Uitgerekend eind juli 2019

Verwarrend die twee topics, maar ik meld me ook maar hier :). Kleiner groepje is misschien ook wel fijn!
Ben denk ik rond 18 juli uitgerekend. Herkenbaar wat Dwaallichtje zegt, ben echt een open boek en moeilijk voor me te houden. Nu weet mn moeder en twee vriendinnen het. Volgend weekend vertel ik het nog een paar vriendinnen want dan zijn we toevallig samen (1 woont in t buitenland en ander gaat naar buitenland) en dan na die dinsdag als de echo goed was, mn vader en andere vrienden. Dan ben ik nog maar 8 weken, maar vind ik dat ik het lang genoeg geheim heb gehouden haha. 
Grappig dat jullie ook weinig symptomen hebbeb. Bij mij valt t ook nog mee! Of zou het pas later komen? 

Ik zag dit forum voorbij komen en wil me graag hier ook bij aansluiten als dat mag. Ik ben nu 6 weken zwanger. 10december de eerste echo. Dit is mijn eerste zwangerschap. Super spannend. Ik heb ook nog niet veel klachten al merk ik wel verschil met vorige week. Nu wat meer misselijk en moe en pijnlijke borsten. Maar echt overgeven gelukkig niet.

Inderdaad voor mij ook lastig om 2 topics bij te houden haha :)

Leuk mandy v S ik heb ook 10 december mijn eerste echo, ben nu 5 weken en 1 dag :)
klachten heb ik ook nog niet echt af en toe meen ik wel iets te voelen als misselijkheid, moe, of steekjes in mijn onder buik..
Heb wel last van hele vochtige afscheiding... (sorry voor de detais)

Ja inderdaad lastig om twee topics bij te houden. Wel fijn dat dit topic nog niet zo groot is dan kun je elkaar een beetje volgen en op de hoogte houden. 
Ben zo benieuwd hoe de echo's zullen zijn. Ik hoop voor ons allemaal op een goede echo. 
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag en als je dat wilt delen natuurlijk :) ik zelf ben net 30 

hallo Mandy,
Ik ben 28 :) en wij dachten in oktober nu zijn we er klaar voor.. dus gestopt met de pil.. en meteen was het raak
Hoop ook echt dat het allemaal goed gaat komen.
Vind het echt ontzettend spannend!

Super zeg Anneke dat het meteen raak was. Bij ons duurde het even (4 maanden) maar blijkt dat ik een late eisprong heb (door ovulatietest achtergekomen) toen ik dat eenmaal wist was het in 1x raak. 
Ik vind het ook zo spannend. 10 december duurt voor mijn gevoel zo lang. Ik hoop dat het straks het wachten waard is.

Anneke dank je wel. Ja genieten komt ook wel goed hoor. Lijkt me zo leuk als ik het aan de oudste twee kan vertellen, ben zoooo benieuwd hoe die reageren.
Lepeltjelepeltje en Mandy gefeliciteert!
Wat betreft symptomen: ik heb bij de eerste nauwelijks lichamelijke symptomen gehad, alleen wat buikpijn af en toe en vreselijk vermoeid. Oh en heel gevoelig voor geurtjes. En verder de heerlijke moodswings
Bij de tweede iets minder vermoeid, maar wel wat misselijk. 
Nu voel ik me enorm opgeblazen en heb af en toe wat kramp. En ik merk dat ik ook weer heel moe ben. Nou was ik dat al een tijd want we zitten gewoon in een drukke periode maar het is nu toch anders... 

Oh ik ben 34.
Wij zijn nu zo'n 6 maand bezig geweest terwijl bij de eerste 2 het bij beide na stoppen met de pil nog 1 ongesteld en dan raak was.... 

Terug
Bovenaan