Uitgerekend begin november

@ force. Mijn schoonouders wat enthousiast maar zelf ben ik nog wat gematigd want ik ben nog pas bijna 5 weken zwanger. We hebben al een dreumes rondlopen. Mijn ouders worden zondag verrast. 
Helaas vanochtend opeens geen symptomen meer en druppel bloed. En toename vanvzeurderig gevoel baarmoeder en rugpijn. Was nogal gestresst door vandaag. Zo bang voor een miskraam. Vervolgens geen.bloed meer gelukkig. Voel echt bijna niks van zwangerschap ten opzichte van de eerste. Toen vanaf begin ziek, zwak, misselijk.. vind de onzekerheid toch wel lastig :S
Leuk verder dat jullie echo's zijn gepland en jullie je familie zo leuk gaan verrassen, velen met Pasen. ? Heel leuk!
 
Hoi allemaal, 
1 maart ben ik erachter gekomen dat ik zwanger was. Ik was toen 1 dag over tijd. Helemaal blij. Ik had op internet gekeken en daar stond dat ik een week later nog een keer een test kon dorn voor de zekerheid. Weer positief en een weekje erbij! (Stond eerst 1-2 weken nu 2-3 weken). Vandaag ben ik dus 5 weken en 2 dagen zwanger!!
Ik heb 3 april een afspraak vind het zo leuk en spannend!! 
Verder bwn il nog niet misselijk alleen mijn borsrwn doen pijn. En zijn voor mijn gevoel mega groot! En af en toe een rare zeurende buik. Zal er denk ik ook bij horen 
Het lastige vind ik echt dat alleen mijn vriend het nog weet. We waren net op een feestje en er hebben wel 4 mensen gevraagd waarom ik water aan het drinken was. Hoe lossen jullie dit op? Of hebben jullie het al gezegd tegen fam of vrienden zonder dat je de echo hebt gezien? 
 
Leuk zeg dat we allemaal beetje rond dezelfde tijd zitten hihihi! 
Fijne avond
 
Wij hebben het vanavond aan mijn broertje en schoonzus verteld. Omdat wij elkaar wel meerdere keren per week zien en het wss snel op valt dat ik geen wijntje meedrink. Ook ben ik gestopt met roken. Ze wisten trouwens wel dat we er mee bezig waren.
De reactie van hun was erg leuk om te zien. Ook afgesproken dat ze het nog geheim houden voor anderen. Heerlijk om er nu over te kunnen praten.
Wij wilden het eerst geheim houden voor hen, maar als het mis gaat wil je dit ook graag delen... dus daarom maar alvast verteld. ?
 
Hoi allemaal! Ik heb vanochtend (2 dagen voor mijn geschatte (onregelmatige cyclus) NOD een positieve test gehad: het streepje was wel lichter dan de teststreep maar er was duidelijk een streepje zichtbaar. Dus als ik de bijsluiter moet geloven is elk roze streepje positief! 
 
Ik heb vorige week de gehele week, sinds vandaag is het verminderd, last gehad van mijn borsten en sinds 3 dagen last van bruinverlies. Het leek dus alsof mijn menstruatie eraan zat te komen aangezien ik die symptomen ook altijd heb voor mijn naderende menstruatie. Het bruinverlies lijkt vandaag te minderen. Drie dagen geleden verloor ik op de wc een soort gelatine achtige donkerbruine vlies van wel 3 cm breed. Dit had ik nog nooit gehad, het kan natuurlijk positief (innesteling) zijn maar ik maak me ergens toch een beetje zorgen. Zondag doe ik nog een test en ik hoop dan een donkerdere streep te zien! 
Volgens mijn berekeningen (ik heb een onregelmatige cyclus) ben ik vandaag 3,6 weken zwanger van mijn eerste kindje, dus voor mij is het allemaal nog nieuw! 
Ik heb sinds vandaag krampjes en steekjes in mijn onderbuik en last van mijn onderrug. 
Gefeliciteerd allemaal! 
 
ik heb inmiddels de eerste afspraak bij dd vk gehad. Hele lieve vrouw heeft ook dezelfde naam als mijn stiefmoeder en is ook zo'n typetje.. Haha dus dat klikte wel?. 
13 april hebben wij onze eerste echo dus nog even afwachten. ik ben dan 11+5 en kan niet wachten want als alles dan goed is willen we het voor iedereen naar buiten brengen. 
afgelopen week hebben we het onze ouders verteld. iedereen was hartstikke blij, maar vond het vooral spannend en bijzonder om het mijn vader te vertellen. Zijn reactie was heel mooi rn onbeschrijfelijk.
kreeg gister avond ook nog een appje van hem met "I'am so happy" dan smelt mijn hart echt. 
verder heb ik het op het moment wel moeilijk. Ik zit in mijn proeftijd op het werk, maar ik voel me soms zo beroerd dat ik niet kan functioneren. Gister eerder naar huis gegaan en vandaag niet gegaan, omdat ik echt heel erg moe ben en enorm duizelig... Misschien bloedarmoede/ijzer tekort?.
ik voel me in ieder geval beroerd om het feit dat ik mij afmeldt. de leiding weet wel van minn zwangerschap en zijn verder begripvol, maar de gedachte dat ik niet door mijn proeftijd kom op deze manier spookt continue door mijn hoofd waardoor ik het moeilijk vind om van de zwangerschap te genieten.
 
Terug
Bovenaan