Uitgerekend eind juli 2019

Iedereen gefeliciteerd..zo grappig dat koud hebben..had dat de eerste x volgend mij niet..wist ook niet dat het een bekend symptoom was.

Nee dat wist ik ook niet  haha kan me daar vorige keren ook niks van herinneren,maar het valt nu ineens op .
Ik zie ook dat ik geen naam heb haha,
Dus bij deze Angelique .
Groetjes

Hoi hoi,
Ik hoop dat ik mij ook mag melden bij dit groepje ! Ik ben 22 en dit is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal erg spannend en bijzonder, ik ben nu 5.5 week. 29 november mag ik voor het eerst langs bij de verloskundige ?
Groetjes !

Hoi hoi,
Ik hoop dat ik mij ook mag melden bij dit groepje ! Ik ben 22 en dit is mijn eerste zwangerschap en vind het allemaal erg spannend en bijzonder, ik ben nu 5.5 week. 29 november mag ik voor het eerst langs bij de verloskundige ?
Groetjes !

Welkom aan een aantal nieuw koers. 
Koud hebben herken ik totaal niet. Ik heb juist een soort van opvliegers terwijl ik normaal een kou kleum ben. 
Enorm gevoelig voor luchtjes ben ik wel weer. Vandaag verhuisd bij mijn zwager. Die zorgde niet echt goed voor zichzelf dus was niet overal even fris. Daarnaast was hij al een aantal weken weg. Oh man ik ging een aantal x bijna over mijn nek van de luchtjes daar. 
We hebben behoorlijk veel gedaan. Gesjouwd, gesloopt  vloerbedekking verwijderd en behang afgekrapt. Aan het einde van de dag buikpijn. Dat is na avond eten weg getrokken maar nu ik op bed lig weer terug. En ik heb ontzettend pijn in mijn heupen. Hele nare zeurende pijn. Hopelijk trekt dat snel weg. 

Ik ga ook maar niet mee praten :) ik heb het ook erg koud tot op het bot aan toe en loop dan ook helemaal te klappertanden. Verder met vlagen een weeig gevoel. Ik kan me best voorstellen dat als mijn hcg hoger wordt dat ik daar misselijk van kan worden.
Na hoelang testen hadden jullie dat het streepje een stuk donkerder was? Gister en vandaag nog een licht streepje. Ben nu 4 weken zwanger. Ik denk dat wij het vanavond alleen aan mijn moeder gaan vertellen. Als ik dan misselijk wordt kan ik haar om advies vragen haha

Hai bloompje

Ik had achteraf gezien vorige week maandag al een positieve test ,maar ik had geen geduld en dacht halverwege de test (Kruidvat)..wordt niks ik zie het al en hup de prullenbak in haha..
Woensdag weer een test gedaan want voelde me toch niet geweldig en bam ,vrijdag nog een keer en weer bam ..(donker streep)
Toch maar even de prullenbak ingedoken en ja hoor ook die bleek positief te zijn (licht streepje )

Terug
Bovenaan