Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allen, ik heb vandaag de intake gehad en de eerste echo. Wat was dat spannend... maar we hebben een kloppend hartje gezien!!! Oh wat is dat bijzonder......
Ben wel 2 dagen terug gezet, nu op 6,4.
Trotse mama van 2; zo zit ik ook hoor. Ik heb dan inmiddels een kloppend hartje gezien, maar ik vind het nog te vroeg om al naar spulletjes te kijken of aan te schaffen. Vind het gewoon nog zo spannend... het is nog zo pril...
SanneStar; jij gebruikt al een zwangerschapskussen? Waarom dan als ik vragen mag? En is dat gewoon zo'n 'lange dikke rol' kussen? Hoop dat je mijn beschrijving begrijpt, haha.
Channt; oh wat vervelend van het bloedverlies! Snap dat je er heel onzeker van wordt. Maar de echo was niet verontrustend?
Susannaaaa; hoe gaat het nu met je?
ZachteG; dankjewel ?
@Marischa Ik ben er 99% zeker van dat ik een miskraam heb. Bloedt nu net zoveel als met een menstruatie en verlies nu ook stolsels/weefsel. Jammer maar helaas! Morgen alsnog naar de vk om te kijken of het vruchtje er nog zit. Ik hoop het niet.
Dus ik meldt mij bij deze ook af bij dit topic Ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap mag hebben
[quote quote=10219053]@Marischa Ik ben er 99% zeker van dat ik een miskraam heb. Bloedt nu net zoveel als met een menstruatie en verlies nu ook stolsels/weefsel. Jammer maar helaas! Morgen alsnog naar de vk om te kijken of het vruchtje er nog zit. Ik hoop het niet. Dus ik meldt mij bij deze ook af bij dit topic ? Ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap mag hebben [/quote]
Ah nee..... dat is niet leuk! Heel veel sterkte..
Susannaaaa schreef:
@Marischa Ik ben er 99% zeker van dat ik een miskraam heb. Bloedt nu net zoveel als met een menstruatie en verlies nu ook stolsels/weefsel. Jammer maar helaas! Morgen alsnog naar de vk om te kijken of het vruchtje er nog zit. Ik hoop het niet. Dus ik meldt mij bij deze ook af bij dit topic Ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap mag hebben
Heel veel sterkte, stiekem hoop ik toch op een goede echo voor je! ?
- hier vanmorgen de 1e echo gehad, en t hartje klopt! Zo fijn! Wel een weekje terug gezet maar met de termijn echo kunnen ze pas echt zien hoe veel t nou scheelt. In ieder geval een positief iets ? nu nog meer genieten!
Bloedverlies is zo goed als gestopt bij mij. Maandag wel wat kleine stolsels verloren van ca 1.5/2cm. Ben bang dat het een miskraam was. Ga morgen verloskundige bellen wanneer ik langs kan komen. Heb met 6 weken een echo gehad toen zag het er goed uit, maar nog geen kloppend hartje (wat volgens de verloskundige niet heel raar is met 6 weken). Zou nu 7+4 moeten zijn dus hoop dat ik snel terecht kan bij de verloskundige voor duidelijkheid