Uitgerekend begin november

Gefeliciteerd allemaal!!! 
Hier vandaag 5 weken zwanger, last van me borsten en vorige week een drukkend gevoel in de onderbuik! Maar verder super gelukkig. 
 
Wel heel spannend omdat we in november een miskraam hebben gehad. Ben hierdoor wel meer gespannen dan de vorige keer, herkent iemand dit? 
Groetjes 
 
@DaphnevanD... gefeliciteerd! Wat fijn dat je weer zwanger bent!
Ik herken het heel goed. In augustus 2017 en begin januari dit jaar een miskraam gehad. Nu al gelijk weer zwanger (direct niet meer ongesteld geworden), nu 5,5weken en al bevestigd met een echo. Gelukkig heb ik een zoontje van ruim 2 jaar, dus we weten dat het wel mogelijk is en we gewoon 2x pech gehad hebben. Mijn gyneacoloog zegt: “de kans is 1 op 6 dat het mis gaat, nu heb je 2x achter elkaar 6 gedobbeld en die kans bestaat. Gewoon door blijven dobbelen.”
Ik ben super gespannen en het houdt me de hele dag bezig. Veel meer dan met de vorige zwangerschappen. Maar mijn intuïtie zegt dat het dit keer goed is, o.a. veel duidelijkere kwaaltjes. 
Misschien kun je bij de verloskundige ook een vroege echo krijgen? Ik weet natuurlijk niet hoe ver je de vorige keer was toen het mis ging. Maar het kan wel fijn zijn als je het een paar keer ziet ontwikkelen. Met mijn verloskundige afgesproken dat ik zo vaak als ik wil mag bellen voor een echo of het luisteren naar het hartje. Al zal ik proberen het niet te bont te maken.
groetjes Susan
 
Woehoee, vandaag tik ik de 6 weken aan. Ja ik tel nog steeds van week tot week want ik kan niet wachten tot ik bij week 8 de echo kan gaan zien. En al helemaaal niet tot week 13. Maar voel me wel steeds minder onzeker.
Hoe gaat het met jullie? 
 
Hier 4 weken en 5 dagen naar schatting. 4 april dan ook pas eerste afspraak. 
Heb nog bijna geen symptomen terwijl ik bij eerste zwangerschap heel erg ziek ben geweest dus dat baart me wel beetje zorgen soms. Maar ik probeer vooral te genieten van dit voorrecht om zwanger te mogen zijn.
We hebben t mijn schoonouders verteld en komend weekend mijn ouders. Ons zoontje krijgt een shirt aan met big brother.
Spannend hoor als t allemaal nog zo pril is, maar van de andere kant heb je nooit helemaal zekerheid.
 
 
@force wat leuk ! Wij zijn denk ik dezelfde dag uitgerekend! Ook ik ben vandaag precies 6 weken. Morgen zitten we dan al in de 7de week!!!!!! 
19 maart hebben wij onze eerste echo.  Kan niet wachten.
 
@Jasmijn: leuk! Hoe reageerden zijn ouders? Kan niet wachten om het de mijne te vertellen maar dat doen we na de echo. En zekerheid heb je inderdaad nooit.
@Gebruiker: haha wat toevallig! Ben wel blij dat de tijd nu iets sneller lijkt te gaan. Wij hebben de echo wel pas 27 maart, eigenlijk wil ik stiekem graag eerder want ben dan al 8,5 week zwanger, maar aan de andere kant is er dan waarschijnlijk ook iets meer te zien. Voor en nadelen ?
 
Ik kreeg net mijn h&m bestelling binnen en oooomg die zwangerschapsbroek zit zo fijn! Hierbij een linkje, echt een aanrader. Ziet er uit als een jeans en is oud roze, en zit zooo chill.
http://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0586518004.html
 
 
 
Wow wat een berichten allemaal, even een paar dagen niet gekeken :)
Gefeliciteerd voor alle zwangere dames!!
Ik heb vanmorgen mijn 1e echo gehad, wel inwendig, want ben nog maar 5 wk en 3 dagen.. Maar het zit op de juiste plek en er was een klein wit stipje te zien!
Ik ben nu zo blij en ik hoop natuurlijk fat alles goed blijft gaan!
 
27 maart heb ik mijn 1e officiële echo bij de VK!! :-D
 
Iedereen gefeliciteerd ik ben ook zwanger van de eerste en begin nov uitgerekend. Ik ben de afgelopen dagen alleen maar misselijk geweest. En totaal geen eetlust. Ik kon echt niks en ook ziek gemeld op t werk. 
Vanochtend na t plassen veegde ik wat bloed af. Dit is enorm schrikken. Meteen vk gebeld zij vertelde als t een miskraam is er toch niks aan kunt doen maar erg rot is. T zou ook gewoon een bloeding kunnen zijn van een vaatje wat gesprongen is. Mijn eerste echo is vervroegd naar as maandag.  Pfff zo spannend. We hebben in de planning om morgen mijn ouders te vertellen. Dit gaan we ook doen maar is wel minder leuk. Blij als t maandag is. 
 
Terug
Bovenaan