Uitgerekend augustus

Jomie fijn dat je een beetje opknapt . Wel je tijd blijven nemen ? fijn dat ook de echo goed en duidelijk was. En mooi wat extra echo's in het vooruitzicht dat is mooi meegenomen! 
RMoona dat is zeker een verrassing dat geloof ik gelijk!  Wat een tweelingen in ons groepje ? wat zullen jullie het zwaar krijgen...
Inge ik schaf nog niks aan.  Daar want ik nog even mee. Wel gaan we het huis klaarmaken voor de baby.  Ik denk dat ik pas los ga als ik meer duidelijkheid heb van de medische 20 werken echo . Daar is net iets teveel gebeurd bij ons om nu al van alles te kopen. Ik wil met 16 weken wel weten wat we krijgen. Misschien wordt het dan ook wel anders,  ik laat me verrassen. Heb nu de drang nog niet.  Wel om het huis aan te pakken op de komst van de baby. Lijkt me wel heerlijk om los te gaan ?

Kim dan ben je meteen klaar als je 2 kindjes wilt. ? dat is misschien wel makkelijk... en je hebt 2 cadeautjes ipv 1 ?
Hoi Lizzy welkom bij ons clubje en gezellig dat je mee kletst. 

Ik heb het steeds zo koud en veel de rillingen, herkent iemand dit? Verder nog steeds heel moe en energieloos maar de misselijkheid was vandaag wat meer naar de achtergrond. Was niet zo heftig als de afgelopen weken! En die neusverkoudheid in de avond en nacht, ik wordt er gek van. Maakt me vaak wakker. Ben snel verslaafd aan neusspray dus probeer er nog steeds af te blijven.  En ook niet goed voor de baby natuurlijk, vooral de eerste  beginweken niet.  

Lizzy gefeliciteerd en welkom in de groep!

Melissa,, jaa koud! Ik ook hoor de heletijd! Ik heb zown pittenzakje die ik telkens opwarm haha. In bed op de bank.. heerlijke dikke deken!
Maarja ik ben dan ook nogsteeds niet helemaal beter.. eerst griep en nu heb ik ontzettend last van mijn keel.. praat als een oude dame die al jaaaaaaren sigarettenrookt.. en natuurlijk ook snotterig. Erg vervelend vooral s' nachts die hoestaanvallen! Vreselijk.
Maar ik ben wel erg blij hoor! nog maar paar dagen en dan mogen we ons kleintje voor het eerst bewonderen! haha.
En vandaag is IKEA-dag YES! We gaan eindelijk een zoals wij dat noemen 'volwassen' kledingkast kopen (Paxkast) voor onze slaapkamer. Zo kunnen we eindelijk die logeerkamer met zown camping kastje weg doen! En die kamer een beetje opruimen zodat we strakjes lekker kunnen verven en behangen etc.
Even voor de achtergrond info. Wij zijn in juni afgelopen jaar getrouwd en dit huisje (waar mijn mijn al 2 jaar voorafgaand in woonde) is nog lang niet af.. gelukkig nu de woonkamer wel zo goed als af. Al missen we nog wel veel meubels, die normale mensen wel hebben (we voelen ons soms nog beetje student) al zijn we 29 en 34. Ik ben erg blij dat de Baby alles nu versneld. En ons huisje dadelijk echt af af is voor ons 'volwassen' leventje haha.

Haha Agnes je voelt je nog lekker jong... daar kom je straks wel achter dat dat handig is met een baby want ik voel me soms wel te oud en wou dat ik dan 10 jaar jonger was haha. Maar ja het is zoals het is!  
Wij zijn ook met de kamers bezig. Halen volgend weekend een paxkast van de ikea  (superfijne kasten) voor op zolder. Hebben net in het oude jaar gedeeltelijk de zolder opgeruimd,  1 deel moet nog en hadden er een bank staan maar daar komt nu een kast. Onze voorkamer is een beetje een rommelkamer geworden maar daar gaat onze dochter naartoe dus veel kan dan mooi in die kast van zolder.  Wij hebben daar al een 2m paxkast staan en op onze slaapkamer ook.  Handig als je eens onderdelen wil wisselen. Dat is het grootste voordeel van die kasten vind ik. Soms hebben wij ook een doel nodig om ff door te pakken!  Wij hebben 3 jaar terug  ons huis gekocht en zijn ook nog bezig met ons interieur hoor... het is ook allemaal niet goedkoop vind ik. En we hebben best een dure smaak. Dan wacht ik liever dat we het kunnen doen zoals we willen ? en wij willen in het voorjaar op de camping staan ( voorseizoen ) dus hebben voor grote klussen niet veel weekenden meer! We willen misschien ook wel te veel... zal wel loslopen! 
Ik hoop dat je gauw weer een  beetje de oude bent ? en weer een beetje fit wordt !

Ik ga nu ook af en toe ff in bad en zit ook op de bank onder 2 dekens haha!  Slaap nu al met sokken aan, heel verschrikkelijk!  Maar zweer bij mijn elektrische deken ? dat is mijn beste vriend de afgelopen tijd.  Ik hoop niet dat dit de hele zwangerschap aan houd. Ik ben er soms chagrijnig van hoor. 

Melissa, ik ben vandaag naar een acupuncturist geweest op aanraden. Ik had het er bij haar ook over dat ik het zo veel koud heb, nu blijkt er bij mij vanalles niet in balans te zijn en zo. Maar zij had het erover om in ieder geval voor het slapengaan gemberthee te drinken. Blijkbaar zou daar je maagstreek rustiger van moeten worden en op die manier word je ook van binnen opgewarmd? Wellicht het proberen waard! 
Misschien sowieso een idee om erheen te gaan? Ik ben erheen gegaan voor de misselijkheid en zij zag ook meteen aan mij dat mn energieniveau veel te laag is. Ik geloof normaal echt niet in dit soort dingen, maar ik moet zeggen dat het me wel geholpen heeft. Had de afspraak zelfs bijna afgezegd, maar heb nu toch alweer een paar afspraken staan.

Hi allemaal,
Ik heb een maandag een goede termijnecho gehad en nu ipv 9 aug op 10aug uitgerekend  :). Vandaag 11 weekjes.
Ik lees al jullie berichtjes hoor, alleen te ziek om te reageren telkens. De misselijkheid is weer even volle bak aanwezig de hele dag en nacht.. hang als een zak wortelen in de bank nu, vanmorgen weer paar keer overgeven. Ook verkouden.. hoesten.. Even zielig doen hoor ???.

Terug
Bovenaan