Uitgerekend februari 2020

Wauw wat een mooie verhalen allemaal dames!
Ik ben zelf van ons eerste kindje in verwachting en naar mijn berekeningen 8 februari uitgerekend. 
Vind het allemaal heel spannend, we hebben pas 8 juli onze eerste echo. Maar kijken er daardoor nog harder naar uit! 
Ben sinds een week dood ziek, kan niet eten en drinken dus erg slap op mijn benen. Ook al ziek moeten melden op het werk helaas. Gelukkig nu medicijnen en die slaan redelijk aan!

Wilde ook mee doen aan moeders voor moeders maar wij gaan zelf op vakantie 1 aug. En komen terug als ik als her goed is al 16 weken ben! Nog even afwachten dus. 
Geniet van jullie zwangerschap! Xx

Hallo dames ook ik ben in Feb uitgerekend zo rond de 23... Spannend zeg allemaal hoe voelen Julie je.. Ik heb nog niet veel klachten zit nu op 5 week.. Hoe is dat bij julie

Hoi!
Ook ik ben uitgerekend eind februari 2019 :)
In januari een miskraam gehad en nu gelukkig weer zwanger! Toen wel heel erg misselijk dus ik hoop dat dat nu niet ook gebeurt!

Hallo "nieuwe" dames, van harte gefeliciteerd !

@Maxmuis ik zit nu zelf ook op 5.2 weken dus we lopen gelijk :)

@Vino, ik heb zelf ook in februari/maart een miskraam gehad. Nu heb ik ook nog geen kwaaltjes maar ergens zou ik ze liever wel hebben zodat ik zou weten dat er iets gebeurt en hopelijk nu wel goed gaat.

Pfffffff, wat duurt het toch lang die eerste weken... voordat je een beetje zekerheid krijgt !!

Hallo februari-mama’s,
Ik ben niet zwanger: mijn oudste wordt in februari 4. Op 29 februari om precies te zijn! Realiseren jullie je dat 2020 een schrikkeljaar is...?! Dus wie eind februari is uitgerekend... ?
Ik was de 25e uitgerekend. 

Hallo allemaal! 
Ook ik mag mij hier aansluiten, volgens mijn eigen berekening 26 februari uitgerekend..
Ik vind het wel spannend..
Wij hebben al een zoontje van bijna 2.5 jaar.. en afgelopen maart helaas een miskraam gehad bij 11 weken.. 
19 juli 1e echo staan! Spannend! 

Oh wat grappig van dat schrikkeljaar! 
Iedereen die nieuw is; welkom! Ik heb volgende week woensdag een echo! Ben erg benieuwd. Ben nu 6+4 en vre-de-lijk hormonaal. Ben net weer een puber met mn debiele gedrag.
@BenB, jij had maandag echo toch? Hoe is het gegaan?

Gefeliciteerd nieuwe dames!
Ik zit nu op 5.6. En wat duurt het inderdaad lang allemaal!! Normaal vliegen de weken voorbij en nu ben je de dagen die erbij komen gewoon aan het tellen... 
Ook ik zou graag wat meer duidelijkheid willen. Omdat ik zelf dagelijks buikpijn heb omdat mijn darmen zo prikkelbaar zijn. De ene dag is het erger als de andere. 
Ik zal een stuk geruster zijn als ik een echo heb gehad waarop te zien is dat alles goed is daarbinnen. 1 juli heb ik mijn intake en 17 juli een termijn echo. 
Het gaat allemaal niet vanzelf! Maar dat je überhaupt in verwachting mag raken is al een wonder!

Terug
Bovenaan