Uitgerekend augustus

Wat fijn Agnesz!
Hier gaat het ook wel goed, langzaam wat minder moe.
Morgen als het goed is alweer 11 weken en donderdag weer een echo. Ben echt super benieuwd of alles goed is. Ik wil het daarna ook wel direct gaan vertellen. Vind het echt verschrikkelijk om mijn mond te houden maar net zoals jij al zegt 'wil toch wachten tot na de echo'.
Bij mij weet alleen onze familie het en beste vrienden maar verder nog niemand. Spannend.....

Spannend, weer nieuwe echo's! Ik heb volgende week dinsdagochtend mijn tweede echo (eerste was met 7 weken, dan is 't 10). Ik vind t ook echt superspannend of alles dan goed is met beide frummeltjes. 
Ik heb het wel gedeeld op het werk. Niet breed met iedereen, maar wel met mijn kamergenoten en mijn baas, ivm de klachten. Ze snappen nu gewoon heel goed dat ik soms later ben of niet zo gemotiveerd/fit ben om dingen op te pakken. Dat helpt echt heel erg, vooral nu met al die kwaaltjes als misselijkheid en overgeven. Je zit toch 5 dagen in de week op het zelfde kleine kantoortje... :) 
Verder weten onze gezinnen het al wel en de beste vrienden. Kan niet wachten tot de echo, haha!!

Hoi meiden,

ik ben 28 augustus uitgerekend. Wat leuk zoveel Dingen te lezen!
ik ben alleen nu super onzeker.. ik heb mij 2 weken heel slecht gevoeld super misselijk pijnlijke borsten. Alleen sinds 2 dagen voel ik me beter dan ooit niet misselijk helemaal niks meer . Vandaag 8 weken en 3 dagen . Ergens wil ik blij zijn maar lees ooo weer dat dat kan betekenen dar het mis is. Iemand ervaringen hiermee dat de symptomen verdwenen zijn?

Ik heb vandaag de termijnecho gehad. Er was een heel beweeglijk kindje te zien, van bijna 4 cm. Zo bijzonder ! Ze kon daardoor alleen niet zo goed meten en is een half uur bezig geweest maar dat vond ik helemaal niet erg haha! 
Uitgerekende datum nu definitief 17 augustus dus aankomende zaterdag 11 weken. Voor mijn gevoel kan ik nu eindelijk echt gaan genieten! En iedereen het nieuws vertellen, zo leuk  

Sorry ik moet even klagen ?
Pfff,, wat een dag!
naast dat ik zo extreem moe ben, en elke avond voor 20:00 uur op bed lig, heb ik nu dus ook het volgende:
Kreeg op het werk vandaag enorme buikkramp. Zo erg dat ik ervan ben flauwgevallen :-( 
Vorige week ook al zo’n buikkramp. Volgens de verloskundige zijn het mijn darmen die aan het verplaatsen zijn. 
Zijn er meer die zo’n buikkramp ervaren?

Hmm vervelend die buikkramp ik herken dat niet wel af en toe een steek als ik te snel draai ofso. 
Al voel ik me op dit moment ook ellendig z'n beetje elke holte in m'n hoofd is ontstoken. Vanochtend naar de dokter geweest loop er nu al een week mee en dacht ga niet weg voor ik een antibiotica heb want dit doet de zwangerschap ook niet goed. Bloed geprikt en de ontsteking waarde waren dusdanig hoog dat ik gelukkig gelijk antibiotica mee kreeg .. Amoxiline ofso iets schijnt volledig veilig te zijn. Ik ben er blij mee na 2 pillen voel ik al verbetering  

Pff wat naar Lavendeltje en Rmoona! Heel veel beterschap beiden!
Pareltje: Super!! Lijkt me heerlijk om te zien inderdaad. Ik ben ook zoo benieuwd volgende week haha. Lekker van genieten en fijn dat je het nieuws nu openbaar kunt delen. :) 
Gebruiker: Bij mij is het echt af en aan... soms een week lang echt dikke ellende, nu vandaag weer bijna nergens last van. Pijnlijke borsten heb ik al 2 weken niet zo heel erg meer (nu 9 weken zwanger). Ik lees wel vaker dat klachten komen en gaan, dus denk dat het beste wat ik je mee kan geven is... genieten van de dagen dat je je lekker voelt! Je weet maar nooit hoe het vannacht of morgenvroeg weer is, haha.

RMoona, wat naar dat je daar zoveel last van hebt. Ik ken het niet maar wil je wel sterkte wensen!

Lavendeltje, jij ook beterschap. Hopelijk is het snel weer over!

Terug
Bovenaan