Uitgerekend begin november

Mijn ouders weten het ondertussen ook... Ik was vrijdag 6 weken en zondag vervolgens doodziek (gaat nu gelukkig beter) Mijn moeder kwam helpen met mijn dochter omdat ik zelf erg ziek was en mijn vriend moest werken, ze was zo bezorgd Ik vond het niet eerlijk vond om te liegen Dinsdag hebben we de echo Daarna vertellen we het aan mijn schoonouders en onze broers en zussen.

@Wilow Hoe gaat het met moeders voor moeders?

Wij hebben vandaag eerste afspraak met de verloskundige gehad. Ik wist dat ik te zwaar ben en dat men bloeddruk wat hoog is. Nu nog ff aankijken maar kans is dat ik onder controle moet bij gyn. Is wel even een tegenvaller maar als dat beter is moet het maar.
Wij hebben 8 april de echo. Ben wel heel benieuwd. Daarna gaan we het ook vertellen. Nu dus nog 3 weken stil houden.

Ben sinds deze week begonnen met moeders voor moeders. Bevalt tot nu toe erg goed en geeft een goed gevoel.

Zijn bij jullie tot nu toe de afspraken goed gegaan?
Ben blij om het wel even van me af te kunnen schrijven.

@gebruiker451082
Dat is indd wat minder nieuws.
Ik heb 1 april 1ste echo en 7 april intake gesprek.
Nog paar daagjes maar ik vindt elke dag te lang duren :)
En moet nog altijd aan het idee wennen, denk dat het ook pas echt aankomt als ik de kleine heb gezien :)

@wanda het gaat prima met moeders voor moeders. Fijn om iets goeds te kunnen doen voor anderen en mij kost het weinig moeite. Vind de geur van de flessen ook erg meevallen, is wat chemisch maar zolang je er niet met neus boven gaat hangen ruik je het niet echt. Maak er bijna een sport van om zo veel mogelijk flessen vol te krijgen merk ik, hahaha.

Ik moet nog steeds een verloskundige bellen, op haar website staat dat ze pas bij 11-12 weken een echo doet. Zou het wel fijn vinden om al eerder bevestiging te hebben dat het goed is. Zal toch maar snel eens bellen.

Verder vandaag toch echt grotere bh's gehaald met mijn moeder, die helemaal niks in de gaten had.

@wilow Fijn dat het goed gaat met Moeders voor moeders! Over de verloskundige Doen ze niet eerder een intake en naar het hartje luisteren? Bij mij plannen ze de intake + hartje luisteren in week 7 of 8 en als ze tijd hebben doen ze dan ook gelijk de termijnbepaling met de echo Dus ik hoop vurig dat ze daar dinsdag tijd voor heeft :)

Dus misschien kan je wel wat eerder dan met 11 weken? Lijkt mij erg lang wachten Ik tel de dagen af sinds de test!

Wel grappig dat je moeder niks in de gaten had hoor! Dat zorgde zeker voor een leuk binnenpretje?

@wanda, thnx wat betreft de verloskundige, ga morgen gewoon bellen.
Was zeker een binnenpretje!

Hopelijk kun je gewoon bij vk blijven en gaat alles gewoon goed, good luck de 8e april!

Hoi allemaal,
Ik ben afgelopen zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben van onze 3e. Het gaat nu al heel anders dan bij de eerste 2 (nu bijna 3 en 4,5 jaar) . Bij de eerste 2 was ik zo zwanger en nu hebben we er iets meer dan een half jaar op moeten wachten. Daarnaast was ik van de eerste 2 's ochtends kotsmisselijk en nu helemaal niet. Ik ben wel moe en ik heb pijnlijke borsten. Midden april hebben we onze eerste echo, toch weer spannend. Het is nog een beetje onwerkelijk door het uitblijven van de misselijkheid (waar ik opzich wel blij mee ben natuurlijk).

Hoi allemaal,

Nu in de 7e week van mijn eerste zwangerschap! Eerste weken geen last gehad, pas sinds afgelopen woensdag wat meer lichte klachten. Vermoeid, misselijk en ijskoude handen en voeten.
Gisteren heel raar, 1 druppel bloed in de urine, zet niet door gelukkig!
Iemand dit ook wel eens gehad?
X Wendy

Terug
Bovenaan