Uitgerekend augustus

Ik ben vandaag ook weer voor een echo geweest. Echt super mooie beelden gezien gezien van een actieve baby! en een mooi hartje.
Nu 11 + 4 dus uitgerekend op 11 augustus

Ha Dames
Ik lees al een tijdje mee nu toch even een berichtje ;-) ik ben zwanger van ons tweede kindje. Nu 10 weken en drie dagen ! Ik vind deze zwangerschap veel spannender op de een of andere manier. Herkennen jullie dat? Ik heb al twee echo's gehad die top waren en alle controles ook al vond de VK m'n onderdruk wat ''gek" voor mij: 85. Ze zei wel direct dat het absoluut niet zorgelijk is maar ik ga me toch druk maken (wat juist slecht is haha ) duimen dat het gewoon zo blijft of misschien volgende x zelfs weer wat lager ... 
Geniet van jullie zwangerschap ! Groetjes ! 

Oh wat een leuke berichtjes allemaal hier ook!
Wij hadden net ook de eerste echo en ik zag ook en erg leuk springend babytje in mijn buik zo bijzonder om te zien!
Ik ben nu ook 11+4 en dus ook op 11augustus uitgerekend net als Temp!
Wauw is kan niet stoppen met glimlachen wat een leuke beelden zeg! 

Ha Dames
Ik lees al een tijdje mee nu toch even een berichtje ;-) ik ben zwanger van ons tweede kindje. Nu 10 weken en drie dagen ! Ik vind deze zwangerschap veel spannender op de een of andere manier. Herkennen jullie dat? Ik heb al twee echo's gehad die top waren en alle controles ook al vond de VK m'n onderdruk wat ''gek" voor mij: 85. Ze zei wel direct dat het absoluut niet zorgelijk is maar ik ga me toch druk maken (wat juist slecht is haha ) duimen dat het gewoon zo blijft of misschien volgende x zelfs weer wat lager ... 

Ha Dames

Terug
Bovenaan