Uitgerekend begin november

Gefeliciteerd alle nieuwe dames! En wat fijn dat het bij veel van de dames alles nog steeds goed is!
Sophie: ik ben ook erg slank en heb nu (vandaag 6w 1 d) een zwangerschapsbroek aan. Zit heel lekkerder. Ik draag normaal trouwens altijd high waisted broeken. 
Wat betreft apps gebruik ik die van Prenatal (in leuke plaatjes hoe je baby er nu uit ziet), Zwangerschap+ (elke dag een leuk verhaaltje, je ziet in procenten hoe lang je zwanger bent en er wordt veel verteld over je baby) en pregnancy meter (ook een fijne app). Ben nog aan het kijken welke het fijnst is. 
Ook een aanrader is de app babynames. Een soort tinder voor babynamen, lekker swipen samen met je partner en als het een match is krijg je dat te zien.
 
Wij vertellen het wanneer ik 8w en 6d zwanger ben, twee dagen na de eerste echo. Dan weet waarschijnlijk ook de hele wereld het. Heb het dan lang genoeg stil gehouden vind ik (we) haha. 
 
Gister was zo moeilijk om mijn mond te houden op een verjaardag.
En vanmorgen had ik een emotionele vloedgolf!! Was echt om niets heel de tijd aan het huilen en ik had om 8 uur afgesproken om te gaan sporten. In de auto met mijn vriendin wou ik ook echt huilen en gillen dat ik zwanger ben.. dramaqueen hahaha. 
Hebben meer mensen last van emotionele buien? 
Tijdens het sporten ben ik heel erg onzeker! Voordat ik zwanger was deed ik echt krachttraining tot de max maar nu durf ik echt niet meer maximaal te gaan omdat ik bang ben dat ik die kleine rijstkorrel in mij aan flarden scheur. Is dat normaal? Ik heb dat ook met naar de wc gaan.. als ik dan een beetje moet persen en ik voel een steek ofzo denk ik whaaa ik heb het vermoord ofzo!! Hebben meer mensen hier last van? 
 
 
gebruiker 10054..... Ik heb dit ook. Van de week was ik op de koffie bij mijn nicht en zij heeft een zoontje van 2 dus gaat er vaak over wat ik heerlijk vind, maar heb 10x mijn woorden in moeten slikken?
en met naar de wc gaan.. Ik ken het.. Op het moment zit ik ook nog eens verstopt dus is het helemaal persen, maar vind ik eng? 
 
@gebruiker10054576 ik gebruik de app van ouders van nu, je krijgt elke dag een plaatje van hoe het kindje eruit ziet, hoe groot het is en hoeveel het weegt en een verhaaltje over de baby en over je eigen lichaam en verschijnselen. 
@allemaal, ik heb daar gelukkig geen last van, want ik woon een uur rijden vanaf mijn ouders en mijn schoonouders. Wij zijn van plan het met 8 weken te vertellen aan beide ouders. En met 12 weken aan de rest. En jullie?
Ik zou eigenlijk morgen weer een test doen maar ik kon het vanochtend toch niet laten. Het teststreepje is nog steeds lichter dan de controle streep maar er is wel duidelijk een streep zichtbaar! Heb vandaag een clearblue test gehaald die ga ik ergens begin volgende week doen. 
Had ergens gelezen dat als je zwanger bent en je doet een ovulatietest dat deze dan ook positief is. Ik had nog 8 ovulatietesten liggen dus heb even getest, en inderdaad, hartstikke positief. Is natuurlijk overigens niet bedoeld als zwangerschapstest maar mijn zwangerschapstest van gister gaf dus al licht positief aan. 
 
@gebruiker10054576 je moet als je zwanger bent ook met sporten niet tot het uiterste gaan heb ik gelezen. Je lichaamstemperatuur en dus hartslag mag niet te hoog worden, vandaar dat je in de eerste drie maanden ook beter niet in de sauna kunt gaan, dit geldt dus ook voor sporten, je hoeft niet perse rustig aan te doen maar ook niet voluit in ieder geval. Als je twijfelt kan je altijd advies vragen aan de instructeurs op de sportschool? 
 
ja met dat sporten twijfel ik ook. Soms denk ik vertel het gewoon, maar klein dorp en roddels gaan snel, dus probeer mij inderdaad maar heel rustig te houden.
@Jasmijnn wat vervelend dat je een bloeding hebt, maar die schijnen de eerste 3 maanden meer voor te komen.
Ik vind het allemaal nog steeds spannend. Sinds gisteravond allemaal krampjes in mijn onderbuik, dus fingerscrossed dat het er gewoon bij hoort!
Verder kan ik eigenlijk niet wachten om het te vertellen. Pff veel te leuk geheim om niet te delen.
 
Hallo ' ik ben uitgerekend rond 9 november dus ook in het begin..
Ik heb gespannen vollle borsten en af en toe buikpijn .
Ik ben 5 weken zwanger dus nog heel vroeg ben zo zenuwachtig en bang dit wordt mijn eerste kindje? 22 maart heb ik een afspraak met d3 verloskundige.
Iemands tips?
 
Terug
Bovenaan