Uitgerekend begin november

Ik heb van die krasstickers op Alie besteld en wil daar een boodschap onder schrijven. Mits ze op tijd binnen zijn natuurlijk. Anders iets anders bedenken haha. Wil voor beide ouders wat anders doen en de hele wereld wil ik het laten weten door middel van een foto (pinterest inspired)
 
Wat een onzekerheid hé meiden. Hier vliegt het heel af en toe ook rond. Maar ik blijf uitgaan van het positieve, ben bang dat het anders m'n dagen gaat beheersen ;) ik heb het geluk dat wij 20/3 voor een echo mogen. Ben ook benieuwd hoe mijn omgeving gaat reageren, aangezien ik tien maanden na nummer 1 weer zwanger ben. 
@marieee. Hardlopen bij de eerste zwangerschap tot 20weken gedaan. Daarna over naar wandelen. Ik sla het nu over. Bij m'n eerste zwangerschap zag ik heel erg op tegen dik worden, veranderen van mn lijf. Daardoor niet altijd genoten van m'n zwangerschap. Nu dat allemaal heel erg is mee gevallen, besloten vooral meer er van te genieten. Zorgen zijn voor later ;)
 
Met m'n vorige groep hadden we een Facebook groep van ongeveer 20 man (echt een max opgezet om het overzichtelijk te joudem), misschien leuk om dat hier ook te doen? Een besloten, niet zichtbare groep. 
 
Gefeliciteerd Mama's!
Wat leuk om al de berichten te lezen. 
Heb 4 kids 3 jongens van 15, 11, 6 en een dochter van 4 jaar. Na mijn dochter heb ik mij laten steriliseren. Maar kreeg toch weer een kinderwens en ben in oktober geopereerd om mijn sterillisatie ongedaan te laten maken. 
Ben nu zwanger van nummer 5 heb zaterdag positief getest zou 5 november uitgerekend moeten zijn. Ga morgen gelijk bellen om een afspraak te maken met de verloskundige. En heb mij ook opgegeven voor moeders voor moeders. 
Mijn zusje en beste vriendin weten het al maar ben niet van plan om het openbaar te maken eigenlijk. Als mensen mij zien dan zien ze mij.  Misschien dat ik er in een later stadium anders over denk maar voor nu wil ik t niet delen.
Ook al is dit nummer 5 het blijft toch allemaal spannend. Ga wel sporten meer cardio in de sportschool. Heb erg gevoelige borsten en een brok in mijn keel dus geen behoefte aan eten. Drinken en plassen doe ik wel veel.
Willen jullie weten wat het geslacht is? Zelf wilde ik het bij alle 4 de kids weten alleen nu lijkt het mij leuk als het een verassing is.
Het idee van een FB groep lijkt mij wel leuk is inderdaad overzichtelijker. 
Tot snel mama's
 
Wat leuk weer zo veel nieuwe berichten! Jullie ook gefeliciteerd!! Ook ik probeer uit te gaan van het positieve al vind ik dit soms erg moeilijk. Heb het idee dat het me soms meer beheerst als dat ik bij mijn eerste zwangerschap had. Waarom? Echt geen idee want ben die zwangerschap fluitend doorgekomen. Misschien omdat ik nu echt weet wat ik er voor terug krijg omdat we al een kindje hebben en ik bang ben dit te verliezen? Maar tot dusver gaat het goed dus laten we er ook maar vanuit gaan dat het goed blijft gaan.
Ik zelf sport op dit moment niet. Ben hier aan het eind van mijn vorige zwangerschap mee gestopt en tot dusver nog niet weer mee begonnen? Ik wandel wel veel en probeer ook altijd de fiets te pakken als het kan. Ook voor mijn werk ben ik altijd actief in beweging dus denk dat dit wel goed zit. Maar als ik deze zwangerschao heb gehad wil ik het toch echt wel weer gaan oppakken.
@Deborita: wat bijzonder dat je dan toch weer zwanger bent ondanks dat je eerst de keuze had gemaakt dat het genoeg was. Wel mooi dat het nog gewoon kan. Is de kans op zwanger worden daarna ook kleiner of zijn de kansen gewoon nog even groot als voor de sterillisatie? Ik twijfel zelf nog of we het geslacht willen weten. Bij onze eerste zwangerschap wou ik het erg graag weten maar mijn vriend niet. Uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen? Nu bij de tweede lijkt het me toch wel heel bijzonder om het een verassing te laten zijn maar nu wil mijn vriend het wel graag weten. Hij heeft toch wel de voordelen er van ingezien qua kamer inrichten en kleding enzo... en daarnaast is de verleiding ook gewoon heel groot natuurlijk omdat het tegenwoordig gewoon zo makkelijk kan. Denk dat als het moment daar is ik het toch ook wel stiekem wil weten..
het lijkt mij ook wel leuk om een besloten facebook groep te beginnen. Maar hoe werkt dag precies? En zien vrienden dan ook niet dat ik me heb aangesloten bij zo'n groep?
 
Hoi allemaal!
Ik ben 2 november uitgerekend! Nu dus 5 weken en 2 dagen. Wij zijn na een jaar proberen een icsi traject ingegaan en na de 1e terugplaatsing is de embryo gelijk blijven zitten!!
Vind het nog steeds heel onwerkelijk dat ik nu gewoon ZWANGER ben!! Ben daartegen ook wel bezorgd over dat het misschien nog fout kan gaan... maar zolang ik geen bloed zie ben ik blij! :)
 
 
Ben ik weer?
@EllaAB Of de kansen hetzelfde zijn als voor de sterillisatie ligt eraan of ze beide eileiders goed hebben kunnen openen. Zou ook zo kunnen zijn dat alleen 1 kant zou lukken dan zouden ze de ander verwijderen. Dan kan je nog wel zwanger worden maar zal misschien wat langer duren. Bij mij is het eigenlijk heel goed gegaan allebei de eileiders waren goed open. En was dus binnen 3 maanden al zwanger dus best snel. Voorheen was ik ook altijd snel zwanger duurde  3 a 4 maanden.  
Haha weet zelf ook niet of ik het kan volhouden hoor om het geslacht niet te willen weten. Ben erg nieuwsgierig maar lijkt mij zo bijzonder is gewoon echt een verassing dan. Mijn partner wil het ook weten dus word spannend hopelijk verspreekt hij zich niet .
Wat de FB pagina betreft durf ik niet te zeggen of vrienden zien dat je toegevoegd bent. Volgens mij moet de groep op besloten staan zodat ze hem niet eens kunnen vinden. Durf het niet met zekerheid te zeggen. Maar wil zelf ook niet dat iemand weet dat ik erin zit. 
@gebruiker10064937 GEFELICITEERD ??? wat fijn dat het gelijk na de eerste terugplaatsing gelukt is. Snap ook dat je bezorgd bent. Maar bloedverlies hoeft niks ergs te betekenen kan ook een innestelingsbloeding zijn? 
Ik ga nu lekker slapen morgen weer vroeg op kids weer naar school! 
Tot snel.
 
Jeetje wat ze allemaal al niet kunnen tegenwoordig, fijn voor jullie dames, gefeliciteerd!!!

Ik heb altijd gezegd; Als ik ooit zwanger mag worden, dan wil ik niet weten wat het wordt. En dat heb ik nog steeds, het lijkt me zo leuk om bij de bevalling die verassing te hebben!! Mijn man maakt het gelukkig niet zo veel uit.

Ik werd vanmorgen wakker, heb heerlijk geslapen overigens :D En toen had ik opeens een paar hele dikke bulten op mijn linkerbil, soort pukkels. Maar nu 3 uur later zijn ze zo goed als weg, herkenbaar voor iemand??
 
Deborita, gefeliciteerd! Wat leuk zo’n groot gezin! 
Een Facebook groep lijkt me erg leuk, maar is het een idee om die aan te maken wanneer we het verteld hebben? Afhankelijk wanneer je het gaat vertellen natuurlijk. Dan hoeven we allemaal niet te stressen of vrienden het kunnen zien want volgens mijn is dat bij gesloten groepen wel het geval. Daarom sluit ik me ook nog niet aan bij andere babygroepen. Tegenwoordig laat Facebook je vrienden alles weten. Wat vinden jullie van dit idee? Dat we ons eventueel nu al kunnen ‘aanmelden’ hier zodat we straks niet met 100 dames.
 
Terug
Bovenaan