Uitgerekend begin november

Grappig van die ovulatietesten, dat wist ik niet. Ik heb er vast ook nog wel een (na 2 jaar zijn we heel wat dozen tests verder..) dus ga het voor de lol ook even proberen. 
Wat het vertellen betreft, eigenlijk zou ik ook liever wat langer wachten om het aan familie te vertellen. Maar ze hebben  zo mee geleefd nadat we n tijdje terug hadden verteld dat het niet lukte zwanger te worden, dat het n beetje raar voelt om nu niet te vertellen dat t gelukt is. Met Pasen ruim 8 weken, dus dat vinden we wel n mooi moment! Vertellen jullie het ook dan? 
Hopelijk dan ook eerste echo gehad. Maar dat verschilt nogal geloof ik. Weten jullie wat bepaalt wanneer je precies de eerste echo krijgt?
 
Goedemiddag allemaal!
Ik zal me even voorstellen: ik ben Martine en weet sinds donderdag jl dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Volgens mijn berekening ben ik nu 5w+3 en uitgerekend 07-11-18.
Aangezien mijn vriend en ik helemaal niet bezig waren met kinderen zijn we ons rot geschrokken maar ben ik al helemaal blij. Ik zal maandag eens contact op gaan nemen met de vlk.
Wel ben ik dagenlang vreselijk misselijk geweest en veel last van mijn borsten, iets dat toch heel bijzonder is.
Ik wil jullie allemaal feliciteren!
@Iris: zou ik nog bij het app groepje kunnen of is deze al vol?
Groetjes!
 
HAHA ik deed net ook een ovulatietest, en die is inderdaad positief. Heb die van clearblue met smilie. Al was het eigenlijk deze maand ook precies vandaag gewoon dat ik mijn ovulatie moest hebben. Geen idee of dat nog wat doet als je al zwanger bent.
 
@MaanL ik ben benieuwd! 
@Force grappig, bij jou dus ook! Als je zwanger bent heb je geen ovulatie meer. Maar het schijnt dat LH en HcG erg op elkaar lijken. Een ovulatietest als zwangerschapstest is officieel natuurlijk niet de bedoeling. 
 
Haha dat snap ik. Heb ook al veel officiele testen gedaan en doe er nu elke week nog één tot de echo. Gewoon omdat dat fijn voelt en ze liggen er toch nog.
 
Super leuke tip zo'n tinder voor babynamen! Ik kende het helemaal niet! 
Ik gebruik de app van ouders van nu en die bevalt goed. Handig ook dat je vanuit de app naar dit forum kunt doorklikken.  Maar ben benieuwd naar jullie ervaringen! 
 
Hallo allemaal!
Hier nog een mama in spe die begin november is uitgerekend. Morgen 6 weken zwanger van ons eerste kindje ?. Kwaaltjes heb ik bijna niet. Wel erg moe. Ik heb 22 maart de eerste echo..duurt nog zo lang ?. Ik ben erg bang dat het mis is, omdat ik lichamelijk geen aanwijzingen krijg. Misschien komt dat nog. Eingelijk hoop ik van wel. Lees ook dat ik daar niet de enige in ben.
Vandaag had ik verjaardag met het hele gezin. Ik vond het zo lastig om niks te zeggen. Hun zijn er zo mee bezig dat ik de volgende moet zijn die aan baby's moet beginnen ? Kennen jullie dat ook?
In ieder geval jullie allemaal gefeliciteerd!?
 
Terug
Bovenaan