Uitgerekend eind juli 2019

Probeer op verschillende sites even te checken via de eerste dag van je laatste menstruatie.. bij mij kwam er overal hetzelfde uit.. 
Misschien dat dat iets duidelijkheid geeft.. En anders echt afwachten tot de eerste echo dan weet je het zeker

Ik denk Indd dat wat @siertje zegt dat de verloskundige uit gaat dat 14 dagen na je menstruatie je ovulatie is. Dan zou het kloppen wat ze zegt maar mijn ovulatie is op dag 21 en heb een lf fase van 12 dagen. En op internet gaan ze uit dat je eisprong 14 dagen VOOR je NOD is wat bij mij ongeveer klopt dus dan zou ik nu 2 weken zwanger zijn + 2 weken erbij omdat ze dat er altijd bij rekenen. Dus ik denk dat internet gelijk heeft ben ik achter gekomen. Maar wel fijn dat ik nu eerder mag komen omdat ze een reken foutje hebben gemaakt? ben alleen wel bang dat er met 6 weken niks te zien is en dat ik bang wordt.. 

@bloompje ik denk zelf dat ik minder lang zwanger ben, omdat mijn cyclus meestal tussen de 31 en 33 dagen lag. Dus kan nog sowieso 3 tot 5 dagen verschil in zitten denk ik.. Maarja, we gaan het allemaal wel meemaken bij de echo ;) 

[quote quote=10136806]Hallo dames, Wij zijn 27 juli uitgerekend. Positieve test op mijn verjaardag gehad, het mooiste kado ooit! Vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger. 1e keer zwanger na 3 jaar, via ivf.. wat ben ik bang dat het mis gaat.. vorige week leek ik wel alle kwaaltjes te hebben en nu wat minder.. ieder pijntje of steekje maakt me bang maar als ik niets voel dan ben ik ook bang… Toch probeer ik er ook van te genieten en het een beetje los te laten.. 12 december de eerste echo.. wat duurt het wachten lang! Ligt dit echt aan mij of zijn er meer die zo onzeker zijn?[/quote]
Aahw wat mooi, gefeliciteerd. Het is je zeer gegund. 

[quote quote=10136805]@siertje haha ik test tot nu toe ook steeds iedere dag hahah!! Spannend eerste echo he! Ik ben net de verloskundige gebeld en ik heb volgende week vrijdag al m’n eerste echo (7dec) echt vlot al! Dan zit ik op 6 weken maar zo werken ze blijkbaar.[/quote]
Wow supersnel al. Gek, bij mij zeiden ze juist dat ze pas een echo doen met 8 weken omdat ze anders te grote kans hebben dat ze nog niks zien. Maar volgens mij gaat het hartje bij 6 weken kloppen, dus misschien dat ze gewoon wat voorzichtig zijn bij mijn praktijk?

Hebben jullie last van zwangerschapsynptomen ? Ik totaal niet ... Hoe gek het ook klinkt, maar omdat ik me "normaal" voel heb ik totaal niet het idee dat ik zwanger ben. Zit nog steeds op die testen te kijken of het wel klopt haha
Helaas wel vandaag van dokter te horen gekregen dat ik een blaas ontsteking heb waarvoor in nu een antibiotica van den week moet volgen, super vervelend maar hoop dat het super snel overgaat ( misschien is dit wel een symptoom ??) 
Fijne avond !

Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames :) probeer er lekker van te genieten! 
Auw blaasontsteking is niet leuk! Maar door verandering hormonen en bacteriën in de vagina kan het misschien wel een symptoom zijn! Ik herken je verhaal hier ok nog geen symptomen af en toe denk ik gelukkig maar ma ar ik vraag me ook echt af of ik wel zwanger ben! Morgen vroeg komt de vrouw van moeders voor moeders Langs ook zij gaat een testje doen op hcg hormoon  dus ik ben benieuwd ? 

Gefeliciteerd allemaal ?
Ik herken t wel hoor dat wisselend superblij en angstig. Kan me voorstellen dat het nog spannender is als je er lang over gedaan hebt. Ik heb het nu wel minder dan bij de eerste moet ik zeggen. 
Ik mag 11 december voor de eerste echo. Ik moet helaas onder controle bij een gynaecoloog.. 
Ik heb me ook opgegeven voor moeders voor moeders, vorige keer ook meegedaan. Nog meer mensen die dit gaan doen? 

Terug
Bovenaan