uitgerekend eerst week Augustus 2018

De eerste echo s alweer. Ik heb deze pas met 8 weken :(. Wilde  ze mij ook eerst nog ma de kerst plannen.  Nee  dat gaan we niet doen haha. Fijn dat alles goed is Ann. 
Pff ben al 2 weken moe en heb last van een zeurende buik. En een aantal dagen om6uur uit bed dat werkt ook niet goed tegen mijn moeheid. Bijna weekend !! Hebben jullie ook zn sterk reukvermogen en als ik in de supermarkt loop wordt ik zo misselijk. Vriend had afgelopen week patat gehaald , ik was te moe om te koken. Ik ruik die patat en wordt opeens misselijk 5 minuten later was het weer over en kon ik beginnen aan de maaltijd haha. Als ik er nu weer aan denk (die geur) wordt ik zo weer misselijk. 

Ik moet me helaas weer afmelden hier. Ben net terug van het ziekenhuis. Heb helaas een vroege miskraam gehad. Baarmoeder was helemaal leeg.
Nu maar weer snel aan de slag en hopen dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed blijft zitten!
Jullie allemaal een fijne en mooie zwangerschap gewenst!
Liefs ERZ

Oh nee!! Wat ontzettend rot ERZ. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben. 

Ah nee EZR :( had zo gehoopt op een mooie echo voor jou. Sterkte voor nu en ik hoop dat je snel een goede zwangerschap hebt!

fijn dat jouw echo goed was Ann! 
Ik heb ‘m ook pas met 8 weken. Nog 2 weken geduld. De tijd kruipt...

Oh wat jammer ERZ! Ik duim voor je dat het de volgende keer idd wel goed gaat.
Ann wat fijn dat alles goed is bij jou! Hopelijk krijg ik maandag ook zon mooi nieuws! Wanneer heb je de volgende echo? 
Mijn reukvermogen begint nu ook overuren te draaien. Zwetende mensen ruiken echt verschrikkelijk ?

Hoi allemaal!
Als eerste proficiat allemaal!! wat leuk om te lezen hoe t anderen in dezelfde situatie vergaat! Ikzelf heb 26 nov positief getest! Het is ons eerste kindje en we vinden het su-per spannend!
wij hebben 19 december de eerste echo.. t liefst wil ik het nu al van de daken schreeuwen, maar we willen toch wachten tot kerst. Dan zijn onze ouders en broer/zussen aan de beurt=) wanneer we het de rest vertellen weten we nog niet!

Spannend!!

Hallo allemaal! 

Ook ik sluit me graag aan! Juff, we gaan gelijk op volgens mij: heb 25 november positief getest en 19 dec ook de eerste echo voor (hopelijk) ons 1e kindje!

Vind het enorm spannend, heb al 2x een miskraam gehad dus dat maakt me nu wel wat onzeker (positieve ervaringen zijn welkom!! :)). De tijd tikt echt zoooo langzaam voorbij. Kan niet wachten tot de 12 weken voorbij zijn.. 

Leuk om zon groep te hebben en elkaar te kunnen volgen! 

Terug
Bovenaan