Uitgerekend februari 2020

Hey meiden,
Ik ben ook uitgerekend in feb 2020. Sluit me graag aan :) denk zelf dat ik vandaag 5 weken ben.
Op 23 juli eerste echo.. duurt lang?
Heb al een zoontje van bijna 14 maanden.
Wel gek om weer zwanger te zijn, nu al compleet andere zwangerschap...
Groetjes!

Hoi allemaal! 
Gefeliciteerd iedereen! Hier ook ZWANGER! Kan het nog steeds niet helemaal geloven. Afgelopen oktober namelijk een curretage gehad van een eeneiige tweeling. 10 juli de eerste echo dan zou ik 7+4 dagen zijn. Zitten nu op 5+4! 
Nog niet zoveel kwaaltjes. Wel wat moe en lichtelijk gevoelige tepels. 

Meer die onzeker worden/zijn van die buik krampen en lage rugpijn? Word er gek van en vraag me echt af is dat allemaal goed?? Zit het wel goed?? Pff..
lust ook heel veel dingen niet meer.. simpel een hamburger, gehaktbal of kip moet ik echt niet meer hebben.. t idee alleen al denk ik nope dat ga ik niet eten.. wil alleen maar kaas en fruit.. word er moe van.. 
vrouwen die voor de 2e 3e of hoeveelste x ook zwanger zijn waar komt die buikpijn vandaan?? Zijn dat echt je darmen of is het omdat je baarmoeder groter wordt?
zit nu op 5+5 en voel me echt niet bepaald lekker.. vind er tot nu toe ook echt helemaal niets aan.. heb nu al van blij als het er weer uit is.. die warmte helpt ook niet.. veel duizelig en soms echt het gevoel dat ik ga flauw vallen.. 

[quote quote=10217164]Meer die onzeker worden/zijn van die buik krampen en lage rugpijn? Word er gek van en vraag me echt af is dat allemaal goed?? Zit het wel goed?? Pff.. lust ook heel veel dingen niet meer.. simpel een hamburger, gehaktbal of kip moet ik echt niet meer hebben.. t idee alleen al denk ik nope dat ga ik niet eten.. wil alleen maar kaas en fruit.. word er moe van.. vrouwen die voor de 2e 3e of hoeveelste x ook zwanger zijn waar komt die buikpijn vandaan?? Zijn dat echt je darmen of is het omdat je baarmoeder groter wordt? zit nu op 5+5 en voel me echt niet bepaald lekker.. vind er tot nu toe ook echt helemaal niets aan.. heb nu al van blij als het er weer uit is.. die warmte helpt ook niet.. veel duizelig en soms echt het gevoel dat ik ga flauw vallen..[/quote]
Hier ook buik krampen. Ben er nog niet helemaal achter of het verband houdt met wat ik eet... of als ik te lang niet gegeten heb.. en of het überhaupt ergens verband mee houdt, maar die buikpijn komt ineens opzetten en dan zit ik echt een poosje dubbel gevouwen... zo niet fijn!! Maar zo snel als het opkomt verdwijnt het ook weer. Duurt ook hooguit een kwartiertje. Maar ik heb er ook best wel de balen van, hoop dat het iets van het begin is. 
Maandag heb ik de intake bij de verloskundige, dan wil ik er even naar vragen.. 

Nog meer nieuwe dames... gefeliciteerd !!
Buikpuin komt meestal gewoon door verschuivende darmen, hormonen, groeiende baarmoeder enzo. 
Afgelopen week ook last van gehad en was helemaal opgelucht toen ik ineens een diarree explosie kreeg... daardoor was die buikpijn tenminste te verklaren.
Ondanks dat ik al 2 gezonde kindjes heb gekregen en die pijntjes hier en daar prima kan verklaren, merk ik wel dat door de miskraam tijdes mijn laatste zwangerschap er behoorlijk heeft ingehakt. Ik zal niet meer zo zorgeloos zwanger kunnen zijn als bij mijn 2 zoontjes.
Blijven toch sowieso onzekere weken, daarom wel fijn om die onzekerheden gewoon lekker even te kunnen delen op dit forum, toch ?

Hoi allemal,
Wat leuke berichtjes! Ik ben ook zwanger van mijn twee kind. Ik heb een dochter van 21 maanden.
Volgens mijn berekening is de uitgerekende datum rond 20 februari. Mijn eerste afspraak met de verloskundige is 15 juli. Ik tel de dagen...Het duurt zo lang:)
Ik voel me eigenlijk prima behalve vermoedheid, niet misselijk. Ik moet wel erg vaak plassen. Hebben jullie dat ook? wel wat grotere borsten maar niet pijnlijk. 
Groeten,

Hallo allemaal,
Gisteren een positieve echo gehad, kloppend hartje gezien en 7 weken zwanger. 
Alleen sinds vandaag heb ik steken in me onderbuik/liezen, ook wanneer ik ga zitten voel ik t in me rug en t blijft een beetje zeuren. Zijn geen krampen ofzo. Moet ik me zorgen maken of weet iemand wat dit is? Heb verder weinig/geen klachten en gisteren had ik dit niet. Hebben meer van jullie dit of dit gehad na een vaginale echo? 

Hi. Mommy's,

Misschien is deze pagina al bekend bij jullie maar wij zoeken regelmatig leuke brandrep kindjes. 

Wellicht iets voor jullie?

Chek kletskouz_ op Instagram ❤️

Terug
Bovenaan