Uitgerekend februari 2020

Joehoee hier 6 weken en 5 dagen... denk ik. Want heb pas volgende week 5 juli een echo en de 11de pas afspraak met vk. Super spannend want is eerste keer voor alles. Ben wel super moe en misselijk geweest deze week. Was op vakantie dus de vakantie is iets minder actief geworden dan van te voren bedacht maarrr heb wel echt naar mijn lichaam kunnen luisteren. En jeetje wat een onzekerheid dan af en toe. Alles voelen en bang zijn dat er iets mis gaat even je weer ok voelen en bang zijn dat er iets mis gaat..... heftig!!!

@maxmuis ik ben de 22 e uitgerekend.. maar pfff wat voel ik me beroerd.... lijkt tot nu toen niks op mijn amdere twee zw. En wat een emotionele doos ben ik geworden jank om alles.

verder gaat t hier goed 10 juli echo en mu 6 weken zwanger. Grote broers zijn dolgelukkig met t nieuws en vertellen het aan de hele wereld. De jongste(9 jaar) verkondig d dat ik zwanger ben van een smartie haha

Hier nu bijna 6,5 week zwanger! En gaat opzich wel redelijk! Nu steeds vaker misselijk, of naja misselijk is een groot word maar het zit me dan wel hoog zeg maar als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het eten staat me dan ook echt tegen. Maar ben er wel achter dat als ik dan weer iets eet dat het daarna wat beter gaat. 
Nog steeds erge zere borsten, zodra ik thuis ben uit die bh! Kan m niet verdragen haha! 
En tegenwoordig word ik s’nachts steeds wakker om te plassen en kom daarna niet meer in slaap. Gewoon zo een naar gevoel dan in me lijf, kan t niet helemaal beschrijven maar voel me dan gewoon niet helemaal lekker.  Herkenbaar voor iemand?
Gisteren de intake gehad bij de verloskundige, wat een info allemaal! 
Aankomende woensdag voor ons de 1e echo. 
Spannend ik kan niet wachten! 
Ondertussen wel lekker aan het genieten. Ja het zijn dan de kwaaltjes maar heb hier zo lang op gewacht.. dus ik neem ze maar voor lief! 

Jaaaa dat nachtelijke wakkerliggen pfff ellende. En dan overdag zo moe zijn dat je extra slaapt.... gelukkig zijn de kids hier 11 en 9 en kunnen ze zich goed zelf redden...  Pff beroerd ben ik bij de amdere twee niet geweest. Maar goed. Bh kan de kast in en een nieuwe is echt nodig maar ik wil eerst even de echo afwachten voordat ik los kan met spullen kopen..... hihi

Slaap problemen vallen hier wel mee.. en een zwangerschaps kussen gehaald en goh wat is dat lekker! Enigste is dat ik niet meer kan uitslapen.. had daar eerst nooit problemen mee maar nu elke keer vroeg wakker.. 
waar ik echt alleen nu echt problemen mee heb is poepen.. sjonge jonge.. 3 a 4 dagen niet geweest en als ik dus ga dan zit ik er echt een half uur op omdat het steeds in kleine beetjes komt en t is ontzettend hard.. heb soms het idee alsof er steentjes in de plee vallen ??
qua eten lust ik veel niet meer.. alleen kaas en fruit gaan en nog steeds goed in en verder is t kijken wat wel en niet goed valt.. van de week shoarma gegeten was onwijs lekker maar die avond maag pijn gehad! Lag half 4 nog wakker van de maagzuur! 
6juli eindelijk me echo, komt gelukkig steeds dichter bij! Ben zo benieuwd! 
(Nu 6+3 eigen berekening)

Ik ben nu 7+1, maar afgelopen week best wel wat bloedverlies gehad (nu al 9 dagen).. dinsdag bij de verloskundige geweest en leek er op de echo nog niet zo veel aan de hand... voel me gelukkig verder goed (alleen geen eetlust en snel misselijk), maar wat is dat afwachten nu spannend zeg pffff... 

Hier ook bloedverlies sinds een uur geleden. Ook wat weeige kramp maar geen stolsels oid. Woensdag moest ik sowieso voor echo maar mocht wel eerder komen. Heb ik alleen niet echt behoefte aan. Voor mn gevoel zit het niet goed dus we wachten rustig af

@susanaaa hoe is het nu... balen joh van je bloedverlies... hoop toch nog op een goede echo voor je....

verder een ander vraagje, ik heb me gister aangemeld voor de fb groep maar ben nog niet toegelaten.... iemand van hier toevallig beheerder?

Terug
Bovenaan