Uitgerekend augustus

Wat fijn al die mooie echo's en trappelende baby's haha. Fijn dat ze zo lekker actief zijn! Ik heb donderdag weer een echo eindelijk. Altijd weer spannend. .
Ik ben vooral moe de laatste tijd en niet zo zin om te schrijven maar lees wel gezellig mee ?
Citrus hoe gaat het met jou?  Je bent er ineens heel wat minder... hopelijk is alles nog goed! 

Hoihoi,

Vanaf mij ook een berichtje, afgelopen week is bij ons ook de definitieve datum vastgesteld op 10 augustus 2019.
Maar.... We zijn in verwachting van een een-eiige tweeling dus waarschijnlijk wordt het juli dat ze worden geboren, maar dus wel uitgerekend in augustus. 
Sinds vorige week zijn we er achter gekomen dat het er twee zijn dus nu onder goede controle van de gynaecoloog en medisch/klinisch verloskundige. Heel vervelend, maar niet heus want dat betekent dat we iedere twee weken naar onze wondertjes mogen kijken. Natuurlijk is het meer risicovol en wel wat spannender allemaal, maar we gaan van het positieve uit. 
Momenteel groeien ze goed en de hartslagjes waren prima. 

Geniet allemaal van de zwangerschap!! Liefs van mij

Leuk, zoveel dames die meelezen en praten ! 
xMariekeE : hier ook een tweeling, wel 2 eiig. 
Ik kreeg vandaag een brief van het uwv betreffende zwangerschapsverlof. Als ik 10 weken van tevoren eruit ga, wat wel waarschijnlijk is dan is dat al op 11 juni! 
Augustus klinkt nog zo ver weg, maar door dit soort dingen begint het wel echt te worden! 

@IngeG Hier heb ik ook mijn verlof al uitgerekend. Eerst was de uitgerekende datum eerder dus kwam ik uit op eind mei om met verlof te gaan, dat klonk echt al heel snel. Nu begin juni, dat klinkt iets verder. 

@IngeG Hier heb ik ook mijn verlof al uitgerekend. Eerst was de uitgerekende datum eerder dus kwam ik uit op eind mei om met verlof te gaan, dat klonk echt al heel snel. Nu begin juni, dat klinkt iets verder. 

Hier ook weer even melden. Ik ben nu bijna 10 weken en we hebben het toch al wel veel mensen verteld. Wachten is te moeilijk ;). Mensen vonden het wel leuk en veel zagen het ook niet echt aankomen. Nog steeds wel misselijk maar ik wen er soms ook aan lijkt het. Ik kan iig heel veel eten zonder dat ik echt aankom, hoewel ik misschien er wel een beetje op moet gaan letten dat ik niet straks ineens heel dik word.. Moeten nog anderhalve week wachten op de termijnecho (whaa), maar ik heb mijn moeder gevraagd ook mee te gaan want dat vindt ze denk ik heel leuk.
Wel nog steeds heel moe, door de week ga ik soms gewoon om 8 uur naar bed.

Hoi allemaal!

Ik ben ook even weggeweest van het forum.
Inmiddels ben ik 12+3 en heb ik as donderdag de geslachtsbepaling. 
Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik voel me ontzettend goed, heb vanaf dag 1 weinig klachten op moeheid en af en toe wat rugpijn/bandenpijn na. Voel me top! 

Mijn uitgerekende datum is 8/8 :) 

[quote quote=10159637]Hoi allemaal! Ik ben ook even weggeweest van het forum. Inmiddels ben ik 12+3 en heb ik as donderdag de geslachtsbepaling. Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik voel me ontzettend goed, heb vanaf dag 1 weinig klachten op moeheid en af en toe wat rugpijn/bandenpijn na. Voel me top! Mijn uitgerekende datum is 8/8 [/quote]
De geslachtsbepaling al ?

Terug
Bovenaan