Gefeliciteerd Mama's!
Wat leuk om al de berichten te lezen.
Heb 4 kids 3 jongens van 15, 11, 6 en een dochter van 4 jaar. Na mijn dochter heb ik mij laten steriliseren. Maar kreeg toch weer een kinderwens en ben in oktober geopereerd om mijn sterillisatie ongedaan te laten maken.
Ben nu zwanger van nummer 5 heb zaterdag positief getest zou 5 november uitgerekend moeten zijn. Ga morgen gelijk bellen om een afspraak te maken met de verloskundige. En heb mij ook opgegeven voor moeders voor moeders.
Mijn zusje en beste vriendin weten het al maar ben niet van plan om het openbaar te maken eigenlijk. Als mensen mij zien dan zien ze mij. Misschien dat ik er in een later stadium anders over denk maar voor nu wil ik t niet delen.
Ook al is dit nummer 5 het blijft toch allemaal spannend. Ga wel sporten meer cardio in de sportschool. Heb erg gevoelige borsten en een brok in mijn keel dus geen behoefte aan eten. Drinken en plassen doe ik wel veel.
Willen jullie weten wat het geslacht is? Zelf wilde ik het bij alle 4 de kids weten alleen nu lijkt het mij leuk als het een verassing is.
Het idee van een FB groep lijkt mij wel leuk is inderdaad overzichtelijker.
Tot snel mama's