Uitgerekend begin november

@wilow85 dank je wel, helaas begin ik nu toch weer behoorlijk misselijk te worden dus ik heb iets te vroeg gejuicht.

@gebruiker60281 de 8 weken echo is hoogstwaarschijnlijk inwendig. Dit doet helemaal geen pijn.

Voor de nieuwste zwangere vrouwen op dit forum, van harte gefeliciteerd!
Ik heb vanmorgen even gebeld met de VK. Ik had een sterk vermoeden dat mijn schoonzus in hetzelfde pand (vk, tandarts, fysio en nog meer zit onder 1 dak) een afspraak had op de zelfde datum en tijdstip dat wij een afspraak zouden hebben. Hoe toevallig! Ik kan het alleen niet achterhalen. Heb geprobeerd haar uit te horen, maar ze zal wel denken, wat boeit het haar hoe laat ik daar moet zijn? haha...Nou had de VK nog een groot gat over op de echo avond en konden we ineens morgenavond terecht i.p.v. volgende week woensdag. Dat is even een verrassing :). Ik hoop dat ik ver genoeg zwanger ben om het al goed te kunnen zien. Wellicht inwendige echo gaf ze aan. En anders intake en volgende week alsnog een echo. We zullen zien, erg spannend ineens zo snel!Verder trouwens nog steeds geen klachten..:)
Hoe is het met jou @miracle123??
Zijn er verder al mensen die hun eerste echo/gesprek inmiddels achter de rug hebben? Ben benieuwd!

Hoi hoi,

Toch vandaag even bij de huisarts geweest. Komt vaker voor, iets bloed in de urine de eerste weken. Innestelingsbloeding..
Had vannacht ineens last van een spier in mijn rug. Kon er niet meer op liggen, dus ben zittend in slaap gevallen. Hoeft niet perse wat met de zwangerschap te maken te hebben, maar kan wel..
Hebben jullie ook een opgezette buik? Lijk al wel 5 maanden zwanger, terwijl ik maatje 36 / 38 heb.. haha. Lijk wel zwanger van een tweeling.
Iemand ervaringen met tweelingen? ;)

X

@gebruiker60281 goed dat je even heen bent geweest, toch fijn als ze je gerust kunnen stellen toch? Vervelend dat je zo'n last had van je spier, hoop dat het niet vaker voor komt, heb je er nog last van of is het alweer weggetrokken? Hier ook last van een opgezette buik, eerst vooral 's avonds, maar sinds gister heb het gevoel ook 's morgens al. Vooral als ik 's avonds gegeten heb. Als ik er aan toegeef en mijn buik uit laat rusten is het inderdaad al alsof ik maanden zwanger ben, heb normaal ook maatje 36. Ag, verder buik inhouden, vooral met t sporten en douchen na tijd met iedereen in de kleedkamer! En af en toe wat lossere shirtjes aan om niet steeds mijn buik in te moeten houden op het werk. Verder zitten de broeken e.d. me nog prima dus het is ook echt opgeblazen gevoel.
@wanda0018 succes bij de VK zo! Ben erg benieuwd!

Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Vandaag ben ik precies 6 week zwanger en op 17-11 uitgerekend! :)
De zwangerschap was onverwacht dus ik moet er zelf nog heel erg aan wennen omdat ik me nu ineens moet voorbereiden dat alles anders gaat worden.
De kleine is zeker wel gewenst!
Ik ben voor de eerste keer zwanger, dat maakt alles ook extra spannend.

qua klachten heb ik wel mazzel ben alleen s avonds wat sneller moe en ik ben wat emotioneler dan normaal. Als ik misselijk word eet ik fruit of drink thee, dat verlicht het dan.

Groetjes

Heey
@dw1987 hier behoorlijk last van misselijkheid... incl de gevolgen ervan, ik houd 's ochtends nog geen water meer binnen....
gelukkig zakt het iets tegen de middag en krijg ik met moeite wel lichte crackers binnen, het avond eten gaat ook niet zonder problemen... al houd ik het wel redelijk binnen, krijg alleen niet veel op en smaakt allemaal niet zoals het hoort hahaha... en eigenlijk de hele dag door licht misselijk :(

Ook ik heb een redelijke opgezette buik en onderin is het kei hard, de buik is van de darmen maar dat onderin geen idee?
Heb ook al positie kleding aan, de rest is aan de krappe kant.

Ik ben vandaag 6.4 weken en heb volgende week woensdag de 1 ste echo met 7.5 weken. Ben erg benieuwd!!

Verder ook veel last van borrelende darmen... En begin nu ook last van vlagen van hoofdpijn te krijgen en ja de rest wat ik al had ;)

Terug
Bovenaan