Uitgerekend begin november

Wat betreft de Facebook groep, die is volledig afgesloten en onvindbaar. Je kan er ook alleen in als de beheerder je toevoegd. Ik wil hem best opzetten en dat eerst onder incognito naam doen. Mogen jullie proberen hem te vinden. Hahaha
 
@Jasmijnn wat fijn dat het gelukt is om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Je bangheid voor hormonen begrijp ik wel, zelf had ik dat ook, alleen waren bij mij de bijwerkingen nihil.
@YdenewWendy die krampjes vind ik ook erg spannend. Maar het hoort, als ik de vk en anderen, mag geloven gewoon bij.  Wij hebben het onze ouders al verteld, dmv rompertjes, ja het is vroeg, maar wij voelden ons daar gewoon prettig bij, gezien ons traject en verleden.
@Vajénn; heel herkenbaar, voor mij is uitslapen 8 uur, maar dit weekend stond ik om 6 uur ’s ochtends de was al weg te werken.  Borsten zijn wel wat gevoelig maar gelukkig niet pijnlijk. Verder geen last van misselijkheid.
@niezo;  leuk idee zo’n facebook groep, maar is dat echt niet zichtbaar op FB?
@gebruiker10064937; wat fijn dat het na een traject is gelukt! Van harte gefeliciteerd!
@deborita; wat ontzettend leuk om te horen dat het zo snel  is gelukt.
 
Misschien is het anders een idee om een whatsapp groep te beginnen ipv een facebook groep; dan ziet niemand dat op FB en hoef je je naam niet op het forum te zetten.
 
Jullie mogen mij anders wel een mail sturen: irisht92@gmail.com en dan voeg ik jullie toe aan een appgroep.
 
 
Wat misschien ook een idee is om via 'kik messenger' te appen met elkaar. Dit is net zoiets als whatsapp alleen praat je dan alleen onder je naam of nickname. Zo is je telefoonnummer niet zichtbaar voor anderen maar heb je wel een besloten groep om in te praten. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet fijn vinden om hun telefoon nummer op te geven?
 
@sjkn spannend zeg!! Zijn er een hoop de 27e (is mijn verjaardag) Ik wacht nog op telefoontje van de VK, hopelijk snel een afspraak!!
 
Ik heb geen Facebook, en via Whatsapp doe ik liever niet. Ik vind het prima om via hier mee te lezen en mijn vraagjes te stellen ;)
Volgens de berekening van mezelf ben ik nu zo'n 5 weken zwanger, ik merk dat mijn buik al behoorlijk opgezet is, wie herkent dit? Ik heb wat zwangerschaps broeken van een vriendin gekregen en dat zit heerlijk moet ik zeggen, maar vind t zo raar om al aan te trekken €:
 
Terug
Bovenaan