Uitgerekend begin november

Hey meiden,

Afgelopen donderdag heb ik de intake gesprek gehad bij de Vk. Morgen mag ik weer heen voor de echo.
We gaan het met Pasen tegen de familie vertellen. Ik ga met mijn zoontje koekjes bakken en die gaan we versieren met roze glazuur en dan met van die blauw/witte stooisel erover heen.
Eens kijken hoe snel ze het door hebben ;)

Iedereen veel plezier bij de vk :)

Groetjes

@Wanda0018, op basis van welke argumenten heb jij/ hebben jullie gekozen voor de combinatietest? Mijn voorkeur gaat hier ook naar uit, maar een echte beslissing is hier nog niet genomen. Ik had namelijk op internet gelezen dat het een kans berekening is en dat de uitslag vaker negatief dan positief is, terwijl de baby achteraf kern gezond is. Je gaat dan vervolg onderzoek doen, en dit brengt behoorlijk wat spanning met zich mee... Persoonlijk zou ik geen vruchtwaterpunctie of vlokkentest willen doen ivm de kans op een miskraam. Mogelijk dan de nipt test, weet alleen niet of dat hier ook word gedaan. Vind dit onderwerp nog lastig en we staan nog wel voor moeilijke beslissing. Je wilt natuurlijk niets liever dat de baby gezond is...

Hallo allemaal,

Druk weekje gehad, en inmiddels al een zichtbaar buikje aan het krijgen. Ik heb dan ook geen maatje 38 ;) en heb van mezelf al een klein buikje, maar die is nu behoorlijk op aan het zetten. Wordt harder en ronder. En heb al sinds week 6 ongeveer positie kleding aan. Ik ben vandaag 7.3 weken. En heb woensdag de echo!! Ben zoooo benieuwd! :D hopelijk een mooie duidelijke echo :)

Verder vooral in de ochtend echt beroerd eraan. En sinds 7 weken s avonds of s nachts honger... ik laat jullie weten hoe de echo ging.

Hoi hoi!

Vandaag de eerste echo gehad! Nog heel klein maar al wel een kloppend hartje te zien!
Heel mooi om te zien dus.
Ik zou nu 7 weken en 1 dag zijn, al denk ik zelf dat ik 8 weken ben.. maar goed.

Groetjes Wendy

Hoi hoi ik ben hier ook nieuw.. ik denk dat ik 6 weken zwanger ben.. weet het niet precies omdat ik twee keer een eisprong gevoeld heb.. heb een afspraak op 4 mei voor mn eerste echo.. pfff wat duurt dat nog lang zeg.. kan niet wachten..

Hallo, Ook hier gster ee goede eerste echo gehad. Mooi het hartje gezien en precies zover als dat ik dacht. Dus nu 8 weken en 2 dagen. Heel erg mooi om te zin en hele fjne verloskundige. Helemaal happy :)

Terug
Bovenaan