Uitgerekend augustus

Hee dames! 
Ik ben ook even een paar dagen offline geweest, maar hier ben ik weer! Inmiddels de 12 weken echo alweer bijna een week geleden. Vandaag 13+1 weken zwanger en dus 4 aug uitgerekend ipv 5. 
We hebben een super mooie echo gehad, al was het even duwen en shaken met de billen voor de frummel goed lag om netjes te kunnen meten, Haha! Het is zo bijzonder om je kindje al te zien bewegen! 
Wel werd ik afgelopen vrijdag gebeld voor de VK dat ik nogal wat teveel bloedplaatjes heb, zagen ze aan het bloed. Waarde hoort op 400 te zitten en bij mij is het 650. Zometeen dus naar het ziekenhuis om nog een keer bloed te laten prikken, VK had overlegd met de gynacoloog en die vond dat een slim idee. We wachten dus maar of, mochten ze nu weer hoger zijn of nog steeds 650, moeten we misschien gaan prikken tegen trombose. We wachten af..
Ik weet niet meer wie her zei, maar die kwaaltjes een paar dagen niet is echt normaal! Ik heb nachten wakker gelegen met zwetende handen omdat ik me zorgen maakte als ik me even helemaal niet meer zwanger voelde, geen pijn in borsten, minder plassen, niet meer spugen. Maar geloof me, het is vokkomen normaal! Elk lichaam is anders en als ik iets heb geleerd:die hormonen pieken en dalen per uur en maken je zo enorm onzeker! Ik leefde steeds van echo naar echo en kon soms op mijn werk zo onzeker zijn dat ik op de wc weer op internet dingen op ging zitten zoeken. 
Dus, no worries en probeer te genieten! Pas als jij heftige krampen hebt en flink bloedverlies, mag je je zorgen maken! 
Zijn er eigenlijk meer dames hier die rond 4 aug uitgerekend zijn? Of allemaal echt een week ofz later? 
Geniet ervan dames!! 
X

Hoi allemaal, ik ben ff een poosje niet geweest. Te beroerd. Heb wel redelijk meegelezen.
Begin me nu gelukkig beter te voelen, alleen gisternacht ineens enorme buikkrampen... dus direct zenuwen, maar bleek ook aan de dunne? en nu zijn de krampen weer weg. Maar wat kan je dan even zenuwachtig zijn. Niks aan! 
Wij hebben volgende week dinsdag weer een echo. Dan 10.4 waarschijnlijk. Vind het maar langzaam gaan hoor! En ik heb er al twee rondlopen. ?
Ben al wat zwangerschapskleding aan het aanschaffen. Mèn wat duur... heb gister ontdekt dat ze bij Lidl online ook positiekleding verkopen. Heb maar eens wat besteld om te kijken of het wat is!
En sommigen al bezig met het geslacht! Wow, wist ook niet dat dat al kon. Wij wachten tot de 20-weken-echo. 
Ga nu weer even wat in huis doen. Is aardig achterop geraakt de laatste tijd!
xx

Roosss wat vervelend als je trombose zou hebben!  Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel hierin! Ik ben dicht bij jou bij de uitgerekende datum. Ik ben de 7de uitgeteld.  Nu donderdag eindelijk weer een echo ?
Hin ja schrikken als je je zo voelt. Heb ik ook hoor. Ik schiet ook gelijk in de stress... en die kleding poeheey wat duur ! Niet normaal meer...

Leuke updates weer ladies! En inderdaad vervelend als het trombose zou zijn! Succes...
Morgenochtend heb ik weer een echo! (10 weken echo). Daarna meteen gesprek met de gynaecoloog. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met de tweeling!
Hebben jullie nog tips, dingen waar ik naar kan vragen morgen? Ik wil sowieso vragen naar de nip-test, wat ze denkt qua 1 - 2 eiig, zwangerschapsverklaring voor 't werk, vliegen met 19 weken (leuk werktripje gepland naar Spanje op kosten van de baas, heerlijk maar wel handig om ff te checken ;) ) en over mijn bloeddrukproblemen en hoe ze dat in de gaten blijven houden. Nog aanvullingen vanuit jullie? Ik hoor het heel graag!

Hi,

Ik lees ook al een tijdje mee!
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben zelf nu 11+5 weken en heb a.s. woensdag termijn echo!
Ik vind het rete spannend! De tijd gaat mij niet snel genoeg!!
Zelf heb ik er al twee rondlopen van 6 en 4 jaar, ook hun kunnen niet wachten op hun broertje of zusje. 
Ik wens iedereen een fijne zwangerschap! 
Groetjes ?

Hey dames,
Vanochtend de echo dus gehad - 10weken - en alles zag er goed uit! Twee bewegelijke wurmpjes, vier handjes en voetjes en allebei een eigen vruchtwaterzak. Ik vond het echt heel gek om die beweging te zien haha, heel onwerkelijk. Maar zo blij dat het bet allebei goed gaat!
Over 2 weken mag ik weer terug voor een echo, woehoe!

Fijn hoor kim , gefeliciteerd!  Heel gek is dat om te zien inderdaad vooral als je ze nog niet voelt... maar hier kun je wel weer ff 2 weken mee vooruit! ?

Terug
Bovenaan