Uitgerekend begin november

En ik vind de misselijkheid erg vervelend, maar tegelijkertijd ben ik er ook heel blij mee. Dan denk ik dat het wel goed zit en hoe erger hoe beter ?
De vorige keer nam de misselijkheid erg vroeg af, bij 9weken en toen bleek het foute boel te zijn. Eerst dacht ik, dat is lekker en achteraf begon er een lampje te branden. 
Als achtergrond. In augustus een miskraam bij 10 weken, dit bleek een gemiste miskraam waarbij bij 5,5 wk het vruchtje stopte met groeien. 6 januari een tweede bij 6wkn. Volgens de gyneacoloog die me onderzocht heeft, heb ik puur pech gehad en ben ik vruchtbaar en kerngezond. Direct proberen zwanger te worden zou geen bezwaar zijn, als mn lichaam er klaar voor is lukt het vanzelf. En zie nu al het resultaat ☺️
 
 
@SusanvW ja dit wordt ons 1e kindjeen ook voor de 1e keer zwanger. Daarom vind ik het ook fijn om hier een beetje ervaringen te lezen. Ik ben al een stuk relaxter nu, niet meer zo obsessief er mee bezig zeg maar ;-)
Ik ga het gewoon allemaal over me heen laten komen.

Erg mooi dat het zo vlot is gelukt bij jou!! Hopeliijk gaat het een fijne zwangerschap worden :)
 
Hallo allemaal,
Ik heb sinds gisteren een positieve test (eigenlijk 2 want ik kon het niet geloven!). Ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger!! Ben begin november uitgerekend ongeveer, van onze 1e dus super spannend! Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt met de verloskundige (begin april) voor een eerste echo om te kijken of er een hartje klopt. Daarna (2 weken later) hebben we een 2e afspraak met intake gesprek. 
Hoe voelen jullie je? Ik merk dat ik veel honger heb (na de lucnh meteen weer). En heb wel een beetje last van een opgezette buik en vermoeide ogen. 
 
 
 
Hallo allemaal, 
Leuk om de ervaringen te lezen en te delen. Vandaag een bezoek aan de huisarts gehad. Goede bloeddruk en de krampjes/buikpijn zijn normaal doordat he buik veranderd. Dat stelde me gerust! Verder soms wat misselijk, veel honger, erg snel moe savonds & pijnlijke borsten. Ik ben zo gelukkig en blij dat we zwanger zijn van onze eerste spruit. We zijn ons al fijn aan het inlezen. Ik heb ook al een oei ik groei boek! En kan niet wachten tot 1 april met Pasen gaan we het onze ouders vertellen. Mijn manager en een goede vriendin weten het al. Als ik bezoekjes heb of vragen kunnen zij mij goed helpen. En hoef ik zoals vanmorgen geen gekke excuses te verzinnen. 21 maart hebben we onze eerste afspraak bij VK en echo. Ik kijk hier zo naar uit. Mijn partner is erg zorgzaam en zo lief. Ik geniet echt van deze dagen en heb al een zwangerschapsbox besteld!! Allemaal dingen om naar uit te kijken. Dacht eerst mss te snel, maar het voelt goed en wil gewoon positief denken en van het beste uitgaan. Ten slotte is het de mooiste tijd en als je bang bent krijg je het niet meer terug. 
Heel verhaal, maar voelde me vrij om het te delen
Groetjes Suus
 
Wat leuk om alle berichtjes te lezen. Ikzelf ben er gisteren achter gekomen dat we zwanger zijn, 4 keer getest, kon het niet geloven. Geheel nieuwe ervaring en heel spannend wat er gaat gebeuren, Vooral omdat het ons eerste keer zwanger is en we nog even willen wachten met het vertellen aan familie en vrienden. Hierdoor maakt het in het beginstadium lastig om met iemand te kunnen praten. Volgens het uitrekenen zijn we ongeveer rond 10 november uitgerekend. 
 
Gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap! Zeker een spannende tijd en fijn als het moment van de eerste echo is geweest zeg!

Ikzelf weet morgen sinds een week dat ik zwanger ben van ons derde kindje. Ik ben volgens mijn eigen berekening 9 november uitgerekend maar zou iets eerder kunnen zijn. 26 maart eerste echo!
Fijn om hier mee te lezen en dingen te herkennen. Zeker nu nog niemand het weet en mijn man nu al gek wordt van mijn dagdromen over ons kindje haha
 
Hoi gebruiker10066186. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Logisch dat je het niet meteen kon geloven, als ik sochtends wakker word kan ik dat soms nog steeds niet. Totdat ik weer symptomen voel haha. Ik ben 5w 4d zwanger van ons eerste kindje. 
Ben vandaag begonnen aan mijn zwangerschapsdagboek, wilde heel graag iets concreets gaan doen en het is fijn om je gedachtes, gevoelens en angsten van je af te kunnen schrijven. Misschien een beetje vroeg maar ik voel me er goed bij. Ik heb de nieuwe van Pauline Oud gekocht, aanrader!
Heb ook mijn eerste zwangerschapsbroek besteld, gewoon bij H&M. Mijn buik begint laatste dagen vooral aan het eind van de dag op te blazen. Kan ook vanuit mijn darmprobleem komen (colitis ulcerosa) maar denk zelf aan een combinstie hiervan. Hoop dat die broek al fijn zit want mijn favoriete spijkerbroek knelt aan het eind van de dag. Vandaag een legging gedragen en dat zit stukken beter. Ook een Calvin Klein bh besteld, vind ik leuk voor foto’s straks, maar wil ik nu vooral voor snachts gebruiken ter ondersteuning van mijn zeer pijnlijke borsten. 
 
Terug
Bovenaan