Uitgerekend augustus

JomieJW wat fijn dat het weer beter gaat!
RMoona Oh dat is een verrassing! Spannend/wellicht zwaarder maar wel super leuk!

Rmoona : hier ook 2 babies ! Leuk zeg! 
Wij hebben de dag van de eerste echo daarna de hele tijd gezegd: wauw 2 babies! 
Ik ben ook wel benieuwd waar iedereen vandaan komt! Zelf ben ik woonachtig in Deventer. 
Ik voel me de hele week al alsof ik tegen een dikke griep zit aan te hikken, en nu vallen mijn collega's ook bij bosjes om. Allemaal ziek, hoop niet dat ze mij aansteken en voel me een beetje lullig dat ik op het moment ook weinig puf heb om uren van ze over te nemen. Als ik straks verteld hebt dat ik zwanger ben voel ik me daar waarschijnlijk niet zo vervelend meer bij. 
Ik ben ook wel benieuwd of iedereen al spulletjes aan het aanschaffen is? Of kunnen jullie je nog inhouden ? 
Dinsdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog! Als alles goed is , ga ik daarna 2 rompertjes kopen! 

Oh ik sta nog niet op de lijst zie ik. Uitgerekende datum 18 augustus vooralsnog :) maar ik verwacht eigenlijk iets verder te zijn. Bij de eerste echo was de baby ook al 1.7cm met ruim 7 weken, terwijl dat eigenlijk al bij 8 weken hoorde. Maar goed  we horen het woensdag met de termijnecho :) 

@ingeG Ja wij ook, konden het niet geloven, en waren wel wat geschrokken. Vooral mijn vriend ? Al heb ik altijd gezegd: als ik kinderen mag krijgen, krijg ik een tweeling (tweelingen komen voor in de familie). Ben benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen ? 
Ik kom trouwens uit Zierikzee

Hier zitten tweelingen echt totaal niet in de familie dus was wel even een shock! Ik had het ook echt niet aan zien komen na bijna 1,5 jaar proberen zwanger te worden. Dan ben je al zo blij dat het lukt, dat je helemaal niet bedenkt dat het er ook meer dan één baby kan zijn. Dus de twee stipjes was echt een super verrassing hier!
Op 29 januari heb ik mijn volgende echo (10 weken dan). En meteen aansluitend gesprek met de gyna. Ik ben benieuwd! De tijd lijkt echt eeuwig te duren op dit moment. Kan me niet voorstellen dat het pas 1,5 week geleden is dat we ontdekten dat het een tweeling was!
Verder gaat het hier prima. Gisterochtend moest ik overgeven toen ik naar beneden kwam voor het ontbijt, kon ik direct naar het toilet omkeren... Dus even een beetje rustiger aan gedaan. Maar buiten dat gaat het oké. 5 dagen werken is inderdaad wel pittig, maar ik heb een fijne baan en hele fijne collega's. Een kamer met 4 collega's die inmiddels allemaal weten dat ik zwanger ben en er superlief mee omgaan. Gisteren een doos vol cadeautjes gekregen, waar ik er 1 elke maand van mag uitpakken. Schatjes zijn het!
Ik woon trouwens in Eindhoven, IngeG! :) 

Hi allemaal! 
Ik heb me, na heel veel forum topics gelezen te hebben, toch ook maar aangemeld! 
Ik ben er inmiddels een paar weken geleden achtergekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Inmiddels alweer bijna 12 weken en uitgerekend op 3 augustus. Dus ik lees graag mee met jullie verhalen en ervaringen, haha! 
Deze zwangerschap was volkomen onverwacht, dus het begint eigenlijk nu pas een beetje door te dringen... 
Gefeliciteerd in ieder geval allemaal!!

Terug
Bovenaan