Uitgerekend begin november

Wat leuk om jullie berichtjes te lezen! Ik ben nieuw hier maar voeg me graag bij jullie :) Mijn uitgerekende datum is 8 november, dus nu 5 weken zwanger. Na ruim 2 jaar proberen, waarvan het afgelopen jaar met een hoop onderzoeken, lijkt het gewoon gelukt! Ik kan het nog maar moeilijk geloven en durf ook nog niet goed heel blij te zijn (maar ben dat stiekem natuurlijk wel :) ).
 
Hoi Allemaal,
Gister 3 testen gedaan, allemaal positief! Heb op 2 april de eerste afspraak bij de VK staan. Voor mij de eerste zwangerschap, vind het erg spannend allemaal! Heb sinds gister alleen maar kriebels/vlinders in m'n onderbuik. Verder (nog) geen last van zwangerschapskwaaltjes. Wel fijn om het een en ander met jullie te delen, aangezien we nog even moeten wachten tot de rest van de wereld het leuke nieuws mag weten!
 
Groetjes
 
Hoi Allemaal,
Gister 3 testen gedaan, allemaal positief! Heb op 2 april de eerste afspraak bij de VK staan. Voor mij de eerste zwangerschap, vind het erg spannend allemaal! Heb sinds gister alleen maar kriebels/vlinders in m'n onderbuik. Verder (nog) geen last van zwangerschapskwaaltjes. Wel fijn om het een en ander met jullie te delen, aangezien we nog even moeten wachten tot de rest van de wereld het leuke nieuws mag weten!
 
Groetjes
 
Jeetje wat een hoop leuke berichten hier. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Wat fijn om te lezen dat sommige net zo onzeker zijn als ik! Bij mijn eerste had ik ook geen kwaaltjes. Nu alleen continue last van krampen in mijn buik en rugijn.. 
23 maart heb ik mijn eerste echo staan, dus kunnen wij er nog een week met zijn 3en van het geheim genieten. Verder gaan wij het met pasen vertellen aan de familie. Ik ben dan 8 weken zwanger. Om het vertellen heb ik bij de hema net verrassingseieren gekocht. Daarin stop ik roze en witte eitjes en foto van mijn dochtertje waarop staat dat ze grote zus wordt.
Ik doe graag mee met facebook of whatts app!
 
Jeetje wat een hoop leuke berichten hier. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Wat fijn om te lezen dat sommige net zo onzeker zijn als ik! Bij mijn eerste had ik ook geen kwaaltjes. Nu alleen continue last van krampen in mijn buik en rugijn.. 
23 maart heb ik mijn eerste echo staan, dus kunnen wij er nog een week met zijn 3en van het geheim genieten. Verder gaan wij het met pasen vertellen aan de familie. Ik ben dan 8 weken zwanger. Om het vertellen heb ik bij de hema net verrassingseieren gekocht. Daarin stop ik roze en witte eitjes en foto van mijn dochtertje waarop staat dat ze grote zus wordt.
Ik doe graag mee met facebook of whatts app!
 
Jeetje wat een hoop leuke berichten hier. Vandaag ben ik precies 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Wat fijn om te lezen dat sommige net zo onzeker zijn als ik! Bij mijn eerste had ik ook geen kwaaltjes. Nu alleen continue last van krampen in mijn buik en rugijn.. 
23 maart heb ik mijn eerste echo staan, dus kunnen wij er nog een week met zijn 3en van het geheim genieten. Verder gaan wij het met pasen vertellen aan de familie. Ik ben dan 8 weken zwanger. Om het vertellen heb ik bij de hema net verrassingseieren gekocht. Daarin stop ik roze en witte eitjes en foto van mijn dochtertje waarop staat dat ze grote zus wordt.
Ik doe graag mee met facebook of whatts app! Wie slepen we elkaar er doorheen in deze onzekere tijd;)
 
Ik ben ook echt benieuwd wanneer iedereen het aan haar omgeving gaat vertellen! 
Zelf wil ik niet te vroeg zijn met vertellen.. hoe zit dat bij jullie? 
Is er ook een whatsapp groep ja? 
 
Wat leuk, weer een aantal nieuwe dames!
hier gaat het nog steeds allemaal goed. Het veel moeten plassen is er nog wel maar niet meer de hele dag door. Wel begin ik nu wat last van mijn rug te krijgen en ben ik zo moeeeee!! Kan de hele dag wel lang uit op de bank liggen. Maar dat gaat een beetje moeilijk als je gewoon moet werken en op de vrije momenten een dreumes rondlopen die je aandacht ook op eist haha. Begin me nu wel steeds meer zwanger te voelen en dat geeft me ook enigszinds wat meer rust ook al blijft de gedachten dat het nog fout kan gaan ook af en toe nog rond spoken. Vooral als ik op andere forums rondkijk en een bericht voorbij zie komen dat het bij iemand anders toch helaas niet goed is afelopen..... maar goed, daar gaan we nog steeds niet van uit natuurlijk.
wat grappig om te lesen dat er ook al dames zijn die echt al een voelen dat ze een dikkere buik krijgen en daardoor al zwangerschapsbroeken dragen. Ik zelf heb daar totaal nog geen last van.
op 27 maart hebben wij de echo staan en we willen het de ouders en broers dan in het paasweekeind gaan vertellen. Ik ben dan als het goed is 9 weken. Ik denk dat we het dan ongeveer nog 2 weken stil houden en rond de 11 weken iedereen gaan vertellen. Ook even afhankelijk van wanneer we dan de termijnecho hebben. Willen die wel eerst gehad hebben zodat we ook echt een uitgerekende datum hebben. Helaas nog even wachten dus! Moeilijk!!!!!!
 
Terug
Bovenaan