Uitgerekend eind juli 2019

Ik had bij de actiontest vaag streepje en kruidvat heel duidelijk. Twee dagen later bij actiontest ook heel duidelijke streep, net zo donker als controlestreep. Ik weet ook niet goed of t wat zegt. Komt vast goed Bloompje. 
Zo ik ben uit eten geweest en ik lijk ni wel 6 maanden zwanger, mn buik puilt uit, knap bijna uit mn panty. Ook als ik een tijdje wandel zwelt mn buik op. Sochtends niks te zien. We maken nu elke dag een foto van mn buik om er later een grappige stopmotionvideo van te maken hoe ik opzwel haha.
Dus wel wat last van mn darmen, maar nier zo ziek en trillerig, wat onwijs vervelend! Sterkte, hopelijk zwakt het af. 

Gefeliciteerd allemaal!
ik sluit mij graag bij jullie aan :) woensdag positief getest. Daarna test met wekenindicator gedaan die gaf 2/3 aan. Dus zal nu rond de 5 weken zwanger zijn en eind juli uitgerekend zijn.
12/12 heb ik een intake bij de verloskundige en de 1 e echo.

Herkenbaar @lepeltjelepeltje! Af en toe lijkt het net alsof ik al op de helft ben Hahaha.
Gefeliciteerd @pepperi!
Ik heb net getest met ClearBlue en had een dikke vette plus hoor :d ik wilde eigenlijk halen waarop staat zwanger maar ik heb naast mijn bril gekeken en kwam blijkbaar met deze thuis. Ook goed! De ClearBlue lijkt me namelijk wel wat betrouwbaarder dan de rest (ze zijn ook niet voor niets zo duur denk ik dan) dus geen zorgen meer!!!! 

Hier ook eind Juli :) Waarschijnlijk 26ste. 
18-11 voor het eerste getest en toen een week iedere ochtend getest omdat ik het niet kon geloven haha... 
Allemaal verschillende testen gedaan voor de zekerheid, action (early en gewoon), testjezelf en uiteraard nog even de clear blue digital. 
17-12 voor de eerste echo... spannend! ik denk dat ik dan ook pas echt geloof dat ik zwanger ben... 

Ik kan me ook aansluiten afgelopen donderdag (de 22ste) een positieve test in handen. Volgens de berekening uitgerekend op 29 juli.
Verder nog nergens noemenswaardig last van gehad. Alleen af en toe wat zuurbranden.

@siertje haha ik test tot nu toe ook steeds iedere dag hahah!!
Spannend eerste echo he! Ik ben net de verloskundige gebeld en ik heb volgende week vrijdag al m'n eerste echo (7dec) echt vlot al! Dan zit ik op 6 weken maar zo werken ze blijkbaar. 

Hallo dames,
Wij zijn 27 juli uitgerekend. Positieve test op mijn verjaardag gehad, het mooiste kado ooit! Vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. 1e keer zwanger na 3 jaar, via ivf.. wat ben ik bang dat het mis gaat.. vorige week leek ik wel alle kwaaltjes te hebben en nu wat minder..  ieder pijntje of steekje maakt me bang maar als ik niets voel dan ben ik ook bang... Toch probeer ik er ook van te genieten en het een beetje los te laten.. 12 december de eerste echo.. wat duurt het wachten lang! Ligt dit echt aan mij of zijn er meer die zo onzeker zijn? 

Terug
Bovenaan