Uitgerekend begin november

Ik krijg bij 8,5 week een echo. Gelukkig wel zeg. Ik hou het zelf ook niet vol om dan nog langer te wachten. Je wilt toch graag het hartje horen en weten waar je aan toe bent.....

Bij mij is het aanstaande dinsdag VK dag, zit dan ook bijna op 8,5 weken. Dus iedereen ligt toch zo'n beetje rond dezelfde periode voor de eerste echo. Heb inderdaad ook dat gevoel dat echo toch een bevestiging is dat het allemaal goed zit, en ik ben heel benieuwd.Hoe dichter het bij komt hoe spannender het eigenlijk wordt. Gelukkig ging deze week wel redelijk snel voorbij :)

@Dw1987 fijn om te zien hè dat er echt iets zit?

@wilow85 Mijn schoonmoeder heeft heel de buurt bijelkaar gegild (terwijl het kleinkind nummer 8 is Hahaha) Mijn broer en schoonzus hadden het wel een beetje door Dus voor hun was het een leuke bevestiging. En ook de broers en zussen van mijn vriend zijn super blij Nu maar hopen dat ze hun mond kunnen houden :)

Ha dames, ik heb een vraag. Ik heb af en toe was roze afscheiding en wordt daar wat ongerust van. Ik lees overal dat het geen kwaad kan, maar toch. Iemand ervaring mee?
X

Hey @wilow85,
Ik heb geen ervaring met roze afscheiding. Ik heb sinds de zwangerschap wel meer vag afscheiding maar gewoon wittig, neutrale kleur. Je had morgen toch een afspraak bij de vk? Vraag je het haar!!
Ik mag as woensdag naar de vk. Ik hoop dat alles goed is. Vind het erg spannend...
Ik wens alle andere dames ook succes met de vk!!
Nog een vraagje, begint jullie onderbuik, gebied onder de navel en boven de schaamstreek ook al te groeien?? Die van mij wel, niet heel erg, maar het begint wel... Ik heb zelf een love randje bij me navel en die begint al minder uit te steken haha... Heb normaal maatje 36,38.

Heej gebruiker 907377, ja morgen inderdaad een afspraak bij vk en vraag het haar zeker. Vandaag nog geen last gehad dus was denk ik toch een gesprongen adertje ofzo. Zorgen zijn in ieder geval een beetje minder. Veel plezier woensdag! Mijn onderbuik onder mijn navel begint ook al een beetje te groeien, heb ook maatje 36-38, en sport ( dansen) altijd veel dus heb veel buikspieren maar daar komt nu toch een heel klein buikje doorheen. Maar nog niet echt heel erg, pas alle broeken nog gewoon.

@wilow85 en @gebruiker907377 hier inderdaad ook een klein beetje buikverandering. Had normaal niet zo'n randje, maar die komt nu wel haha. En heb nu vooral last van opgezette buik. Heb overigens ook een beetje roze afscheiding gehad ongeveer 1.5 week geleden. Heb me er ook niet te druk overgemaakt en afgewacht hoe het bij de vk was. Heb er ook niet na gevraagd, gezien ze toch vast aan zouden geven dat het een adertje of oud bloed was o.i.d.. En gezien het verder goed leek. @rjsj het klopt inderdaad dat ik vroeg had, maar had anders pas a.s. woensdag gehad en dat was ook pas bij 8 weken geweest..afspraak werd vervroegd omdat ik dus dacht dat ik oog in oog zou staan met mn schoonzus woensdag. En ze hadden plek over. Dus heel normaal dat je nog niet bent geweest! En komt vast goed! Hangt natuurlijk ook af van de drukte bij de VK. Als ik vorige week niet had gekund had ik pas volgende week heen gekund en was het zelfs later geweest. Heb inmiddels ook bericht van de gynaecoloog gehad, 13 april mogen we weer heen. Dus dan zou ik 10 weken zijn! @wanda0018 inderdaad leuk om het in het echt te zien. Wel een voordeel dat ik dan dus al de 2e echo heb :). Wanneer heb jij je 2e afspraak? Maar hoop toch ook dat ze zeggen dat ik daarna terug mag naar de verloskundige i.p.v. dat ik bij de gynaecoloog blijf..

@Wilow85 Fijn dat het al minder is! En veel plezier morgen!Mijn buik was twee weken terug erg opgezet (waarschijnlijk door mijn darmen ofzo) maar dat is nu weer minder en ik pas dus al mijn broeken nog. Bij mijn vorige zwangerschap zag je het pas echt met 20 weken, ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt! @dw1986, woensdag over 3 weken hebben we een afspraak voor de combinatietest. De week daarna mogen we weer naar de verloskundige en krijgen we ook alle uitslagen. We nemen aan dat alles natuurlijk goed is, dus na die afspraak gaan we het dan eindelijk ook aan iedereen vertellen. Ik heb al een leuk idee gezien op internet om het bekend te maken. Nu nog even fotoshoppen met een foto van onze dochter :)Iedereen die deze week naar de verloskundige mag, Veel plezier!

Terug
Bovenaan