Uitgerekend begin november

Hoi hoi!
 
Ik vroeg me af of sommigen van jullie al een echo gehad hebben?
Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 6-7 weken zwanger, en eind oktober uitgerekend. Maar ik heb een echo gehad waarbij ze uitkomen op 5 weken en 3 dagen. Er is een vruchtzakje en dooier te zien op de echo. Maar ik weet niet goed wat je precies moet zien.
Erg spannend! Het is 2 keer in een vroeg stadium mis gegaan, maar toen nog geen echo gehad. Nu maar duimen. ☺️
 
@ gebruiker80323
Volgens mijn echo ben ik ook ruim 5 weken. Ik dacht zelf ruim een week verder te zijn. 
Ik heb ook al een best wel opgezette buik en draag zwangerschaps broeken. Niemand die het ziet en het zit veel comfortabeler. 
Ik heb al een kindje van 2, bij de eerste zwangerschap ook vrij vroeg zwangerschapsbroeken aan gehad. En met een keizersnede bevallen, waarna ik nog bijna een jaar deze broeken gedragen heb omdat het gevoelig was. Gewoon omdat het het lekkerst zit. 
Gewoon lekker aantrekken?
 
Ik heb nog geen echo gehad, aanstaande vrijdag heb ik nog een afspraak staan bij de gynaecoloog dus stiekem hoop ik dat zij dan een echo maakt. (Heb PCOS, dus vandaar bij de gynaecoloog)
Hopelijk blijft alles goed gaan nu @gebruiker80323!!!
 
 
@YdnewWendy
 
zo, even mn naam aangepast. Kletst toch makkelijker ?
Voor jou ook ontzettend spannend! Ik zou zeker vragen of de gyneacoloog een echo maakt, ik denk het haast wel.
Vanwege mijn eerdere miskramen , wachtte ik nog op een laatste bloedonderzoek. Dus ik had alvast gebeld of de uitslagen al binnen waren, omdat ik meteen weer zwanger bleek te zijn en misschien moet ik extra supplementen gaan slikken. Hij zei, een echo is een kleine moeite en dan kunnen we gelijk zien hoe ver je bent. Dus aanstaande vrijdag heb ik weer een echo. (Die van vandaag was bij de verloskundige).
 
@Susanne haha, nu ben je geen 'nummertje' meer ;-)
Ja ik verwacht het ook wel dat ze dat doet, lijkt me zo fijn, dan is er een stukje onzekerheid weg hoop ik.
Ik ben vandaag best druk in huis geweest en lig nu voor pampus op de bank. En misselijk en zuurbranden zo af en toe... Maar ook fijn, want dan weet ik dat het nog goed zit :)
 
Zeker erg fijn een echo, ik hoop het zo voor je! Komt vast goed bij jou! 
Het is je eerste kindje toch? Super leuk en extra spannend! Ik heb zelf al een zoontje van ruim 2 jaar, en toch is het elke keer weer heel spannend.
Ik herken je kwaaltjes heel goed. Nu al 2 weken flink misselijk, een gevoelige boezem en erg moe. Ik kan zomaar ‘s middags in slaap vallen op de bank en lig ‘s avonds vroeg in bed. Toch zijn de kwaaltjes bij elke zwangerschap anders qua intensiteit geweest en wanneer ik er last van kreeg.
 
Terug
Bovenaan