Uitgerekend begin november

Wij hebben gisterochtend dan eindelijk onze ieniemienie spruit mogen bewonderen :) Hij was zo klein dat ze het (helaas) met een gewone echo niet kon zien, dus moest het inwendig. 1,18 cm is het, maar met een heel krachtig hartje. Was erg leuk om weer te zien en nu durven we toch echt wel te gaan genieten aangezien de VK aangaf dat met zo'n echo de kans klein is dat het nog mis gaat :)Morgen gaan we het aan onze schoonouders en broers en zussen vertellen en dan nog 4 weken onze mond houden tegen de rest (al heb ik het idee dat sommige mensen het wel al door hebben).Zijn er nog meer mensen die deze week naar de verloskundige gaan?

Fijn wanda! Wat een goed nieuws, hoe waren de reacties van je schoonouders, broers en zussen?

Toevallig gebruiker60281, ik mag ook dinsdag naar de vk!

Leuk leuk leuk, nu de rest nog!! :) Allemaal even plaatsen hoe het was he!
Wij hebben dinsdagavond de echo gehad, zou precies 7 week zijn volgens mijn eigen berekening en zei gaf ook aan ongeveer 7 week. Aangezien we eerder heen gingen dan ik eigenlijk zou, hadden ze me gewaarschuwd dat er misschien nog geen hartje te zien was en het misschien inwendig moest, daar ging ik dus ook maar van uit. Maar dat was niet nodig want we zagen met de gewone echo een mooi hartje kloppen! Helaas moet ik wel naar de gynaecoloog i.v.m. mijn chronische darmontsteking. Maar gezien ik weinig klachten heb daarvan, kan het zijn dat de gynaecoloog alsnog zegt dat ik gewoon bij de verloskundige mag blijven, maar dat zien we dan wel! Nu wachten op een uitnodiging in het ziekenhuis dus. En verder leven op het roze wolkje, want heb nog steeds geen klachten. Moet maar even afkloppen geloof ik...

Hoi ik ben nu bijna 10 weken zwanger van mijn eerste kindje eerste paar weken last van misselijkheid wordt nu gelukkig beter 26 oktober uitgerekend, nu alleen een flinke keelontsteking te pakken mag alleen geen medicijnen alleen veel drinken en waterijsjes verder niets

Wat een goed nieuws!! Een goede echo met een kloppend hartje...
Ik mag as woensdag naar de vk. Ik hoop ook van een duidelijk hartje te horen. Ik voel me zo onzeker wat dat betreft. Naast moeheid, en meer vaginale afscheiding heb ik nergens last van.... Ben zo bang voor een eventuele negatieve echo. Dat is echt het laatste wat ik wil... Ik wil na 7 weken en 4 dagen die roze wolk ook wel eens ontmoeten.
Mijn schoonmoeder en schoonzus zijn inmiddels op de hoogte en die waren super blij!!

Fingers crossed!!

Terug
Bovenaan