Uitgerekend begin november

@Spruit, leuk om te zien dat jij ook al gewoon dingen besteld. Wilde nog even wachten maar toch overstag gegaan vandaag. Heb gisteren ook een boek binnen gekregen die ik van een IGvriendin heb gekregen. De grote geboortegids: aanrader!
 
@Wendy: wat fijn dat je nu een afspraak hebt staan!
@Gebruiker10066159: ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk dat er steeds meer meiden met eerste kindje aansluiten. Ik ben vooral erg moe aan het eind van de middag en lig vaak al om 21:00 op bed. Sochtends dan juist mega vroeg wakker voor mijn doen. Wel handig, kan ik er vast aan wennen. Ben namelijk geen ochtend mens.
 
Even een dag niet op dot forum gekeken en al weer een boel leuke en positieve verhalen! Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Ik merk dat ik nu wat meer begin te genieten van mijn zwangerschap en minder bezig ben met het feit dat er ook nog een kans bestaat dst het fout kan gaan. Ik heb mijzelf voorgenomen dit van mij af te schuiven en het begint me aardig te lukken. Het voelt gewoon goed allemaal en ik ga gewoon heerlijk uitkijken naar het moment dat we voor het eerst ons kleine wondertje mogen gaan bekijken. (al vind ik dat stieken nog wel erg lang duren). Daarbij komt ook mog dat in twee dagen tijd 1 vriendin en 2 familieleden hebben aangekondigt zwanger te zijn dus nu heb ik er nog meer zin in om het ook te gaan vertellen. Maar daar wachten we nog eel even mee in elk geval tot de eerste echo is geweest. 
 
Leuk om al jullie verhalen/ervaringen te lezen. Zeker omdat ik het verder ook nog met niemand kan bespreken (behalvr met mijn vriend natuurlijk). 
Wat goed dat jullie ook al spullen hebben ingekocht! Ik heb die drang ook wel haha. Maar durf het nog niet echt... wie weet dit weekend:)
En het wachten tot de 1e echo duurt nog wel even ...voor mijn gevoel. Kan in ieder geval niet wachten! 
 
Ohh Ella dat lijkt me echt lastig als dat net in je omgeving wordt verteld. Mijn vader kwam deze week onverwachts langs en moesten snel allerlei dingen verstoppen. Ben ook blij als dat niet meer hoeft. 
@gebruikers10066159 gewoon doen wat goed voelt. En ik vind ook dat de echo nog mega lang duurt. Gisteren precies drie weken pfff! 
Ik was vannacht best onzeker of het allemaal wel goed zou zitten. Die momenten heb ik gelukkig steeds minder vaak. Maar toen ik op stond uiteraard nog zeer pijnlijke borsten, duizelig gevoel en weer stipt om 08:00 wakker.
Herkennen jullie trouwens het kwaaltje dat je tijdens niezen pijn hebt in je onderbuik? Vooral in bed. Heb het opgezocht en blijkt dat het al vanaf 6 weken bandenpijn kan zijn. Of het groeien van de baarmoeder, kan ook. Ben blij om dat soort dingen soms bevestigd te krijgen.
 
Hoi Allemaal!

Ook hier eentje voor begin november! Ons eerste kindje en binnen 2 maanden raak - had ik noóit verwacht!

Gister al bij de vk geweest. Ik pas namelijk al 2 weken geen normale broeken meer en we waren even bang dat de bloeding eind jan misschien een innesteling was en ik dus al veel verder was. Maar het schijnt dat mijn darmen gewoon hysterisch zijn haha, gewoon 5 weken nu dus!

Vind het heel erg spannend, ben bij elk toiletbezoek bang bloed te vinden.. Gisteren op de echo zag ze wel dat ik een heel dik slijmvlies had, wat positief is. Over 3 weken weer terug!

We hebben het maandag avond aan de toekomstige opa's en oma verteld, met een rompertje ingepakt in een doosje met confetti: "Hé Opa! Zie je in november!" :)

Verder ben ik heel moe geweest - lees dat ik niet de enige ben haha. Maar heb echt 0.0% last van mijn borsten + ze groeien ook niet.. Is dat normaal? (Had er op gehoopt, met mijn AA'tjes hihi).
 
@Irisht ik heb je email gestuurd om me toe te voegen aan de Whatsapp groep. Leuk! 
Verder gaat het goed hier! @FIshy merk ook al dat broeken wat strakker zitten. 
 
Gefeliciteerd Fishy! Herkenbaar dat je elke ochtend bang bent bloed te vinden. Ik check het elke wc ronde haha. Zal vast overgaan als er meer zekerheid is. Leuk dat je het je ouders al hebt verteld! Wij wachten echt tot 27 maart eerste echo wat steeds moeilijker wordt. 
Wat betreft borsten, die van mij zijn al huge, weet niet of dat er mee te maken heeft. Maar elke vrouw heeft andere kwaaltjes. Niks om je zorgen over te makenZ
 
Ik vind het zo leuk te lezen hoe iedereen haar eigen dingetjes heeft! Ik ben dan nu 5 weken en 5 dagen maar ben je dan 5 weken of ben je dan 6 weken? ? hou ik me best mee bezig want ik wil zo snel mogelijk naar die 12 weken...
Verder heb ik bij h&m al een positiebroek gekocht want ik merk dat het allemaal een beetje strak gaat zitten en ben bang dat te strakke kleding niet goed is voor de baby. 
Ook mijn toiletbezoekjes ben ik altijd blij als ik geen rood zie! Geniet ervan allemaal!
 
Terug
Bovenaan