Uitgerekend begin november

Ik vind het zo leuk te lezen hoe iedereen haar eigen dingetjes heeft! Ik ben dan nu 5 weken en 5 dagen maar ben je dan 5 weken of ben je dan 6 weken? ? hou ik me best mee bezig want ik wil zo snel mogelijk naar die 12 weken...
Verder heb ik bij h&m al een positiebroek gekocht want ik merk dat het allemaal een beetje strak gaat zitten en ben bang dat te strakke kleding niet goed is voor de baby. 
Ook mijn toiletbezoekjes ben ik altijd blij als ik geen rood zie! Geniet ervan allemaal!
 
Ik vind het zo leuk te lezen hoe iedereen haar eigen dingetjes heeft! Ik ben dan nu 5 weken en 5 dagen maar ben je dan 5 weken of ben je dan 6 weken? ? hou ik me best mee bezig want ik wil zo snel mogelijk naar die 12 weken...
Verder heb ik bij h&m al een positiebroek gekocht want ik merk dat het allemaal een beetje strak gaat zitten en ben bang dat te strakke kleding niet goed is voor de baby. 
Ook mijn toiletbezoekjes ben ik altijd blij als ik geen rood zie! Geniet ervan allemaal!
 
Ik vind het zo leuk te lezen hoe iedereen haar eigen dingetjes heeft! Ik ben dan nu 5 weken en 5 dagen maar ben je dan 5 weken of ben je dan 6 weken? ? hou ik me best mee bezig want ik wil zo snel mogelijk naar die 12 weken...
Verder heb ik bij h&m al een positiebroek gekocht want ik merk dat het allemaal een beetje strak gaat zitten en ben bang dat te strakke kleding niet goed is voor de baby. 
Ook mijn toiletbezoekjes ben ik altijd blij als ik geen rood zie! Geniet ervan allemaal!
 
Het is zeker erg lastig als er ineens allemaal zwamgerschapsaankondigingen in de directe omgeving zijn. Maar wel onwijs leuk natuurlijk. Ook een van de redenen dat ik het nu niet ga vertellen. Wil eerst hun alle leuke reacties en aandacht gunnen. Zou het zelf ook niet leuk vinden dat ik helemaal in die roze wolk zit en iedereen heel blij is voor mij enzo en er dan iemand dwars doorheen komt en de aandacht daar abrupt ineens heen gaat. Mijn tijd komt nog. Heb er met de dag een beter gevoel bij dat het allemaal wel goed zit dus gewoon lekker proberen te genieten nu van het geheim dat we nog even samen hebben. 
@fishy: ik heb ook totaal geen last van mijn borsten en ze groeien ook niet dus dst is zeker niet raar. De een heeft het wel en de ander niet.
Waar ik op het moment het meest 'last' van heb is dat ik zo vaak naar de wc moet. Heb constant een bepaalde druk op mijn blaas en kan het dan ook niet lang ophouden. Voor de rest nog steeds niks eigenlijk. Af en toe bij het hoesten of niezen een scherpe steek in mijn lies maar stelt ook niet zoveel voor. Ze zeggen wel eens dat het vanaf week 6 ineens erger kan worden met de symptomen dus ik wacht het af. Vorige zwangerschap niks dus hoop het nu ook ergens niet ondanks dat het soms ook wel een extra bevestiging is van je zwangerschap.
heb ook nog niet echt het idee dat mijn broeken strakker zitten. Aan het eind van de dag vind ik het wel fijn om dan lekker een joggingbroek aan te trekken. Ze zeggen dat je bij de tweede wel sneller een buikje krijgt dus ben benieuwd.
 
Fijn om het allemaal te lezen. 
Ik voel me op dit moment eigenlijk erg goed. Heb weinig klachten, alleen zeurderig gevoel in mn buik. Vooral s avonds na een dag werken. En af en toe last van vermoeiende ogen. Ben ook altijd blij als er bij een wc bezoek niks te zien is :) kan niet wachten tot de 11 weken echo!
 
@Wendy... spannend zo’n eerste zwangerschap. En wat fijn dat de afspraak staat.
@iedereen... Ik herken jullie kwaaltjes ook. Zelf ben ik flink misselijk met vlagen, pijnlijke boezem en moe. Gisteren lag ik na het avondeten al in bed. Maar het is voor het goede doel en geeft me het gevoel dat het dit keer wel goed zit ☺️.
Aanstaande vrijdag een tweede echo, dit keer bij de gyneacoloog. Na de vorige bij de verloskundige, zit ik nu achteraf met allerlei vragen over de echo. Natuurlijk vragen die ik me thuis pas realiseerde. Dus die kan ik vragen en dan ook hopelijk iets meer zekerheid. Spannend!
 
Owja en hier ook last van vaak moeten plassen, darmen die opspelen en een opgezette buik. Draag al zwangerschaps broeken en dat zit heerlijk hihi.
 
Terug
Bovenaan