uitgerekend eerst week Augustus 2018

Ik heb vanmiddag een echo! Super spannend. Heb er heel veel zin in, maar stiekem ook nog wel een beetje eng. Hopelijk is alles goed. 

@Sproet86
Gelukkig gaat het een stuk beter. Volgens de arts was
het innestellingspijn. Het is mijn eerste dus 
alles is zo nieuw! Al moet ik zeggen dat ik 
2 augustus nog wel erg ver vind klinken ☺️
@ann hoe was je echo?? 

@ gerina: dat is een heftige job! Goed dat je voor jezelf kiest. 
@ Ann: hoe was je eerste echo? Kun je al wat zien? Ik mag maandag en weet niet wat ik kan verwachten dus ik ben nogal nieuwsgierig. ?

Hoi allemaal,
Ik ben 31 juli uitgerekend maar ik sluit beter aan bij het augustus topic denk ik. Ik heb morgen mijn eerste echo vanwege bloedverlies vorige week. Oh ik vind het zo spannend, hoop zo dat ik goed nieuws krijg morgen! Ik heb namelijk helemaal geen misselijkheid of gevoelige borsten, ik heb wel al last van lage rugpijn en een wat hardere ‘onderbuik’ noem ik het maar even. 
Hoop dat ik een oog dicht kan doen vannacht en dan moet ik ook nog wachten tot 4 uur morgen middag.
Groetjes ERZ

Spannend @ERZ. hoop op een mooie echo vanmiddag! Wel lastig als je al zo in spanning zit en dan nog zo lang moet wachten! Succes nog even!
ik ben ook wel benieuwd naar de echo van ann!

pff ik moet nog 2 weken wachten. Duurt lang! 

Hallo dames! Ik wil vandaag nieuwe olie/crème kopen voor mijn huid, hebben jullie een suggestie? Ik heb last van enorme droge huid en natuurlijk om (al is het maar een beetje) striae tegen te gaan. Ik weet dat je er vrij weinig aan kunt doen maar wil mijn huid zo goed mogelijk verzorgen en natuurlijk verwennen :)

Echo was goed!! ? kleintje zat helemaal tegen de wand geplakt haha. Lekker verstopt tussen de dooierzak en de wand. Hartje klopte, volgens eigen berekening 6+2, volgens echo 6+1 dus had ik redelijk goed. Vruchtje was 4.1 mm. Ik was er helemaal ondersteboven van.  
Ik wens iedereen veel succes met de eerste echo! 

Ann wat fijn zeg! Dan schelen we niet veel, ik ben volgens eigen berekening 6+3! Vanmiddag heb ik mijn eerste echo en hoop ook zo enthousiast te kunnen zijn straks. Ben ontzettend zenuwachtig door vorige week, ben zo bang dat er niks meer zit.. Ook omdat ik gewoon weinig tot geen symptomen heb.
We zullen het zien vanmiddag!

Terug
Bovenaan