Uitgerekend eind juli 2019

@bloompje ik had eigenlijk gelijk al een vrij duidelijke streep, na 2 dagen nog een keer getest met een ander merk en ook toen een duidelijke streep.. daarna niet meer getest haha. Ik denk als je over 2 dagen weer test dat hij wel veel duidelijker moet zijn!

Hebben jullie ook last van je darmen ?Trage darmen , ik heb zelfs echt last van obstipatie en zit al aan de zakjes poeder , ook zo opgeblazen gevoel . Ik herken dat nog wel van m'n vorige zwangerschap maar vervelend is het wel ..
Vanochtend ook zo ziek ,trillerig etc zou m'n dochter naar haar werk brengen maar durfde de auto niet in te stappen dat wordt nog wat aangezien de jongste toch echt na school moet doordeweeks .
Bij ons weet niemand het nog behalve m'n dochter maar weet niet hoelang we dat nog stil kunnen houden ..
Ik ga nu oppad met flesjes water en crackers haha

Ik had ook direct een heel duidelijke streep. Heb ook maar 1 te gedaan was wel duidelijk. 
@hierboven ik juist helemaal niet terwijl ik dat normaal wel heb. Gek hè. 

Hier ook Juli 2019, ik denk rond de 21ste. Ik ben zwanger van de 3e. De eerste zwangerschap was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Een eileider en eierstok is toen weggehaald. Daarom krijg ik altijd een vroege echo. Dinsdagmiddag heb ik de echo!

Hier ook eind Juli! Vrijdag getest met de uitkomst 2-3 weken (dus volgens Google, die inmiddels mijn beste vriend is, 4-5 weken), morgen de verloskundige bellen. Dit wordt, als alles goed gaat, onze eerste en we zijn er zo blij mee maar ik ben ook erg bang dat eet mis zal gaan.. Op de zus van mijn vriend na (die toevallig een paar dagen voor mij had getessd en de uitslag direct deelde, waarmee ik dus gelijk ben) weet nog niemand het maar ik zou er wel de hele dag over kunnen praten. M'n vriend wordt er nu al gek van, haha, dus fijn het hier met "gelijkgestemden" te kunnen delen. 

Ik had pas na goed een week overtijd een duidelijker streep bloompje. Met de Kruidvat test 2 v 5.
Spannend mommydw wel fijn dat je zo op tijd een echo krijgt 

Thnx meiden! Hoop dat ik volgende week ook een knal test heb. Zwanger = zwanger maar toch wil je gewoon een knal streep heben hahah.
Ik denk dat het komt dat ik een vrij korte lf fase heb en dus latere innesteling heb gehad en daardoor nog wat vroeg ben geweest met testen.
Ik test wel met ochtend urine maar drink wel veel water dus dat kan het ook zijn. Of ik maak gewoon minder hcg aan. I don't know. 

Ik had trouwens ook met kruidvat 2v5 getest @mandyvS
Ik lees alleen verschillende verhalen op internet dat hij soms al positief wordt met heeeeel weinig hcg en dat hij selfs al 6dagen voor nod getest kan worden. En sommige zeggen juist dat ze altijd bij kruidvat 2v5 vage streepjes hebben en bij andere merken duidelijkere streepjes. 

Terug
Bovenaan