Uitgerekend augustus

Hoi jomie ik ken het de accupuntuur. Ik ben er veel geweest om het zwanger te kunnen worden te verbeteren. Maar door mijn slechte bindweefsel is het zetten van de naaldjes erg pijnlijk.  Heb ook die cupjes geprobeerd voor een betere doorbloeding,  dit was helemaal niet te doen.  Ik ben er daarom helaas mee gestopt maar ik zou het iedereen aanraden voor bijna alles eigenlijk.  De gemberthee kan ik wel eens proberen,  bedankt voor de tip! Gisteren was ik minder misselijk en hoopte dat ik het hoogtepunt gehad had maar helaas vandaag weer volop aanwezig pff, val ook nog steeds af ipv dat ik aankom. 
Emkkke gefeliciteerd en gezellig dat je mee kletst... we zijn met heel veel die ons belabberd voelen helaas dus lucht je hart maar lekker hoor  ?

bleeh ik kom even klagen. Ik ben zo moe en misselijk. Ik dacht even dat het aan het afnemen was maar niet echt. Heb echt moeite met werken ook, ik wil gewoon slapen. Ik heb gelukkig veel verlofdagen en kan die flexibel opnemen dus soms ga ik wat eerder nr huis. Ik heb het deze week ook mijn manager verteld, ze reageerde gelukkig heel aardig. Mijn vriend heeft het vandaag aan zn broer en zusje verteld, die vonden het heel leuk.

Gummybeer wat jammer he die klachten die er bij horen... ik ben ook heel moe de hele tijd. Ik heb mezelf nu wakker gehouden omdat ik anders vanacht wakker lig.  In mijn vorige zwangerschap was ik ook heel moe en kon ik slapen wat ik wou en ook snachts sliep ik door. Jammer dat dat nu niet zo is... het is een kleine marteling de avonden. Beroerd van het eten en zo vermoeid! Wat fijn dat je je uren flexibel kan opnemen. Kun je daar nu even de vruchten van plukken. En leuk het goede nieuws te brengen he,  ik kan het het ook wel steeds opnieuw doen, zo leuk! Sterkte met de kwaaltjes ?  maar voor het goeie doel!

Goedemorgen,
Weer terug van weggeweest.
Hopelijk gaat het goed met iedereen!
Afgelopen week hebben mijn vriend en ik een aantal familieleden verteld dat we in verwachting zijn en echt iedereen reageerd zó positief en leuk! Wat een opluchting, want ik was eerlijk gezegd wel nerveus.
Morgen hebben wij de 2de echo :) Eindelijk weer kijken, daar verheug ik me echt op.
Heeft iemand van jullie dames een Fitbit?
Mijn gemiddelde hartslag in rust wordt namelijk steeds hoger, en ik vraag me af of dit normaal is.
Nu heb ik van mezelf al een hoge hartslag (+ een slechte conditie) maar dat het nu zo schommelt maakt me onzeker.

Groetjes,

Geen fitbit hier helaas!

Ik heb vooral veel last van smaakverandering op het moment - dingen die ik normaal lekker vond om te eten smaken nu gewoon echt heel anders. Verklaar mijzelf soms echt voor gek! Aardbeienyoghurt die nu ineens smaakt alsof ik puur suiker naar binnen lepel. Of vlees die ineens heel anders smaakt (veel minder lekkerder). Veel dingen echt gewoon minder lekker, ik merk niet heel erg dat ik écht cravings heb en iets echt veel lekkerder vind. Jullie? 
Vannacht werd ik weer lekker om kwart over 4 wakker met HONGER! Na een kwartier woelen toch maar naar beneden gegaan om wat te eten, werd van het afwachten toch alleen maar misselijker, haha. 
Ik heb geen last van de kou, wel nog steeds veel vermoeid en op het werk (wat lastig is met een fulltime baan) een stuk minder focus. Snel afgeleid en minder geintresseerd. Dagen duren daardoor een stuk langer dan normaal. Ik hoop dat dat wel een beetje wegtrekt want het duurt nog wel een paar maanden voor ik doei kan zeggen. ;) En dus moe... Heel moe! Niet zo gezellig thuis in de avond, maarja. Komt wel weer!
Fijne zondag dames!
Groetjes, Kim

Hoi dames!
Ik ga eindelijk ook maar eens reageren op een topic hier. 
Ik ben 05-08-2018 uitgerekend van ons 1e kindje. Hiervoor wel 1 curratage (zwanger met spiraal..) en 1 miskraam (6,4 week) gehad. Morgen zijn we 12 weken zwanger! We hebben een echo gehad met 6,6 weken en met 9,5 weken. Overmorgen (dinsdag) hebben we de 12 weken echo. 
Ik merk dat ik sommige dagen enorm onzeker ben.. Wat nou als het weer mis gaat? Etc etc etc. De symptomen zijn sinds een week ook minder, ik blijf wel nog wat afvallen ondanks het minder spugen.
Leuk om jullie ervaringen ook te lezen en te vergelijken!
Geniet van jullie zwangerschap! 
Liefs, Roos

Goedemiddag,

@Kim, vertel mij wat, ik heb de laatste tijd wat avonddienst en kan de motivatie maar niet vinden om er wat van te maken. Ik werk ook full-time en heb geen last van sypthomen behalve die moeheid.. Wellicht dat het over een tijdje weg is/ beter gaat.

@Roos, Hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschap! Misschien komt het afvallen door een mindere eetlust? Dat zei mijn verloskundige vanmiddag toevallig omdat ik ook afgevallen ben.

Vandaag een 2de echo gehad en wat hebben we toch een actief kindje! Het beweegt zó veel, echt geweldig om te zien.
We hebben ook besloten om de NIPT te laten doen dus vrijdag even bloedprikken en afwachten wat daaruit komt.

Iedereen een fijne avond.

Groetjes,

Hoi Dames,
Eventjes lekker pauze. Hoe is het met iedereen?
Hier wel oké. Ik ben alweer aan het werk en alleen nog klein beetje last van mijn keel. Verder natuurlijk nogsteeds moe.
Morgen zouden wij de eerste echo krijgen, maar door ziekte is deze verplaatst naar donderdag avond. Zucht! Nog een dag langer wachten.. of het allemaal al niet lang genoeg duurt! haha, maja kan helaas niks aan doen dat iemand ziek is.
Nu maar gewoon weer afwachten, wat raar dat als je zo aan het wachten bent dat je toch wel weer een beetje teleurgesteld bent. Ik hoop nu nog meer dat alles gewoon helemaal goed is met ons kindje.
Ik wil het ook heel graag op werk vertellen, dan is het er maar uit. maar ik wil toch wel echt wachten op de echo. Dan ga ik het waarschijnlijk gewoon vrijdagvertellen tijdens de weeksluiting met de collega's haha. Het is toch best lastig dat dan je dichtbije omgeving het al weet maar verder nog niet de wereld in gegooit mag worden.
Nog eventjes! En dan mag iedereen het weten! YES! :) haha.
Nou.. dat was het weer ff..
Hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan