Uitgerekend augustus

Gummybeer . Ik lig er ook op tijd in hoor... is niet met vol te houden. Vreselijk misselijk de hele tijd, ben er soms gewoon chagrijnig van. Zo energieloos  en zoveel te doen! 
Suus wat leuk we schelen maar 1 dag. Ik ben 1 dag verder dan jij . Maar je hebt al een geslachtsbepaling? Dat is toch nog veel te vroeg? 

Ik dacht inderdaad dat je het geslacht pas bij 15/16 weken kon bepalen. En zelfs dan is het nog niet altijd met zekerheid te zeggen. ?

Hi meiden.
Haha dat dacht ik inderdaad ook. Maar Echobureau Utrecht doet het al vanaf 13 weken en staan ontzettend veel positieve berichten over op internet. Ook mensen die ik ken gaan er altijd naar toe. 

Hey meiden. 
Ik ben nu 12+3 en ik heb as woensdag de geslachtsbepaling ben zo benieuwd!
Zal me er nog niet gelijk 100%op vast prikken maar dan hebben we in ieder geval een beetje een idee welke kant het op gaat haha.
Ook prikken we woensdag gelijk bloed voor de nipt niet voorde nevenbevindingen alleen op de 3 standaart afwijkingen. 

Dat is precies onze insteek! Bij de mensen die wij kennen hebben ze het bij alle 7 goed gehad. Dus dat is sowieso wel leuk om te weten :). We weten dat het redelijk vroeg is maar ze geven daar ook netjes aan dat ze het alleen vertellen als ze het zeker weten. Ze hebben er al heel lang ervaring mee zo vroeg. We vinden het leuk om te horen wat ze nu denken en ga dan niet meteen dezelfde dag de babykamer schilderen natuurlijk ;)

Goedemorgen meiden!
Oeh ik ben erg benieuwd wat het wordt voor jullie! Wij moeten nog ff wachten hehe. We hebben besloten pas het geslacht te weten als we de 20weken echo doen. 
Maar we gaan aankomende maand al lekker de babykamer klaar maken. De paxkast staat inmiddels op onze slaapkamer dus ik kan nu rustig beginnen met opruimen van de a.s. babykamer. 
We geven de kamer de kleur wit met aan de onder kant een soort lambrisering met verf in donker grijsgroene kleur. We wonen op de beganegrond, de slaapkamer grenst aan de woonkamer en de kleuren passen goed bij elkaar. Mijn man is schilder dus dat moet helemaal goedkomen. Ik vind het zo leuk om hier al mee bezig te zijn. 
Lekker opruimen! Heerlijk!

Is wel mooi als dat zo vroeg kan. Ze zullen wel weten hoe en wat anders doet zo'n buro het niet. Slechte reviews hebben ze niks aan...
Wij hebben donderdag weer een echo. Ik kan niet wachten. Is alweer 3 weken geleden. Voel me nog ziek zwak en misselijk dus ga er wel van uit dat het nog goed moet zijn. Dan ben ik 13+1. Merk wel nu we er een rond hebben lopen de weken wel sneller voorbij vliegen! Gisteren zeiden we dat al tegen elkaar. De beginweken leef je per dag maar zitte toch al wel weer op ruim 12 weken nu!

Terug
Bovenaan