uitgerekend eerst week Augustus 2018

Bah Kikum ? sterkte

@shg leuk! Hier ook de vierde en ook niet gepland. Al is t wel onze eigen schuld haha
Heb 2 zoons van 5 en net 4 en een dochter van anderhalf. 

@sproet war leuk. Hier ook onze eigen schuld. 
We hebben de kinderen met bijna de zelfde leeftijd.  Leuk!!
Mijn man twijfelt nog wel of hij het wel wil houden ??
Ik heb de keuze voor mij zelf denk ik al wel gemaakt.  Het is een hele verandering en we moeten ons heel erg aanpassen. Maar het is toch je kindje, toch?!

Ja dat heeft mijn man ook als optie genoemd, omdat ik er niet gelijk heel blij mee was. Maar ik zei gelijk nee. Dit kindje mag er ook zijn en we gaan er net zoveel van houden. Net wat je zegt, het is je kind! :)
ik denk dat je eerder spijt zult krijgen dat je het eventueel weg laat halen dan dat je straks vier kinderen hebt ?
ik hoop dat je man straks ook niet meer twijfelt!

We hebben het mijn schoonouders vertelt en ook hun gevraagd naar hun mening. Mijn schoonvader zei ook dat we niet moeten onderschatten wat voor impact het heeft als je de zwangerschap zou afbreken. 
Het zijn ook meer de praktische redenen die we hebben.  Het moeten verhuizen, andere auto. Ik werk nu 3 dagen met 4 kinderen wil ik da't echt niet meer. Dan werk ik voor de opvang. Dan blijf ik net zo lief thuis bij de kinderen. 
Het is zo moeilijk. Maar aan liefde zal het niet liggen. Dat is 1 ding wat zeker is...

Ja zijn hier ook de praktische dingen. We moeten zeker een andere auto of een auto erbij. Maar we hebben nog 3,5 jaar een leasecontract. Dus dat is echt nog een dingetje. 

En we moeten gaan verbouwen. De hele zolder staat nu vol met allerlei troep. Daar moeten we kamers gaan maken. 

Liefde is het belangrijkste toch! Uiteindelijk komt het allemaal goed ?

Ik werk ook niet. Precies om dezelfde reden, alles zou naar de opvang gaan. Ik vind t alleen ‘jammer’ dat het nu nog langer duurt voordat ik zou gaan werken

ik vind het wel allemaal heel onwennig nog. Bij de andere 3 leefde ik naar de zwangerschap toe en nu viel ik er midden in ofzo. Geen keuze en geen spanning. Maar voel nu wel de spanning voor de eerste echo. En dat duurt nog zo lang!

Dat onwennig heb ik ook. Ik kan ook nog niet wennen. Je valt er idd zo midden in  eigenlijk wel jammer.  Bij de andere 3 leefde ik er zo naar toe en was ik zo blij als ik een positieve test had.  Nu voel ik een soort van schuldgevoel naar dit kindje, omdat het niet gelijk gewenst is. 

Hoii! Ik ben nieuw!
22 oktober voor het laatst ongesteld geweest. . Afgelopen maand 2 positieve tests.. 
Woensdag naar de dokter.. Zo spannend  (1e  keer)
Super fijn zo een forum voel me nu wel soort van alone

En iedereen hiero ook gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan