Hier zitten tweelingen echt totaal niet in de familie dus was wel even een shock! Ik had het ook echt niet aan zien komen na bijna 1,5 jaar proberen zwanger te worden. Dan ben je al zo blij dat het lukt, dat je helemaal niet bedenkt dat het er ook meer dan één baby kan zijn. Dus de twee stipjes was echt een super verrassing hier!
Op 29 januari heb ik mijn volgende echo (10 weken dan). En meteen aansluitend gesprek met de gyna. Ik ben benieuwd! De tijd lijkt echt eeuwig te duren op dit moment. Kan me niet voorstellen dat het pas 1,5 week geleden is dat we ontdekten dat het een tweeling was!
Verder gaat het hier prima. Gisterochtend moest ik overgeven toen ik naar beneden kwam voor het ontbijt, kon ik direct naar het toilet omkeren... Dus even een beetje rustiger aan gedaan. Maar buiten dat gaat het oké. 5 dagen werken is inderdaad wel pittig, maar ik heb een fijne baan en hele fijne collega's. Een kamer met 4 collega's die inmiddels allemaal weten dat ik zwanger ben en er superlief mee omgaan. Gisteren een doos vol cadeautjes gekregen, waar ik er 1 elke maand van mag uitpakken. Schatjes zijn het!
Ik woon trouwens in Eindhoven, IngeG! 🙂