Uitgerekend augustus

Wat een zieken bah niks aan!  Heel veel beterschap! 
Gebruiker gefeliciteerd en welkom...
Hier gaat het langzaam de betere kant op. Mijn buik begint goed uit te zetten en de misselijkheid neemt af en toe wat af. De vermoeidheid is er helaas nog wel maar gelukkig heb ik nu weekend en kan ik een beetje bijtanken ?
Voor diegene die mooie echo's hadden, leuk en fijn dat de berichten goed zijn ? voor diegene die deze week nog een echo hebben... heel veel plezier! 
En inderdaad de symptomen komen en gaan. Ik denk niet iets waar je je nu al druk  om moet gaan maken ? maar ja lastiger gezegd dan gedaan dat weet ik! 

Bedankt voor de reacties !! Weet iemand hoe ik mijn naam kan veranderen ??
ik ben trouwens Priscilla aangenaam! 29 jaar en dit is mijn eerste zwangerschap.
fijn dat er zoveel meiden zijn om mee te praten en gevoelens te uiten. 
Ik heb morgen om 20:00 uur mijn echo super spannend 
liefs

Hmm inderdaad veel klachten bij iedereen! Zitten natuurlijk ook wel in het seizoen van de griep en ellende, en tel dan daar de zwangerschapskwaaltjes maar bij op! 
Ik heb geen buikkrampen maar vooral last van obstipatie wat wel buikpijn veroorzaakt maar niet zo extreem. Ik heb daar nu magnesium pillen voor gekregen. 
Wat betreft de pijnlijke borsten, ik heb na de 1ste echo gelijk 2 andere beha's aangeschaft zonder beugel! Het blijft gevoelig maar zit wel fijner dan met beugel. (Ben ook al een cup gegroeid) 
Wij hebben maandag een echo gehad bij de verloskundige en dinsdag bij de gynaecoloog. 
2 hartjes ? 4 armpjes en 4 beentjes! 1 relaxte baby en 1 dansende baby! 
Vandaag heb ik bloed geprikt voor van alles en nog wat en de combinatie test. Daar hebben we 31 januari de echo voor, dus dat is de datum waar we nu weer naar toe leven. 

Goedemorgen meiden, 

nou pff ik ben weer misselijk hoor haha. Dus inderdaad moet gaan genieten van de dagen dat ik me goed voel!!  Rijstwafel erin en gemberthee ( niet lekker )
fijne dag allemaal en hopelijk voelen jullie je allemaal goed vandaag

liefs 

Lieve dames,
Gisteren hebben wij de termijn echo gehad. De meting was precies 11 weken. Onze ukkepuk was flink aan het dansen en springen en het hartje klopt heel duidelijk. Alles zag er heel goed uit! Uitgerekende datum staat dus nu vast op 15 augustus. Gisteren avond het nieuws gedeeld met al onze vrienden en familie en dit was helemaal leuk! Vandaag ga ik het mijn kinderen in de klas vertellen, weer heel erg leuk!
Heerlijke tijd zo!
Liefs en geniet allemaal mama's! 

[quote quote=10158421]Lieve dames, Gisteren hebben wij de termijn echo gehad. De meting was precies 11 weken. Onze ukkepuk was flink aan het dansen en springen en het hartje klopt heel duidelijk. Alles zag er heel goed uit! Uitgerekende datum staat dus nu vast op 15 augustus. Gisteren avond het nieuws gedeeld met al onze vrienden en familie en dit was helemaal leuk! Vandaag ga ik het mijn kinderen in de klas vertellen, weer heel erg leuk! Heerlijke tijd zo! Liefs en geniet allemaal mama’s![/quote]
Wat een fijn bericht! Geniet ook lekker van alle fijne reacties!

Terug
Bovenaan