Uitgerekend eind juli 2019

@bloompjee hahaha dat deed ik tot vandaag ook.. maar mijn vriend en mijn beste vriendin zeiden dat ik het nu toch echt maar moest gaan geloven en niet zo panisch moest doen. 
Ja eerste echo lijkt me super spannend.. jij mag al snel dus!! ik pas met 8,5 week ongeveer... moet dus echt nog even een poosje geduld hebben :(

Gefeliciteerd alle nieuwe dames! 
Hier ook erg onzeker omdat ik vrijwel geen klachten heb en niks voel! Maar af en toe ook ziels gelukkig dat er iets in me groeit..  wisselende moods horen er ook bij zeggen ze :) 
10 december de echo en het lijkt een eeuw te duren..nog 2 weken! 

Fijn om te lezen dat iemand hetzelfde ervaart als ik @anneke...
Het ene moment ben ik echt gelukkig en straal ik als nooit te voren, en het andere moment ben ik ontzettend bang, en vind ik alles super spannend... 

Ik denk dat het er allemaal bij hoort de onzekerheid! We voelen ons nu al verantwoordelijk voor wat er in ons groeit. En ik denk dat de zorgen wel blijven ongeacht hoever je bent. En straks helemaal als de baby geboren wordt.
Toen ik de verloskundige belde vroeg ze wanneer mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Dat was 22 oktober. Ze zei oh dan ben je 5 weken. Gerekend vanaf 22okt tot nu is dat ook zo. Maar mijn ap geeft aan 4+3 terwijl ik ook 22okt had ingevuld van eerste dag van laatste menstruatie. Afgelopen vrijdag was mijn nod. Dus ik snap er nu niks meer van wat ben ik nou ? 

@bloompje de verloskundige zei bij mij niets over hoe lang ik was.. ik heb het voor nu gewoon zelf uitgerekend (ook na info op internet). 19 okt was mijn eerste dag van de laatste menstruatie. Wat betekend dat ik 26 juli uitgerekend zou zijn. Jij dan 29? Dat zou betekenen dat je nu precies 5 weken zou zijn. Maarja, dat kan na de echo nog altijd anders worden :) Want met deze berekening gaan ze uit van 14 dagen tot aan je ovulatie.. (wat bij mij volgens mij al niet klopt)

Terug
Bovenaan