uitgerekend eerst week Augustus 2018

Hi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Ik sluit me ook bij jullie aan, 9/8 ben ik uitgerekend. 
Naast dat jullie het weten, weten mn ouders het en de augustus groep op fb.
De 23ste heb ik mn eerste echo, spannend!

@Marie701, 22 december heb ik de volgende echo. Dat wordt dan de eerste bij de verloskundige. De afgelopen 2 echo's waren bij de gyn in het ziekenhuis. 
Welkom voor de nieuwe dames en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Hi! Ik sluit me ook aan. Officieel volgens mijn eigen berekeningen 30/7 uitgerekend, maar gisteren eerste echo gehad en toen schatte e net 6 weken (terwijl ik6+3 dacht), zal erom spannen juli of augustus. Met de termijnecho weten we meer :). Er was in ieder geval hartactiviteit en ze was er tevreden over, dus ik ben in de wolken. Blijft het natuurlijk allemaal spannend vinden, 21 december nog een echo. Wel fijn zo voor de kerst ?.
voor alle dames die ook zwanger zijn; gefeliciteerd!! Zijn er al meer met een vroege echo?

leuk Saartje! Gefeliciteerd!
nou ik was bang dat ik te weinig symptomen heb.. maar nee hoor, gisteren al zwaar misselijk en vandaag heb ik nieuwe vrienden gemaakt. Meneer emmer, mevrouw wasbak en meneer toiletpot. 
Ik moet de eerste ook bij de Gyn Ann, ben benieuwd of ik later naar de vk mag of bij de Gyn moet blijven. Ach ja, we zullen wel zien. Maar je mag al snel weer naar je wondertje kijken dus, leuk!

Hoi allemaal,

Geficiteerd. Ik ben als het goed is 7 augustus uitgerekend van ons 4e wondertje.
Totaal niet gepland, onze 3e is net 4 Dec 1 jaar geworden.  En op haar verjaardag een dikke vette streep op mijn test.
Onze oudste  is 6 jaar, de middelste 4 jaar en de jongste is dus net 1.
Ik voel me verder prima. Nog nergens last van.
Groetjes

Terug
Bovenaan