig aan met werken niet te snel weer alles aanpakken hoor!
rmona wat een verrassing zeg ontzettend tof! Heeel leuk! En zal wat zwaarder worden allemaal maar wat een zegen! 

Terug
Bovenaan