Uitgerekend eind juli 2019

Oh iedereen is best wel snel zwanger! Ik ben 31, maar 32 als ik beval. En mn vriend is 34, 35 als ie papa wordt. Dit is de eerste en het was ronde 3 na stoppen pil. Ronde 2 misgegaan bij 5 weken. Dus nu blijft ie hopelijk zitten en ik hoop heel erg op een gezond kindje! 
Vind het ook wel erg spannend hoe mn leven gaat veranderen met een baby. Denk dat maar een vijfde van mn vriendenkring al kinderen heeft of eraan denkt. En ik ben best bang voor de bevalling, maar misschien groei je daar naartoe?

Ik meld mij ook hier.vandaag pas positief getest maar volgens berekening word het 30 juli
Ik voel me zooooo raar.heb tot aan het testen toe buikkrampen en ongi gevoel gehad.en nu hebben we zekerheid en is de kramp weg.wel onderrugpijn en heb het ijskoud al dagen!ik hoop dat we allemaal hier ons verhaal kwijt kunnen en lekker kunnen kletsen etc.zo spannend allemaal !

@lepeltjelepeltje daar denk ik ook veel over na hoe het leven eruit gaat zien met een baby. Nu kun je nog makkelijk weg etc. En tja die bevalling ik denk er nu nog niet echt aan maar ik denk dat je wel goed begeleid gaat worden dus dat het wel goed komt. Veel mensen zeggen dat je de pijn vergeet zodra je de baby vasthoud.
@ansdave gefeliciteerd! Die klachten die jij beschrijft heb ik ook gehad. Vooral dat koud zijn. Ik had in het begin vaak koude rillingen en dit was dan ook een symptoom voordat ik kon testen waarvan ik dacht het kon wel eens raak zijn want normaal heb ik dat nooit.

Gefeliciteerd ook nieuwkomers :). Ik ben 28, 29 als ik uitgerekend ben. Was raak bij ronde 5 bij ons. Bij de eerste al direct de eerste. 
Het is ook heel spannend hoe je leven eruit komt te zien als je een kindje krijgt. Wij hebben al een dochter maar voelt toch weer spannend allemaal! De bevalling is niet iets waar ik me zorgen over maak. 
Grappig dat koud hebben had ik nog niet eens gekoppeld maar dat heb ik ook. Beetje misselijk en moe maar prima te doen. Bij de eerst had ik helemaal geen klachten. 
We hebben het mijn ouders gister verteld die waren zo blij ?. 

Gefeliciteerd allemaal! Ik hou het lekker bij dit topic vind het wel fijn dat het een wat kleiner clubje is. Ik ben 26, en bij ons was het de 7e ronde dat we ermee bezig waren.. en nu dus gelukkig raak!
ik heb nu wel af en toe wat krampen in mn buik, zelfde krampen als dat je ongesteld moet worden. Tis gelukkig elke keer na een paar minuten weer weg.
Ik krijg via de post een oproep voor de gyn, dus hoop dat ik die volgende week krijg! Wel ouderwets trouwens.. 

Hoi 
Ik meld me ook , ik ben 35 en heb al 2 kids een zoon van 6 en dochter van 17 .
Bij ons was het de 1e ronde raak en ben 30 juli uitgerekend,
Symptomen heb ik niet echt behalve trage darmen en koud heel koud .
Alleen m'n partner en m'n dochter weten het ..spannend .
Dinsdag bellen voor afspraak in het ziekenhuis.
(Ik ga nu even alles terug lezen )
Groetjes

Terug
Bovenaan